Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 11 [ 251 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

.

 
Profiel   

Ik stap in januari over naar cz. Ik ga €137,54 per maand betalen voor basisverzekering met aanvullend jongeren pakket (collectiviteitskorting van toepassing en €385 eigen risico). Hier zit o.a. €450 tandarts, 9x fysio, €100 per 2 jaar bril en €200 anticonceptie in meeverzekerd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 00:10 



 
Profiel   

Bij DSW goed checken of specifiek jouw tandzorg wordt vergoed en hoeveel.

Promovendum gaf je een zak geld en alle vrijheid om die 100% aan jouw specifieke tandzorg uit te geven, waardoor iedereen bij hen terecht kon. DSW kent beperkingen in zowel percentage vergoeding als de soort tandzorg. Kwestie van goed codes checken.

Ik kom ook van Promovendum, maar kan ook dit jaar niet terecht bij DSW voor de zorg die ik nodig heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 01:21 



 
Profiel   

Sybelle schreef
PSvanLot schreef
Heb naar Just gekeken, daar ben ik met een goede €125,- klaar. Iemand bekend met hen?


Ik heb afgelopen jaren bij Just gezeten. Het is CZ, je zit ook in hun online omgeving. Die is overzichtelijk en ze zijn snel met reageren op vragen. Betalingen ook geen problemen mee gehad.
Wel goed kijken of je zorg gecontracteerd is. Ze vergoeden een kleiner deel bij niet gecontracteerd dan anderen en je moet soms vooraf toestemming vragen.


Thanks voor de tip.

Ik heb, tot op heden, gelukkig geen bijzondere zorg. Dat scheelt natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:08 



 
Profiel   

DSW vergoed een bedrag per code dus geen vast bedrag van 250-500-750 op jaarbasis ongeacht de codes.
I codes en zijn een ander verhaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 11:11 



 
Profiel   

Ik ben overgaan op cz direct voor ing klanten ga €138 betalen en krijg 10x fysio vergoed, ipv 9 die ik had. Alleen helaas geen poditherapie meer vergoed maar misschien over jaar weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:13 



 
Profiel   

Mizora schreef
Ik blijf bij Ditzo. Hij is niet duur en met ASR vitality verdien ik altijd best wel wat geld nog extra terug via bol.com tegoedbonnen. Tegenwoordig is het nog "maar" maximaal 195 euro (als je bij de intersport zou bestellen is het nog wel 260€), maar dat is toch mooi meegenomen.


Hier ook bij Ditzo. Heb dit jaar de platinum status gehaald en inderdaad heel veel Bol.com bonnen *\o/*
Ik ben benieuwd wat ik terugkrijg nu (ik meen 5x aanvullende verzekering en 3x tandartsverzekering). Toch mooi meegenomen.

Ik ga denk ik wel iets mee fysio nemen, daar kwam ik dit jaar niet mee uit. Ik viel gelijk in januari van een paard en na operatie aan m'n schouder best wat fysio nodig.

Mijn vriend heeft ook Vitality, maar die deed er niks mee. Dus die ga ik opzeggen en ik ga kijken of mijn dochter meedoet. Die loopt behoorlijk veel voor haar werk en met het paardrijden erbij heb je je punten zo bij elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:21 



 
Profiel   

PoelieWoelie schreef
Mizora schreef
Ik blijf bij Ditzo. Hij is niet duur en met ASR vitality verdien ik altijd best wel wat geld nog extra terug via bol.com tegoedbonnen. Tegenwoordig is het nog "maar" maximaal 195 euro (als je bij de intersport zou bestellen is het nog wel 260€), maar dat is toch mooi meegenomen.



Doe je dit alleen met de stappen tellen? Of krijg je als je verzekerd bent via Ditzo meer punten? Want ik haalde die stappen op een gegeven moment niet meer terwijl ik 5 dagen in de week 13-15.000 stappen zet..


