Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Polar deodorant, 3-5 dagen niet zweten?

 
Profiel   

https://thepolarcompany.com/nl/l/srl?ut ... ZQYqa94KlM

Soms denk ik, dit is te mooi om waar te zijn. Of bij dit denk ik, dit kan toch niet gezond zijn? Dat je zweetklieren afsluit? Dat schijnt dit te doen lijkt het. Wie is hier bekend mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:45 



 
Profiel   

Lijkt mij niet bepaald gezond? Je lichaam heeft wel een reden om te zweten denk ik dan. Ik snap wel dat zweetgeur en vlekken erg vervelend zijn, maar tja..
En ik dacht een keer gehoord of gelezen te hebben dat dat aluminium in antitranspirants kanker verwekkend kan zijn? Maar geen idee of het klopt hoor. Misschien weet iemand anders daar meer over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:53 



 
Profiel   

Dat lijkt me net zoiets als syneo5? En dan heb je nog zo’n merk waar ik even niet op kom..
Het lijkt me niet gezond om te gebruiken voor sport (je zweet immers met een reden), maar als je ook in rust een overmatig zweetprobleem hebt, is het wel een uitkomst. Om die reden heb ik syneo5 een tijdje gebruikt, maar ben er ook meteen mee gestopt toen t minder nodig was omdat het niet heel gezond aanvoelt ofzo ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:38 



 
Profiel   

Dat lijkt mij echt niet gezond.

Ik gebruik zelf een aluminium vrije deodorant en na een overgangsperiode is dat echt de beste keuze ooit. Want geen luchtjes meer, in de ochtend 1x smeren en dan klaar.

Maar, ga je sporten, dan komt er toch ook zweet uit andere klieren dan alleen je oksels denk ik dan, dat ruik je, hoort er bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:41 



 
Profiel   

Odorex depper doet dit ook maar voor minder lange tijd. De waarheid is dat je vreselijk op andere plekken gaat zweten zoals je hoofd, handen, voeten, armen, ik wist niet wat me overkwam. Mijn oksels bleven wel droog :') Of het gezond is weet ik niet, het komt wel ergens anders uit dus je stopt het zweten niet echt lijkt me.

Conclusie: het is niet fijn, maar als je perse niet onder je oksels wilt zweten wel een oplossing voor een feestje met een net blouse aan ofzo. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:49 



 
Profiel   

Door botox worden je zweetklieren stil gelegd. Ik laat het ongeveer 2 keer per jaar doen en het werkt perfect. Dus de deo zou ook een zelfde soort effect hebben vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:11 



 
Profiel   

Ik gebruik al járen de Therme anti-transpirant spray. Werkt ook voor vijf dagen en ik merk echt wanneer die dagen om zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 10:16 



 
Profiel   

Gewoon een aluinblokje werkt perfect en kost haast niets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:07 



 
Profiel   

Yes ik gebruik syneo5 of odorex dry! Zelfde effect.

Je gaat inderdaad het zweet op andere plekken kwijtraken dus denk zelf dat het opzich niet heel veel kwaad kan. Niet dat ik extreem zweet op andere plekken, dat niet. Maar als ik bijv sport dan is m'n rug kletsnat terwijl ik daar normaal niet zo last van heb. Maar ik merk verder weinig van op andere plekken zweten.

Werkt wel heel precies. Dus je moet het na het wassen /douchen droog maken, op spuiten, wachten tot het droog is en dan gaan slapen. Anders werkt het niet.

Maar het is wel ideaal! Ik gebruik het niet elke 5 dagen, maar af en toe. Daardoor blijft het bij mij goed werkzaam. En merk na 5 dagen dat ik weer ga zweten maar nog niet extreem. Dus werking is wel echt een tijdje bij mij.


Laatst bijgewerkt door Amado7 op 25-10-21 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:41 



 
Profiel   

Giolli schreef
Odorex depper doet dit ook maar voor minder lange tijd. De waarheid is dat je vreselijk op andere plekken gaat zweten zoals je hoofd, handen, voeten, armen, ik wist niet wat me overkwam. Mijn oksels bleven wel droog :') Of het gezond is weet ik niet, het komt wel ergens anders uit dus je stopt het zweten niet echt lijkt me.

Conclusie: het is niet fijn, maar als je perse niet onder je oksels wilt zweten wel een oplossing voor een feestje met een net blouse aan ofzo. :)


Ik kreeg extreme underboob sweat. :=
Geen succes dus. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 11:43 



 
Profiel   

Iris82 schreef
Giolli schreef
Odorex depper doet dit ook maar voor minder lange tijd. De waarheid is dat je vreselijk op andere plekken gaat zweten zoals je hoofd, handen, voeten, armen, ik wist niet wat me overkwam. Mijn oksels bleven wel droog :') Of het gezond is weet ik niet, het komt wel ergens anders uit dus je stopt het zweten niet echt lijkt me.

Conclusie: het is niet fijn, maar als je perse niet onder je oksels wilt zweten wel een oplossing voor een feestje met een net blouse aan ofzo. :)


Ik kreeg extreme underboob sweat. :=
Geen succes dus. :')



Dat is inderdaad ook geen feestje :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:06 



 
Profiel   

Ik ben groot fan geworden van nuud deodorant.
Dit is na allerlei bovengenoemde opties te hebben geprobeerd de enige waardoor ik niet meer ruik. Het sluit je zweetklieren niet af, je transpireert nog wel een beetje, maar het stinkt niet. Ik ben er super blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:09 



 
Profiel   

Floko schreef
Ik gebruik al járen de Therme anti-transpirant spray. Werkt ook voor vijf dagen en ik merk echt wanneer die dagen om zijn.


Dus dan was je je oksels niet of alleen met water?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:26 



 
Profiel   

Boompje1985 schreef
Floko schreef
Ik gebruik al járen de Therme anti-transpirant spray. Werkt ook voor vijf dagen en ik merk echt wanneer die dagen om zijn.


Dus dan was je je oksels niet of alleen met water?

Oh nee hoor, die schrob ik gewoon met een spons en zeep. Je voelt wel een laagje erop zitten, maar die gaat er niet af op die manier. Het is geen deo maar echt een spray die je los van je deo gebruikt.
Eigenlijk moet het ook eerst drogen voordat je je pyjama aantrekt, maar dat doe ik bijna nooit (iets met kou) en het werkt alsnog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 12:38 



 
Profiel   

Oh okee ik ging er vanuit dat het met wassen er weer af zou gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:28 



 
Profiel   

Ik heb een soortgelijke deo van Therme gebruikt. En die doet wat het belooft, geen transpiratie meer. Maar wat Germie schrijft, aluin werkt prima, even nat maken en over je oksel en ik blijf de hele dag fris. Dus die Therme gebruik ik niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:49 



 
Profiel   

Veriye schreef
Lijkt mij niet bepaald gezond? Je lichaam heeft wel een reden om te zweten denk ik dan.

Dit is niet waar.
Er zijn mensen die zweetklieren hebben die over produceren.
Dit zijn vaak oppervlakkige zweetklieren.

En nee, je raakt het zweet ook niet bij andere plekken dan wel kwijt.


Ik heb het zelf ook.
Botox werkt bij mij altijd goed.

Ik zweet altijd. Ook als ik het koud heb.
Dit heet: hyperhidrosis

Sommige producten om het tegen te gaan kunnen wel nadelige ingrediënten bevatten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 13:59 



 
Profiel   

Mijn vriend gebruikt dit en is er erg tevreden over! Hij had altijd last van zweet bij het autorijden. Dan kwam die altijd met natte oksels op zijn werk aan. Het is voor hem echt een uitkomst!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen