Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 20:32

Roosch schreef:
Dat kan ook in de winkel! Maar volgens mij is dat tegenwoordig veranderd. Je krijgt niet meer zo een code, maar als ik me niet vergis staat er in je account bij cadeaus en voordelen of iets dergelijks iets klaar voor je. :j

Klopt. Bij de kassa zeggen ze wat je als verjaardagscadeau mag uitkiezen. Of je pakt het zelf al wanneer je de mail hebt gehad/gelezen. Nu krijg je een handzeep.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 22:29

Yes die kan inderdaad in de winkel ook. Ik had al mijn kadootjes al bij elkaar gezocht en dat ging helemaal goed. Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt naar de nieuwe LE _O-

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-24 22:37

Ik vind de nieuwe LE echt zoooo lekker <3 heb nu een foam en de mini foam + bodylotion.
Binnenkort maar even een goede voorraad inslaan.

laura1987

Berichten: 7135
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 07:53

Door jullie enthousiasme heb ik ook maar foam, de badmelk en bodycreme besteld. Kreeg er een grote foam, kleine foam en crème en geurstokjes bij

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 16:00

Kan ik hier toevallig iemand blij maken met een pakket Jing met foam, scrub, smeersel en kaars voor een leuke prijs?

Ik kreeg hem voor kerst. Maar ik brrrr van Jing. :=

Heb hem net op Vinted gezet.

Ga straks nog een bestelling doen voor mijn nichtje, hopelijk blijft mij dan niets meer aan de vingers plakken. :')

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70551
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 18:06

Hier besloten even de rituals thuis langs te lopen. Heb veel wat ik niet gebruik dus ook maar wat op vinted zetten. O.a. de dragon, toch niet echt mijn geur en de good fortune set.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 18:25

De Good Fortune set was ik ook geen fan van, de Dragon vond ik wel heel erg lekker. Die LE die toen met z'n drie gelanceerd werden vond ik alledrie niet lekker.

purny

Berichten: 27493
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:23

Mijn kast is te klein voor al mijn rituals en parfums :')

Nu wil ik nog heel graag de Amsterdam foam hebben, maar hij is niet leverbaar via de site... en ik ben over een paar weken in Amsterdam. Kijken of ze hem daar in de winkel hebben.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78513
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:37

Bij Veepee is ook Rituals in de verkoop. Lagen dus ineens een set van 2 tubes bodycreme van Sakura, een set van 3 tubes shampoo van Ayurveda en een set van 3 tubes conditioner van Ayurveda in mijn winkelwagen. Iedere set was 12 euro.

Matheno

Berichten: 7943
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 21:37

C_arola schreef:
Hier besloten even de rituals thuis langs te lopen. Heb veel wat ik niet gebruik dus ook maar wat op vinted zetten. O.a. de dragon, toch niet echt mijn geur en de good fortune set.


Dat zijn juist hier de favorieten !

Anahata vond ik heel lekker, en good fortune is natuurlijk gewoon een kopie daarvan.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-24 21:38

Oh gets Anahata. :)) nee stiekem had ik gehoopt dat deze LE me ook niet zou bevallen. Scheelt toch flink wat geld want kanonnen het lijkt wel van goud dat spul. :))

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70551
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 22:57

Matheno schreef:
C_arola schreef:
Hier besloten even de rituals thuis langs te lopen. Heb veel wat ik niet gebruik dus ook maar wat op vinted zetten. O.a. de dragon, toch niet echt mijn geur en de good fortune set.


Dat zijn juist hier de favorieten !

Anahata vond ik heel lekker, en good fortune is natuurlijk gewoon een kopie daarvan.

Grappig hoe de smaken zo wisselen per persoon :)

Hier op Vinted gezet, veel favorieten dus eens kijken of ik het verkocht krijg.

Neonlight schreef:
Bij Veepee is ook Rituals in de verkoop. Lagen dus ineens een set van 2 tubes bodycreme van Sakura, een set van 3 tubes shampoo van Ayurveda en een set van 3 tubes conditioner van Ayurveda in mijn winkelwagen. Iedere set was 12 euro.

Volgens mij had ik een account van veepee maar zeker weet ik het niet meer. Wel leuke koopjes zo.