Je kunt maar een max aan punten binnenhalen met stappen zetten. Je krijgt ook punten voor de gezondheidscheck, en daar haal je dan je laatste punten mee binnen. Ik heb die gezondheidscheck paar weken geleden gedaan en hoewel ik niet op alles goed scoorde, haalde ik toch mijn laatste punten ermee binnen.
En je krijgt via Ditzo een aantal maanden aanvullend en tandartsverzekering terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:24 



 
Profiel   

Setteli schreef
Mizora schreef
Ik blijf bij Ditzo. Hij is niet duur en met ASR vitality verdien ik altijd best wel wat geld nog extra terug via bol.com tegoedbonnen. Tegenwoordig is het nog "maar" maximaal 195 euro (als je bij de intersport zou bestellen is het nog wel 260€), maar dat is toch mooi meegenomen.


Hier ook bij Ditzo. Heb dit jaar de platinum status gehaald en inderdaad heel veel Bol.com bonnen *\o/*
Ik ben benieuwd wat ik terugkrijg nu (ik meen 5x aanvullende verzekering en 3x tandartsverzekering). Toch mooi meegenomen.

Ik ga denk ik wel iets mee fysio nemen, daar kwam ik dit jaar niet mee uit. Ik viel gelijk in januari van een paard en na operatie aan m'n schouder best wat fysio nodig.

Mijn vriend heeft ook Vitality, maar die deed er niks mee. Dus die ga ik opzeggen en ik ga kijken of mijn dochter meedoet. Die loopt behoorlijk veel voor haar werk en met het paardrijden erbij heb je je punten zo bij elkaar.

Kijk uit met vitality
ASR rommelt daarmee, het kan je dus allerhande beloofde punten kosten.
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtop ... y#p2862765

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:25 



 
Profiel   

Ik heb het even doorgelezen. Maar voor ons "paardenmensen" zijn die doelen met gemak te halen.
Een keertje paardrijden en stallen mesten heb je al 200 punten te pakken. Doe dat 3x per week (stallen mesten doe ik elke dag hoor en haal ik ook vaak alleen al 200 punten mee). Ik heb geen fitbit via hen aangeschaft, dus die hoef ik niet terug te verdienen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:33 



 
Profiel   

Als ik zo de FB pagina en de andere klachtenpagina's lees die genoemd worden over de verzekering/app dan is het echt niet oké wat ze gedaan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 09:47 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Als ik zo de FB pagina en de andere klachtenpagina's lees die genoemd worden over de verzekering/app dan is het echt niet oké wat ze gedaan hebben.


Nee snap ik, maar ik heb daar persoonlijk zelf dus geen last van.
Heel vervelend voor die anderen die wel een FitBit hebben aangeschaft of hun 60+ punten kwijt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 10:26 



 
Profiel   

Ik zie ook berichten dat punten verdwijnen, er hogere eisen gesteld worden aan het behalen van punten etc. Slordig omdat zo te veranderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 10:32 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik zie ook berichten dat punten verdwijnen, er hogere eisen gesteld worden aan het behalen van punten etc. Slordig omdat zo te veranderen.


Zeker slordig. Ik moet nu inderdaad iets meer doen om die 800 pnt per week te halen. Ik ga het sowieso nog een jaar doen en dan kijk ik wel weer verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 10:42 



 
Profiel   

Ik moet nog steeds hetzelfde doen, want ik haal mijn punten altijd met stappen. 800 punten per week is de max, 10.000 stappen is 100 punten, 15.000 stappen is 200 punten. Ik moet dus 1 dag minimaal 15.000 stappen lopen als de rest minimaal 10.000 is, of 4 dagen 15.000 als de rest minimaal is, en dat lukt me vrijwel altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 18:25 



 
Profiel   

ja voor de stappen krijg je hetzelfde aantal punten. Alleen voor je hartslag krijg je minder.
Maar ik haal die 800 punten ook wel. Alleen als ik veel thuiswerk en dus stilzit, haal ik het wat minder snel.
Maar het is zeker goed te doen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 19:10 



 
Profiel   

mavantos schreef
Ik stap in januari over naar cz. Ik ga €137,54 per maand betalen voor basisverzekering met aanvullend jongeren pakket (collectiviteitskorting van toepassing en €385 eigen risico). Hier zit o.a. €450 tandarts, 9x fysio, €100 per 2 jaar bril en €200 anticonceptie in meeverzekerd.


