Bultje/bobbeltje in borst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nienke555

Berichten: 4925
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-21 23:16

Polly schreef:
Hoe weet je van de bloedproef?
Bij mij is vorige week een kies verwijderd maar ik kan echt niet zo ver naar binnen kijken hoor.
Heb de eerste 12u nog wat bloed gekwakt maar daarna was dat wel over.
Niet met je vingers aan de wond zitten, evt stolsels laten zitten dat houd de wond dicht

Van de bloedpropjes bedoel je? Ik kan gewoon met een zaklampje schijnen en dan kan ik makkelijk m’n kies zien :) Of nouja, het gat waar de kies zat haha. Daaromheen zitten allemaal zwarte bobbeltjes en ook wat pussigs ofzo, en stroomt nog steeds bloed uit... Heb de kaakchirurg erover gebeld maar die maakte er niks van, als het over een paar dagen nog zo was moest ik weer bellen.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Bultje/bobbeltje in borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 15:13

Zo snel komt er geen ontsteking in, die bloedpropjes zorgen er juist voor dat de wond afgesloten wordt en kan genezen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23466
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Bultje/bobbeltje in borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 15:24

Precies, die stolseltjes hebben een functie, lekker afblijven en je lichaam de kans geven om te herstellen.
Mag ik vragen waarom je met een zaklamp aan het schijnen bent om ernaar te kijken, probeer een beetje op je lichaam te vertrouwen.
Mijn kies is er ruim een week uit, ik kan vandaag voor het eerst mijn mond weer zover openen dat het in de buurt komt van normaal en heb verder vooral vloeibaar gegeten

nienke555

Berichten: 4925
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-21 12:56

Nou de bloedpropjes zijn ondertussen weg, heb nu helaas wel telkens een viezige smaak in m’n mond. Zal wel van de wond komen. Het doet gelukkig wel amper pijn meer. En helaas opeens 12 :wow: aften op de binnenkant van mijn lip. Doen pijn zeg!

Polly: vertrouwen op mijn lichaam is precies waar ik tegenaanloop helaas. Gelukkig ben ik daarvoor nu in behandeling. Ik ben altijd aan het controleren, vandaar ook dat ik met die zaklamp scheen. Fijn dat je je mond weer wat kan openen, bij mij is het nu dag 4 en kan hem al volledig openen als normaal. Hard voedsel lukt nog niet echt omdat er aan beide kanten kiezen verwijderd zijn.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23466
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Bultje/bobbeltje in borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:58

ik ben 9 dagen geleden voor een kies extractie gegaan en heb ondanks zorgvuldig spoelen en poetsen ook nog steeds een vieze smaak in mn mond (en volgens mn omgeving ruikt het ook wat apart :+ )

nienke555

Berichten: 4925
Geregistreerd: 16-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-21 13:10

Polly schreef:
ik ben 9 dagen geleden voor een kies extractie gegaan en heb ondanks zorgvuldig spoelen en poetsen ook nog steeds een vieze smaak in mn mond (en volgens mn omgeving ruikt het ook wat apart :+ )

Haha wat naar :') Mijn omgeving zegt het niet te ruiken, maar ik proef het zelf wel steeds. Hopelijk is het bij ons beide over als de wond helemaal genezen is!