Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 19:34

Dallista schreef:
Je kan toch merken dat mensen wat voorzichtiger zijn met luxe aankopen nu. Voorheen was het altijd vechten om die adventskalenders in de sale, nu staan ze (alledrie) nog on-line.

Ik heb niets gekocht. Ik heb nog zoveel Rituals, eerst de komende tijd maar eens wat opmaken. Schiet nog niet erg hard op…


Hier net als jou: ik heb zoveel dat ik niks meer ga halen. Die advents kalender heb ik een paar keer gehad, maar nu echt wel genoeg van hetzelfde. Qua prijs had ik hem kunnen halen, maar puur omdat ik nu echt moet opmaken: heb al best veel moeten weggooien inmiddels.

pradadaan

Berichten: 4669
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 20:03

Ik heb ook echt bizar veel op voorraad. Ik ga voorlopig ook even niet kopen :=

purny

Berichten: 27497
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 23:57

Hier ook nog een kast vol. Maar ik wil toch echt zo graag de banyu nog een keer bestellen :o

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 11:48

Hier ook nog veel te veel in de kast helaas, ben het nu maar weg aan het geven omdat ik bang ben dat het anders verloopt.

Dus ondanks dat ik mijn karretje vol heb op rituals.nl, toch maar niet doorgezet :P

Roosch

Berichten: 36665
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-22 11:52

Ik heb een stevige voorraad maar ben niet zo bang dat het niet meer goed is. In al die jaren nog niet meegemaakt. *klopt af

Ik heb dus traditiegetrouw een bestelling gedaan, wel maar een kleintje en de helft is voor m'n vriendin. :')

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70556
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 13:01

Hier had de sale online niks voor mij. Wel een rituals Doa gift setje gekregen van mijn man die hij had gekozen in zijn kerst pakket. Raar maar nu weet ik de geur beter te waarderen dan een paar jaar geleden.
Voorraad is hier nog mooi in de doos, wil begin volgend jaar nog wat Happiness foams erbij kopen voordat die eruit gaat en nog een kaars een keer en dan vind ik het voorlopig wel goed zo.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 15:01

Kwam in korting topic een code met HAPPY2023 tegen maar het werkt niet... :(
Klopt het dat je geen extra producten meer krijgt bij je bestelling? Ik had voor 164 in mijn mandje staan maar niks extra :+
Beetje banketstaaf als dat nu alleen niet is en volgende week wel haha.

laura1987

Berichten: 7136
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 16:55

tirzasarah10 schreef:
Kwam in korting topic een code met HAPPY2023 tegen maar het werkt niet... :(
Klopt het dat je geen extra producten meer krijgt bij je bestelling? Ik had voor 164 in mijn mandje staan maar niks extra :+
Beetje banketstaaf als dat nu alleen niet is en volgende week wel haha.


Volgens mij is dat enkel de maand december en krijg je januari wel weer een GWP

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 20:08

Ik zag dat de deodorant ook al 0,40 cent duurder is geworden.. -O-

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 21:19

Vraagje voor jullie diehard Rituals kopers!

Ik wil graag een body cream uit de sale kopen. Ik heb nog een welkomstcadeau staan; die komt naar boven gepopt en kan ik erbij kiezen. Ik heb echter ook nog een verjaardagscadeau met een code.

Moet je die code in je winkelwagen invullen? Dan geeft ie aan dat ie niet geldig is en dat een giftcard alleen bij het betalen gebruikt kan worden. Maar het is dan weer geen giftcard.

Of zou het niet beide kunnen...? Of niet met de sale...? Maar er staat dat het bij elke aankoop geldig is. Help!

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 21:24

Van wanneer is de verjaardagscode? Kan zijn dat hij verlopen is.
bij het winkelwagentje kun je deze gebruiken bij coupon code( je moet wel ingelogd zijn volgens mij)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 21:49

9 december. Dus die zou nog geldig moeten zijn!

Heb nog even alle kleine lettertjes goed gelezen. Er staat bij de verjaardagscadeau wel: Niet geldig bij aankoop van een gift card of in combinatie met andere promoties en personalized gifting.

Dus dan zal het toch wel het welkomstcadeau zijn? Hoewel je daar niets voor hoeft in te vullen. Ik kan hem ook niet niet kiezen. Hij staat er altijd bij...

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 22:07

Ik heb thee besteld in de sale :’)

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18129
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 22:33

Ik heb op mijn buro de suede vanilla stokjes staan. Buro is staat boven, als ik de trap oploop ruik ik de stokjes al. Heerlijk! Ik zag pas dat er ook zeep is? Lijkt me heerlijk, jing of ayurveda zeep.
Inmiddels is mijn dochter ook aan Rituals verslingerd. Ze kreeg van mij de karma hair and body mist en is helemaal blij ermee.

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 22:36

Suède vanille vind ik ook echt heel lekker!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 12:40

Wauw, kom even nog 2x de anahata tegen <3 in mijn stash hihi

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 17:44

DoretteK schreef:
9 december. Dus die zou nog geldig moeten zijn!

Heb nog even alle kleine lettertjes goed gelezen. Er staat bij de verjaardagscadeau wel: Niet geldig bij aankoop van een gift card of in combinatie met andere promoties en personalized gifting.

Dus dan zal het toch wel het welkomstcadeau zijn? Hoewel je daar niets voor hoeft in te vullen. Ik kan hem ook niet niet kiezen. Hij staat er altijd bij...


Heb je voor de Welcome Gift een code al ingevoerd of voegt jouw account deze automatisch toe? Je kunt maar één code per bestelling toevoegen namelijk. Het is sowieso zo dat je promoties niet kunt combineren, dus er is grote kans dat deze inderdaad van elkaar uitgesloten zijn maar daarvoor moet ik de gehele bestelling even zien om dat echt te verifieren :)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:54

Nee voor het welkomstcadeau had ik nog niets gedaan, die popt automatisch op zodra ik iets in mijn winkelmandje stop. :=

Gea99

Berichten: 1170
Geregistreerd: 26-09-13

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-22 17:02

Net een (niet zo grote bestelling gedaan, moest nog een cadeautje voor iemand. Een kleine sakura douche als cadeautje erbij gekregen.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 12:46

Ik was 29 dec jarig maar heb niets ontvangen, moet je daarvoor geabbonneerd zijn op de nieuwsbrief?
Kan ook niets online vinden over een code of zo voor mijn verjaardag.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 19:45

MarliesV schreef:
Ik was 29 dec jarig maar heb niets ontvangen, moet je daarvoor geabbonneerd zijn op de nieuwsbrief?
Kan ook niets online vinden over een code of zo voor mijn verjaardag.


Als je als MyRituals lid geregistreerd staat, ontvang je per mail een code. Als je de nieuwsbrief niet ontvangt, kan het zijn dat jouw aanmelding niet (volledig) doorgevoerd is.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 22:43

Courses schreef:
MarliesV schreef:
Ik was 29 dec jarig maar heb niets ontvangen, moet je daarvoor geabbonneerd zijn op de nieuwsbrief?
Kan ook niets online vinden over een code of zo voor mijn verjaardag.


Als je als MyRituals lid geregistreerd staat, ontvang je per mail een code. Als je de nieuwsbrief niet ontvangt, kan het zijn dat jouw aanmelding niet (volledig) doorgevoerd is.


Ik vermoed dat ik me afgemeld heb voor de nieuwsbrief ooit.
Kan wel ingeloggen dus ga er vanuit dat mijn registratie goed is.
Ga van de week in de pauze wel even langs de winkel. Wil nog een nieuwe good fortune doucheschuim, de eerste bus is leeg haha.

purny

Berichten: 27497
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 09:06

Toch weer een kleine bestelling gedaan. O:)

Ritual of Mehr Easteregg en de Banyu

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 10:50

Hmm, ze hebben bijna geen deo meer van Rituals? Balen, ik gebruikte die altijd. Nu is mijn voorraad op en hebben ze die niet meer van Mehr. Zie alleen Sakura en Karma.. en Samurai dan maar die hoef ik niet.

Had ik het geweten had ik ingeslagen. -O-

Justme_Lisaa

Berichten: 2171
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-23 14:07

Marocje schreef:
Hmm, ze hebben bijna geen deo meer van Rituals? Balen, ik gebruikte die altijd. Nu is mijn voorraad op en hebben ze die niet meer van Mehr. Zie alleen Sakura en Karma.. en Samurai dan maar die hoef ik niet.

Had ik het geweten had ik ingeslagen. -O-


Ik zie hier ze in de app allemaal nog op voorraad staan? Misschien zijn ze net aangevuld?