Edit; inderdaad en de app logde gelijk in dus ik hoefde mijn wachtwoord niet te raden. Sla alleen deze ronde nu over.

laura1987

Berichten: 7135
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 09:28

Roosch schreef:
Oh gets Anahata. :)) nee stiekem had ik gehoopt dat deze LE me ook niet zou bevallen. Scheelt toch flink wat geld want kanonnen het lijkt wel van goud dat spul. :))


Ik heb ook het idee dat ze zich een beetje de markt uit aan het prijzen zijn. Er komen steeds meer alternatieven en ik hoor dat veel mensen enkel kopen bij het uitkomen van een LE of wanneer er sale is.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 09:31

Ja, vroegahhh had je echt nog leuke kortingscodes etc.

Ik vind het echt een lekker momentje onder de douche, daarna smeren. Ben gehecht aan m'n Mehr, Ayurveda, Hammam, Dragon en Yalda. Banyu ook wel. En ik kan gelukkig echt eeuwen vooruit met m'n huidige voorraad. Maar het is haast niet meer te betalen voor de gewone burger.

Mijn bestelling komt vanmiddag al zo te zien dus dan ga ik hem straks ook gelijk testen!

laura1987

Berichten: 7135
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 09:50

Ik vond €9,90 al pittig, maar zijn nu zelfs €10,90.
Hierdoor heb ik zelf ook dat ik het minder snel cadeau geef. Voor alleen een foam en crème ben je nu al €31 kwijt.

Zelf vind ik het ook heerlijk hoor, al is mijn absolute favoriet Mandi :(

Vandaag komt mijn bestelling ook binnen, ben heel benieuwd!

purny

Berichten: 27493
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 10:35

Tegenwoordig krijg je toch ook een cadeau vanaf 45 euro? Vroeger was dat 40 naar mijn weten.
En ze weten het zo te spelen dat je altijd wel meer dan 50 euro kwijt bent.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 10:40

laura1987 schreef:
Roosch schreef:
Oh gets Anahata. :)) nee stiekem had ik gehoopt dat deze LE me ook niet zou bevallen. Scheelt toch flink wat geld want kanonnen het lijkt wel van goud dat spul. :))


Ik heb ook het idee dat ze zich een beetje de markt uit aan het prijzen zijn. Er komen steeds meer alternatieven en ik hoor dat veel mensen enkel kopen bij het uitkomen van een LE of wanneer er sale is.



precies dit en eerst kon je korting stapelen

laura1987

Berichten: 7135
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:51

purny schreef:
Tegenwoordig krijg je toch ook een cadeau vanaf 45 euro? Vroeger was dat 40 naar mijn weten.
En ze weten het zo te spelen dat je altijd wel meer dan 50 euro kwijt bent.


Ik kom altijd op 48 of 49 ofzo bij dat soort acties, heel irritant want dan moet ik van mezelf verplicht nog iets kopen hahay

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70551
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 11:52

Ze zijn inderdaad duurder geworden met minder acties. Soms staat er nog wat aan kortingscodes op pepper om te gebruiken. Ik merk met de LE’s dat ik soms ook fomo krijg en het alsnog koop terwijl ik het dan niet ga gebruiken omdat het niet helemaal mijn geur is.

Lavitabella

Berichten: 1710
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 15:27

Hier is alles binnen!
Ik vind de nieuwe geur echt heerlijk. <3 Ik denk dat mijn geurkaasje vanavond al aan gaat. :=

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:20

Lekker hè?

Hier ook vandaag binnen (travel pakketje had ik al dus was al goed gekeurd). Vooral dat tasje vind ik echt leuk!
Afbeelding

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:27

Kunnen jullie de geur beschrijven/lijkt t ergens op?

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 20:28

Ik vind het een zachte, zoete geur in het verlengde van Holi, maar dan wat volwassener denk ik.

Melkbad was aan te raden trouwens! Lekker gebadderd, gesmeerd met serum en daarna bodycreme. Ik ruik weer naar.. ja.. roosjes zeker he?

laura1987

Berichten: 7135
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:30

Ik denk wel dat de fles badmelk snel op is, moest er best wat in doen om iets te zien in bad. Zonde! Haha

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-24 20:32

laura1987 schreef:
Ik denk wel dat de fles badmelk snel op is, moest er best wat in doen om iets te zien in bad. Zonde! Haha

Dat vond ik ook wel. :j heb er maar een beetje in gedaan om dezelfde reden.