Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Medium Noord Holland

 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-23 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 21:03 



 
Profiel   

TAO -> MWS

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 19:59 



 
Profiel   

Ik ben ooit in Volendam geweest met mijn moeder. Deze vrouw vertelde echt dingen die ze absoluut niet kon weten. Zelfs over mijn inmiddels overleden paard wist ze dat haar benen het zouden begeven en jaren later is mijn paard inderdaad ingeslapen omdat ze ineens niet meer op haar achterbenen kon blijven staan. Zo waren er nog veel meer dingen die ze vertelde waar ik ook niet eens van wist, over mijn moeders jeugd bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:22 



 

Wat een interessant verhaal. Is dat Medium Nicole? Volgens mij heb ik daar meer over gelezen hier op bokt. Van te voren weten hoe je dier eindigd, dat zou ik dan weer absoluut niet willen weten eerlijk gezegd. Soms voel ik wel dingen aan, dat wel. Ben benieuwd naar meer verhalen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 20:28 



 
Profiel   

Evamarie schreef
Wat een interessant verhaal. Is dat Medium Nicole? Volgens mij heb ik daar meer over gelezen hier op bokt. Van te voren weten hoe je dier eindigd, dat zou ik dan weer absoluut niet willen weten eerlijk gezegd. Soms voel ik wel dingen aan, dat wel. Ben benieuwd naar meer verhalen!

Oh ze had niet letterlijk gezegt dat dat het einde zou zijn maar meer van ik krijg steeds door paard en benen. Dus ik dacht eigenlijk dat ze de ponies bedoelde omdat die hoefbevangen waren geweest.

Ik zal eens vragen om mijn moeder nog haar naam weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 22:21 



 

Bij haar zal ik wel even goed nadenken als ik hond en buik hoor ;)

Leuk, ben benieuwd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 22:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen