Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 92 [ 2295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 92  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ritualsverslaafden deel 2!

 
Profiel   

[ img ]

<3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 20:56 



 
Profiel   

Net drie douchegels besteld bij rituals, bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 21:06 



 
Profiel   

Bij Bol.com zijn de giftsets 25% korting

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 10:00 



 
Profiel   

Bij de bijenkorf is nu ook 20% op navullingen

en een leuk heren setje https://www.debijenkorf.nl/rituals-the- ... %26vt%3Dd8

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:04 



 
Profiel   

Snapt iemand iets van het kerstdorp dag 1? Mag ook in PB, ik ben in verwarring :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:08 



 
Profiel   

Waardoor? De tekst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:16 



 
Profiel   

Ik vraag me af of ik op de juiste dag ben begonnen :+

Spoiler:
normaal zitten die kaarsjes er altijd elke zondag in

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:19 



 
Profiel   

Ohh ja, tsja hij zat toch echt op 1. Misschien was iemand in de war met dagen van de week. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:20 



 
Profiel   

Naar mijn weten doen ze
Spoiler:
altijd vier kaarsjes, dus als het niet uitkomt met vier zondagen in december voordat het kerst is, dan beginnen ze de kalender met een kaarsje, zodat je er toch vier hebt. Dit jaar zijn er maar drie zondagen in december voordat het kerst is…

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:27 



 
Profiel   

Dallista schreef
Naar mijn weten doen ze
Spoiler:
altijd vier kaarsjes, dus als het niet uitkomt met vier zondagen in december voordat het kerst is, dan beginnen ze de kalender met een kaarsje, zodat je er toch vier hebt. Dit jaar zijn er maar drie zondagen in december voordat het kerst is…



Aahhh dat zal het wel zijn dan! Dank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:30 



 
Profiel   

Dallista schreef
Naar mijn weten doen ze
Spoiler:
altijd vier kaarsjes, dus als het niet uitkomt met vier zondagen in december voordat het kerst is, dan beginnen ze de kalender met een kaarsje, zodat je er toch vier hebt. Dit jaar zijn er maar drie zondagen in december voordat het kerst is…


Spoiler:
dit denk ik idd ook, want volgens mij de rest wel op een zondag. Zo ver ik kon voelen en zien met er in zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:49 



 
Profiel   

Ahhaaaaa tnx, ik zat ook al maf te kijken :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:25 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Deze moet ik even delen met jullie

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:44 



 
Profiel   

Dallista schreef
Naar mijn weten doen ze
Spoiler:
altijd vier kaarsjes, dus als het niet uitkomt met vier zondagen in december voordat het kerst is, dan beginnen ze de kalender met een kaarsje, zodat je er toch vier hebt. Dit jaar zijn er maar drie zondagen in december voordat het kerst is…




Oh vandaar! Dat vroeg ik me ook al af :+

Mijn lampjes zijn overigens echt niet zo mooi gelukt als hier in het topic hoor :')

Dag 2
Spoiler:
wij zijn geen fan van die geur, maar prima voor op het toilet haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:48 



 
Profiel   

Gaaf Purny!
Is dat Schiphol? Mijn vriend vliegt wekelijks en zei dat de winkel weg was, alleen nog een booth oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:35 



 
Profiel   

Creatas schreef
Gaaf Purny!
Is dat Schiphol? Mijn vriend vliegt wekelijks en zei dat de winkel weg was, alleen nog een booth oid?

Jaa! Er is nog wel een winkel.
Zag toevallig dat wanneer je 25 euro besteed daar je een verassing krijgt.
Ik heb alleen een kleine douche foam gekocht. Eens kijken wat ik voor 25 euro kan kopen.

Het was jammer genoeg nog licht, zal morgenochtend even een foto maken. Ik ben er toch heel vroeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:49 



 
Profiel   

Neeeeee, wáárom is de hammam scrub veranderd ;( het was juist de enige scrub zonder stom olie laagje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 02:43 



 
Profiel   

De Amsterdam lijn is heel populair in New York hoorde ik vandaag van de winkelmedewerker daar

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 04:55 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Neeeeee, wáárom is de hammam scrub veranderd ;( het was juist de enige scrub zonder stom olie laagje..


De Dao had dat ook niet, ik weet niet hoe dat bij de Jing is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 10:02 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Neeeeee, wáárom is de hammam scrub veranderd ;( het was juist de enige scrub zonder stom olie laagje..


Wat is het nu dan?
Ik heb nog wel wat oude potten staan, dus vraag het me af namelijk!
Alle scrubs zijn wel veranderd. De Jing is een soort creamy scrub vind ik, misschien is dat nu iets voor je? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 16:08 



 
Profiel   

Het is nu zo'n olielaagje. Toevallig heb ik de Jing ook maar die heeft ook al zo n laagje

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 19:19 



 
Profiel   

House of Rituals: exclusief bij de Bijenkorf
Duik in de magische wereld van Rituals en ontdek nieuwe premium collecties en exclusieve huisgeuren, speciaal ontwikkeld om jouw leven te verrijken. Zo pakt The Mansion Collection dit jaar uit met onder andere luxe geurkaarsen en geurstokjes; hét ultieme kerstcadeau als je het ons vraagt. Ook The Signature Collection geeft het interieur een stijlvolle boost en hierbij is het zelfs mogelijk om jouw eigen premium geurervaring te realiseren. Ontdek de volledige nieuwe collectie van Rituals online of in onze winkels, waar je op 3 en 4 december je aankoop kunt laten personaliseren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 14:36 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
House of Rituals: exclusief bij de Bijenkorf
Duik in de magische wereld van Rituals en ontdek nieuwe premium collecties en exclusieve huisgeuren, speciaal ontwikkeld om jouw leven te verrijken. Zo pakt The Mansion Collection dit jaar uit met onder andere luxe geurkaarsen en geurstokjes; hét ultieme kerstcadeau als je het ons vraagt. Ook The Signature Collection geeft het interieur een stijlvolle boost en hierbij is het zelfs mogelijk om jouw eigen premium geurervaring te realiseren. Ontdek de volledige nieuwe collectie van Rituals online of in onze winkels, waar je op 3 en 4 december je aankoop kunt laten personaliseren.


Het is 6 december? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:01 



 
Profiel   

Banyu schreef
Ashleytjuhh schreef
House of Rituals: exclusief bij de Bijenkorf
Duik in de magische wereld van Rituals en ontdek nieuwe premium collecties en exclusieve huisgeuren, speciaal ontwikkeld om jouw leven te verrijken. Zo pakt The Mansion Collection dit jaar uit met onder andere luxe geurkaarsen en geurstokjes; hét ultieme kerstcadeau als je het ons vraagt. Ook The Signature Collection geeft het interieur een stijlvolle boost en hierbij is het zelfs mogelijk om jouw eigen premium geurervaring te realiseren. Ontdek de volledige nieuwe collectie van Rituals online of in onze winkels, waar je op 3 en 4 december je aankoop kunt laten personaliseren.


Het is 6 december? :)



_O- _O- Dat had ik niet eens gezien :') Dit kreeg ik van de bijenkorf binnen vanmorgen en heb niet naar de datum gekeken _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:07 



 
Profiel   

Is er nu ook een gwp bij 40 euro? Zie wel de kaars staan wanneer je een giftset koopt maar die hoef ik niet..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 92 [ 2295 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 92  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen