Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Whizz
Berichten: 1045
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-21 14:58

Tsja, ehm, wat zal ik erover zeggen Renee1991? Het is niet fijn, maar ik dacht bij mezelf dat mijn teen stoten meer pijn doet. :D
Vandaag wel een aanval gehad %) ik baal als een stekker, aan de andere kant een week niet en dat is winst.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 15:13

Ik laat het weten, ik heb dus enorm zenuwpijn en slik ivm genetische problemen qua pijnstilling oxycodon s’avonds.
En mijn lijf houdt zoveel spanning vast om mijn lijf bij elkaar te houden, dat ik mede daardoor non stop hoofdpijn heb.
Ik heb élke dag migraine momenteel, ik heb meer hoofdpijn de laatste 1.5 week van mijn cyclus ook.
Maar ik heb dus ook uitval van mijn ademhaling en linkerkant doordat ik lyme gehad heb tijdens een migraineaanval.
Volgens de neuroloog pakt het me echt op mijn zwakke punt, ik heb inderdaad ook links buiten een aanval dat ik niet goed reageer qua reflexen en bepaalde bewegingen niet kan maken.
Ik kan zonder sportschool niet op mijn linkerbeen staan bijvoorbeeld.
Dus bij een aanval, pakt het me gelijk op mijn linkerbeen sowieso, omdat mijn coördinatie dan minder goed is.
Mijn moeder gaat dinsdag mee, ze zegt dit moet je maar gaan proberen, en wat het kost maakt ze dus niks uit.
Even om aan te geven hoeveel hoofdpijn ik gemiddeld heb en dat zij dus zien hoeveel hinder ik van mijn neurologische problemen heb.
De piercer zegt ook dat omdat ik altijd veel pijn heb ik dit waarschijnlijk enorm mee vind vallen.
Ze zei: geloof mij dit is peanuts tov wat je gewend bent.
En omdat ik het niks vind gelijk dinsdag, en ik mag compleet wappie van de kalmeringsmiddelen en pijnstilling laten piercen.
Anders flip ik echt, ik vind het dood en doodeng.
Maar ik kom nu weer uit een aanval waarbij mijn gezicht half verlamd was en we vinden hier thuis dat ik het in elk geval kan proberen.
En hoe het werkt werkt het: als het maar werkt.

Ze gaat een staafje met twee balletjes zetten.
Omdat ze die dieper in mijn oren kan piercen en dan de kans op succes dan groter is.
En als het lukt gelijk twee oren.

Als het niks doet heb ik het geprobeerd, en wie weet ga ik het waarderen en laat ik ze zitten.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 15:42

Waar ga je Moonfish?

Als ik zo het lijstje zie van klachten waarbij een daith zou kunnen helpen had ik een hoop therapie over kunnen slaan. Dat maakt me ook wel een beetje sceptisch.. Maar neig nu ook naar eentje laten zetten. Al ging het 3 maand heel goed met de hoofdpijn, het is nu sinds 5 november weer flink raak.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 15:43

In alphen ad rijn, body creation.
Ze heeft een praktijk aan huis.
En ik ben ook skeptisch maar er zijn zoveel mensen echt blij mee, dat het skeptische niet opweegt tegen de medicatie die ik nodig heb voor de migraine.

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 15:50

Dat snap ik helemaal.
Mijn hoofdpijn plus migraine is veel heftiger geworden sinds ik min of meer gedwongen moest afkicken van de oxycodon die ik voor andere chronische pijn slikte. Nu ook nog hoofdpijn erbij maakt me af en toe wel erg down. En ik was juist zo opgeklauterd ondanks alles. Stom lijf. Maar goed als zo'n piercing wat zou kunnen bijdragen krijg ik toch ook weer een beetje hoop.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 16:12

In mijn geval is helaas aangetoond dat de enzymen voor pijnstillers, echt gigantisch niet kloppen.
Paracetamol werkt dus veel te snel, ibuprofen en consorten mag ik absoluut niet meer.
Tramadol en oxycodon werkt dus ook beperkt.
Het is al mijn hele leven oorlog over medicatie.
Altijd had ik hele rare bijwerkingen en die werden afgedaan als onzin of dat ik ze zelf bedacht.
Want ik had altijd zeldzame bijwerkingen ondanks dat ik geen bijsluiters las.
Dat werd toch afgedaan als aanstellerij en ik heb meer dan 10 jaar met de stempel gek rondgelopen terwijl ik op mijn derde al de eerste problemen had.
Alleen dan word je volwassen, en dan noemen ze het hypochondrie, waar het als kind nog opgelost kan worden door je moeder.
Nu bleek dat álles waar ik ooit niet tegen kon te verklaren is genetisch.
En ik heb waarschijnlijk ernstige hoofdpijn en uitvalsklachten gekregen vanuit de ellende daaruit.
Want mijn migraine is dus ontploft toen ik rust kreeg door mijn dna test en alles medisch rustiger werd.
Ik was superfit, zat super in mijn vel, en toen ik begon te voelen dat ik vrij was kreeg ik een zeer zware migraineaanval van 6 dagen.
Na 5 dagen zakte ik s’nachts door mijn benen en ben ik doorgestuurd naar de SEH met linkszijdig enorm krachtverlies.
Ik gaf geen enkele weerstand, gelijk dezelfde dag nog ben ik de ct en mri doorgehaald voor een hersenscan.
Daarna bleef het gedoe met gevoelsverlies, ik voelde links 80% niet meer.
Zo’n 10 dagen na de laatste aanval, dus toen is mri scan twee aangevraagd van nek en rug om in elk geval uit te sluiten dat er wat ernstigs was.
Die scan is ook goed maar het zit hem in de weke delen, en migraine heb ik al 9 jaar.
Maar door jarenlang touwtrekken met artsen ben ik er dus echt aan onderdoor gegaan.
Ik weet niet beter dan dat het altijd gedoe was.

Nu is het dus het verwerken van heel veel verdriet, en hopen dat het met rust en fysio bijtrekt en dat is gebeurt tussendoor.
Alleen kreeg ik weer een zware aanval na de diagnose van de neuroloog, en heb ik een flinke terugval nu.
En wat jij zegt de hoofdpijn heeft invloed op hoe ik me voel ja, vind je het ook heel gek..
Dus ik laat die piercings zetten en ik zie wel.
De neuroloog wil alleen maar dat het goed met me gaat en als het werkt werkt het.
Hij is ook voorstander van gluten en melkvrij eten terwijl ik daar geen bewijs voor vond.
Maar in praktijk hebben mensen er toch geregeld baat bij anders zou hij het niet zeggen lijkt me.
Ik weet ook zeker dat hij zegt geef het een kans die piercings, als hij er al niet veel ervaring mee heeft.
Mijn neuroloog heeft dus zelf migraine, dus hij begrijpt ongetwijfeld als geen ander dat dat ik dit wil proberen.

Whizz
Berichten: 1045
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-21 16:30

Wat vreselijkvoor je, moonfish. :(:) en wat een topper die neuroloog, het helpt als iemand weet wat je doormaakt. Ik hoor zo voor je dat het helpt!

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 16:52

Ik hoop het ook, het zou fijn zijn.
En inderdaad mijn neuroloog is goud waard.
Hij zegt ook gewoon dat er met die aanval van 6 dagen een bom ontploft is van jarenlang vechten en verdriet.
Dus hij zegt ook psyche speelt deels een rol maar het is niet de hoofdoorzaak.
Het vergroot zich nu enkel erg uit.

Het is echt zo zonde dat mijn lichaam het op moest geven voordat men het serieus nam.
Nu zit je met de ravage.
De neuroloog wilde me doorsturen naar de pijnpoli, maar de medicatie die ze daar zouden willen geven mag ik niet.
Dat konden we zo opzoeken in mijn dna rapport en mijn vader kan er ook écht niet tegen.
Zijn dna matcht op 21 van de 26 punten met mij.
Vandaar dat we zo gelijkwaardig reageren.
Daarom is er besloten dat het nu klaar moet zijn na de onderzoeken die gedaan zijn.
Ik ben op, en heb vooral rust nodig.
En dat begreep hij heel erg goed, ik ben geloif ik wel 6x naar verschillende psychiaters gestuurd en nog veel vaker hebben ze dat geprobeert.
Toen de neuroloog het opperde en ik zei ik begin daar niet meer aan, en hij hoorde hoeveel ik er al gezien heb wegens de gekke reacties, begreep hij dat gelukkig.
Conclusie is keer op keer geweest dat de reacties niet bedacht waren maar ook dat namen ze dan gewoon niet aan.
Want ik paste niet in de standaard hokjes, ze negeerden dus het oordeel van hun eigen psychiaters. :x
Maar ik zit nu dus met enorme migraineklachten, en het lijkt erop dat rust werkt.
Maar de spanning zal er eerst uit moeten komen voor je verder kunt.
Ik heb dus mijn ex laatst gezien voor het eerst in jaren, breuk was niet om niet van elkaar houden maar andere visie op de toekomst.
En hij staat voor mijn neus en ik voel mijn benen ineens niet meer, oeps.
Zulke rotgrapjes haalt mijn lijf nu dus uit.
Als het mindert ben ik al heel blij.

De neuroloog vind me trouwens wel positief.
Hij zei na die monsteraanval ook je klinkt totaal niet bang en het lijkt dat je niet verwacht of dit nog eens gebeurt.
En dat klopt ook, daar ben ik niet bang voor.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 17:52

Over het zetten: ik vond dat erg meevallen bij een daith.

Nu heb ik best wat kraakbeenpiercings en ben sowieso al erg makkelijk met piercen, geen naaldenangst etc. Het is even een seconde een gemene steek en dan is het al gebeurd. Ik vond bijvoorbeeld inner conch een stuk rotter voelen.

Ik las ergens dat iemand er 2 tegelijk wilde, dat zou ik niet doen. Het is beter om 1 kant vrij te houden ivm slapen en dan na genezing evt een tweede als je die graag zou willen.

Twirre2006
Berichten: 123
Geregistreerd: 05-01-21

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 09:06

Wat een heftig verhaal Moonfish. Veel succes vandaag. Ik hoop dat de piercing(s) voor je gaan werken.

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 09:37

Sterkte vandaag Moonfish! Heftig verhaal ook..


Ik slik dagelijks medicatie tegen migraine, dat begint uit te werken. Meestal zo na een a twee jaar.
Voor ik weer wat anders ga gebruiken (in overleg met de neuroloog).
Werkt een daith piercing ook tegen hormonale migraine?

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:37

Ik vond het niet meevallen maar ze zitten.
Hier heb ik het wel met zwaar pijnstillers en oxazepam gedaan, anders had ik nooit gedurft.
De huisarts is erg benieuwd.
Maar heeeel bizar, ik heb dus ‘flinke jetsers’ om te piercen zei ze, en daarom deed het zetten ook echt wel lelijk zeer.
Maar ik hoorde dat ze erdoor was, ik zat op ok ik leef nog modus, en in een klap trok mijn migraine aan die kant weg.
Alle pijn in mijn gezicht rechts en hoofd trok in een klap weg en de wereld zag er anders uit.
Toen zei ze: dat is een goed teken.
Dan gaan we nu de andere kant ook uit zetten.
Die trok gelijk door mijn kaak heen en mijn gezicht begon erg te tintelen, en oorpijn.

Eenmaal thuis heb ik even migraine aan twee kanten gehad en was alles even ontspoort.
Maar het voelt nu of ik zeker met mijn goede kant mijn oog 2x zover open kan doen.
En ik voel me echt goed terwijl de genomen pijnstillers maar 3 uur werken.
Die zijn allang uitgewerkt, en ik voel ze ook helemaal niet zitten met mijn vaste pijnstilling.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond het zetten wel echt naar, ze vroeg of het ging en het antwoord was gewoon nee, om in tranen uit te barsten.
Maar ze zei ook dat mag dat is niet erg.
Toen moest de andere kant ook nog, maar die heeft ze ook nog erin gekregen.

Nu ga ik het zien maar er lijkt van alles te gebeuren.
Ik heb ook ineens gevoel in mijn linkerbeen en hand wat ik al dagen niet meer heb.
Maar mijn gebied om te piercen is dus erg dik, en dat is met zetten rot maar daarna positief voor de kans op succes.
Al scheelt het maar iets, mijn nek en rug voelt ook zo gek aan.
Of er een soort rust in mijn zenuwstelsel gekomen is ofzo?
Maar ik lag daar, en zei cómpleet stomverbaasd: alle pijn is rechts weg ineens?
Geen idee hoe het kan maar het is echt weg!
‘Dan gaan we nu de andere kant ook uitzetten.’

Tot op heden, ver boven verwachting.
Als je het alleen doodeng vind en eerder sterkere pijnstilling gehad hebt, en bijv. tegen tramadol kan, zou ik het gewoon overleggen.
Mijn huisarts heeft extra pijnstilling en oxazepam gegeven om te kunnen laten piercen.
Omdat mijn migraine gewoon echt hardnekkig is, en ze weet hoe ontzettend bang ik ben.
De wil was er echt maar ik werd wakker en dacht echt dit kan ik gewoon niet.
Ik had de pijnstilling en oxaxepam gewoon echt nodig om het te durven.
En dat werd gelukkig goed begrepen door mijn huisarts.
Ik heb ook meer dan 15 aanvallen per maand.
Dus mijn huisarts is wel benieuwd gezien de positieve verhalen over het algemeen.
Dus laat dat geen drempel zijn als je goed met je huisarts overweg kunt.
Leg uit dat je het dolgraag wil proberen maar dat je gewoon niet durft door de angst voor de pijn.
En wie weet hoe je huisarts reageert.
Dit is mede mogelijk gemaakt door een huisarts die snapt dat ik langzaam aan radeloos aan het worden ben van de hoofdpijn en uitval.
En wetenschappelijk bewezen deed er hier niet toe, de ervaringen in praktijk waren afdoende.

Twirre2006
Berichten: 123
Geregistreerd: 05-01-21

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:14

Moonfish wat ben jij dapper dat je ze toch hebt laten zetten, ondanks dat je er zo gigantisch tegenop zag. En wat super fijn dat je er goed op lijkt te reageren. Wat moet dat een aparte gewaarwording voor je zijn geweest.

Whizz
Berichten: 1045
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-21 19:33

Moonfisnh wat ben jij dapper! Ik hoop van harte dat het je helpt en dat je pijnvrij blijft!

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:47

Het is echt heel erg apart.
Ik dacht ik heb toch dat geluk niet die ene te zijn die daar ter plekke geen pijn meer heeft.
Maar wel dus.
Alles begint nu uit te werken.
Ik ging heen met een arm en been wat al dagen grotendeels gevoel en kracht mist.
2 uur later thuis voel ik mijn hand en been weer en stond ik onbewust op mijn slechte kant.
Waar ik al dagen mee op moet letten want ik lig zo beneden aan de trap hoor.
En ik heb echt het gevoel of mijn ogen normaal open kunnen zonder druk op mijn ogen.
Mijn piercings zitten zo diep dat ik op mijn zij nog niks voel eigenlijk, kort getest.
Je ziet ze ook nauwelijks voor de sier zou het een teleurstelling zijn.

Maar oooh wat vond ik het eng.
Die piercer was echt heel goed en lang leve een huisarts die ook gewoon het een kans geeft!

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:48

Wauw wat dapper van je.
En wat klinkt het al hoopvol!! Duim voor je.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 23:37

Ik heb voor het eerst in tijden dus nauwelijks pijn.
Ook de druk achter mijn ogen die triptanen niet tegenhouden, is er nu niet.
De discotheek in mijn hoofd die er al weken zit is nu dus echt weg, en ik heb rust.
Zónder pijnstillers en ik moest elke dag wegens de hoofd en nekpijn aan de opiaten.
Nu heb ik weinig gedaan dus ik moet afwachten wat er gebeurt met bewegen.
Maar ik voel me zoooo rustig in mijn hoofd.
Napijn mag ook echt geen naam hebben.
Dat weegt niet op tegen de hoofdpijn hier.

Twirre2006
Berichten: 123
Geregistreerd: 05-01-21

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 08:06

Wauw Moonfish wat een hoopvolle berichten. Ik duim heel hard voor je dat de positieve ontwikkeling zich zo door zet. Lees trouwens op de Facebookpagina over daithpiercing bij migraine heel veel positieve verhalen.

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:12

Ik lees al een tijdje mee. Ik heb helaas ook migraine, toevallig een paar dagen geleden nog. Maar mijn moeder heeft het best vaak. Ik heb haar over de daith piercing verteld. En ze zou erover nadenken.
Grappige is dat ik vannacht droomde dat ik ze liet zetten.

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:15

@moonfish, ik ben gewoon echt trots op je.
Ondanks je angsten en pijn-emmer die al zo vol is heb je dit toch maar gewoon gedaan!
Ik gun het je zo ontzettend dat je er baat bij hebt en houdt! Hier hou ik mijn fingers crossed.
En wat fijn dat je uitgebreid verslag doet voor de mensen die twijfelen. Ik denk dat er op basis van jouw verhaal wel een aantal knopen worden doorgehakt.

Bij mij tintelde mijn hele linkerhelft van mijn gezicht inderdaad, echt zn vreemde gewaarwording.
Nu van de week, toevallig 1 x spanningshoofdpijn. Ik ben even gaan slapen en dat was meer dan voldoende om het weg te nemen. Voorheen echt grootverbruiker van paracetamol. Ik denk serieus soms meer dan 20 pw.
De afgelopen 5 maanden heb ik er 2 genomen.

Iedereen die twijfelt.. Baat het niet dan schaad het niet.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 13:36

Wat lief. :o
Nu moet ik wel zeggen, mijn leven is gewoon ontwricht nu door de migraine.
Dit is echt iets dat je denkt als je het ziet: geen medicatie waar je niet tegen kan..
Overwegend positief de verhalen, thuis overlegd en toen was het we gaan het doen.
Maar op zaterdagavond mailde ik en dinsdag kon ik terecht, bewust gevraagd om zsm.
Dan heb ik minder tijd om stress op te bouwen.

Ik werd dus altijd wakker met aura migraine na de eerste prikkels.
Dat was vandaag dus alleen hoofdpijn, maar die is nu alweer bijna weg?
Maar hier heeft mijn gezicht na het zetten inderdaad ook getintelt enzo.
Heel maf.

moonfish13
Berichten: 18230
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 23:38

Na maanden eigenlijk dagelijks migraine en overleven, heb ik sinds het piercen enkel nog hoofdpijn of beginnende auramigraine.
Ik kon gister 10 aanvallen voelen komen en alle 10 zijn ze niet doorgezet, en mijn hoofd flitst niet meer constant.
Na een nacht slapen zonder disco in mijn hoofd voelde ik me al zo anders.
Net had ik even een hoofd als een flipperkast dat ik dacht nu is t klaar maar ik lig 5 minuten en het is al de helft rustiger.
Geluid verdraag ik ook veel beter.
Ik woon net als half nederland van mijn generatie nog thuis maar mijn ouders weten eigenlijk niet wat ze meemaken.
Ik was maandag nog bij de fysio half dood en ik was er vandaag kort.
Hij stónd me toch raar aan te kijken.
‘Nou er zit op zijn minst een stuk meer energie in’
Al meewarig me aankijkend.

Ik heb 2 flessen kinderchampagne afgeleverd omdat je daar geen hoofdpijn van krijgt. :+
Als het na 2 weken nog goed gaat ben ik die gasten bij de fysio een fles champagne schuldig en hebben zij maar een keer hoofdpijn. :+
Dat is de deal tenminste, als het zo doorgaat kan ik 5 flessen champagne gaan halen. :')
Want ja daar drinken is niet de bedoeling dus moeten ze ieder een eigen fles. :j

Ze zitten nu 2,5 dag trouwens.
Alleen de eerste nacht had het nog gebloed/gelekt en kon ik zo een horrorfilm in.
Echt het was ronduit smerig, maar vanmorgen was het praktisch schoon.
Het slapen is hier een kwestie van draaien met beleid, ik kan niet op mijn rug slapen.
Maar ik heb er nauwelijks last van en het irriteert niet en het geneest hartstikke snel vind ik.
Het jeukt nu aardig en het is niet rood niks, dus dat valt me echt heel erg mee.
Ik heb wel staafjes ipv ringetjes, misschien scheelt dat en heel diep gepierced.

Tot nu toe denk ik echt: >;) 8)7

Whizz
Berichten: 1045
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-21 00:14

Jeetje Moonfish wat ben ik blij voor je! Ik heb hetzelfde gevoel, ik voel iets en denk dan oh nee, en dan zet het niet door. Eigenlijk dringt het nu pas goed door hoe invaliderend zo’n aanval is. Ik hoop dat het zo blijft!

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 09:13

Jullie maken me wel zekerder dat ik ook een daith wil. Al maak ik me wel wat zorgen over het slapen met zo'n ding in mijn oor. Met gewone oorbellen kan ik al niet meer slapen omdat ie die dan voel zitten. Maar dat is vooral de steker die dan prikt.

DuoPenotti

Berichten: 29503
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Daith piercing en migraine ervaringen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 09:14

Oh wauw oh wauw wat een geweldig nieuws voor je! *\%/*