Medium Noord Holland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Medium Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 22:03

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-23 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31283
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Medium Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 20:59

TAO -> MWS

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Medium Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 21:22

Ik ben ooit in Volendam geweest met mijn moeder. Deze vrouw vertelde echt dingen die ze absoluut niet kon weten. Zelfs over mijn inmiddels overleden paard wist ze dat haar benen het zouden begeven en jaren later is mijn paard inderdaad ingeslapen omdat ze ineens niet meer op haar achterbenen kon blijven staan. Zo waren er nog veel meer dingen die ze vertelde waar ik ook niet eens van wist, over mijn moeders jeugd bijvoorbeeld.

Anoniem

Re: Medium Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 21:28

Wat een interessant verhaal. Is dat Medium Nicole? Volgens mij heb ik daar meer over gelezen hier op bokt. Van te voren weten hoe je dier eindigd, dat zou ik dan weer absoluut niet willen weten eerlijk gezegd. Soms voel ik wel dingen aan, dat wel. Ben benieuwd naar meer verhalen!

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 23:21

Evamarie schreef:
Wat een interessant verhaal. Is dat Medium Nicole? Volgens mij heb ik daar meer over gelezen hier op bokt. Van te voren weten hoe je dier eindigd, dat zou ik dan weer absoluut niet willen weten eerlijk gezegd. Soms voel ik wel dingen aan, dat wel. Ben benieuwd naar meer verhalen!

Oh ze had niet letterlijk gezegt dat dat het einde zou zijn maar meer van ik krijg steeds door paard en benen. Dus ik dacht eigenlijk dat ze de ponies bedoelde omdat die hoefbevangen waren geweest.

Ik zal eens vragen om mijn moeder nog haar naam weet.

Anoniem

Re: Medium Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 23:58

Bij haar zal ik wel even goed nadenken als ik hond en buik hoor ;)

Leuk, ben benieuwd.