Ik zit ook bij CZ jongeren en ik moet zeggen naar tevredenheid!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 19:11 



 
Profiel   

Mizora schreef
Ik moet nog steeds hetzelfde doen, want ik haal mijn punten altijd met stappen. 800 punten per week is de max, 10.000 stappen is 100 punten, 15.000 stappen is 200 punten. Ik moet dus 1 dag minimaal 15.000 stappen lopen als de rest minimaal 10.000 is, of 4 dagen 15.000 als de rest minimaal is, en dat lukt me vrijwel altijd.


oke! Dus als je veel loopt, fietst, sport en op je paard zit dan levert het wel wat op?

Ik heb afgelopen juli een apple watch gekocht, die helpt me al flink bij bewegen.

Hoe werkt het met de app, moet je die steeds actieveren en je telefoon bij je hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 19:12 



 
Profiel   

Hij synchroniseert met de app van je apple watch als het goed is, dus je horloge dragen is dan voldoende (mits die de stappen mag tellen van je). Ik heb zelf een garmin vivofit 3, deze synchroniseert 3x per dag met de garmin connect app en deze synchroniseert dagelijks met de asr vitality app. Die meldt dan vanzelf wanneer ik mijn weekpunten heb gehaald. Vergeet je 2 weken de app te checken? Geen probleem, een weekbeloning kan je tot 4? weken nog verzilveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 19:35 



 
Profiel   

Mizora schreef
Hij synchroniseert met de app van je apple watch als het goed is, dus je horloge dragen is dan voldoende (mits die de stappen mag tellen van je). Ik heb zelf een garmin vivofit 3, deze synchroniseert 3x per dag met de garmin connect app en deze synchroniseert dagelijks met de asr vitality app. Die meldt dan vanzelf wanneer ik mijn weekpunten heb gehaald. Vergeet je 2 weken de app te checken? Geen probleem, een weekbeloning kan je tot 4? weken nog verzilveren.


Wat levert je weekbeloning op, als ik vragen mag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 19:36 



 
Profiel   

4x een weekbeloning was een bon van 20 euro van bol.com, dat is nu 15 euro geworden.
Maar je kunt ook elke week een bon van 5 euro van Intersport nemen, of iets bij Etos uitkiezen.

Ik heb al wat kleding gekocht van de bonnen en een camera voor in de stal. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 23:02 



 
Profiel   

Pff ik lees even mee of jullie nog ideeën hebben.

Zie hier even door de bomen het bos niet meer.
Helaas zitten we op dit moment financieel niet zo goed.

Mijn man zit ik over te twijfelen om hem alleen een basis verzekering te doen. (nog niet gedurfd vorig jaar wel tand er afgehaald). Maar waar ben ik dan goedkoopste uit? Wat wel een goede is?

Bij mij is het wat lastiger. Ik zit met een krakemikkig lichaam.

Ik had dit jaar menzis met pakket 3 van beide (dus tand en gewoon). Tand vanwege een kroon die ik moe laten vervangen. Dus dat moet dit jaar gebeuren (jaar wachttijd op)
Nu weet ik dus niet of ik dan wel kan overstappen? Weet iemand dat of ben ik dan dat jaar wachttijd weer kwijt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 13:02 



 
Profiel   

Ja dan ben je je wachttijd kwijt want je gaat dan naar een andere maatschappij. Ik heb voor mijn man alleen een basis, hij gebruikt nooit zorg namelijk. Voor mezelf wel een tand erbij maar verder ook alleen basis. Die paar dingen betaal ik zo wel als het nodig is. Dit jaar voor het eerst mijn eigen risico verhogen, ik gebruik het nooit helemaal dus probeer het gewoon een jaar. Wat ik ook gedaan heb, is alle vergelijkers doen die er zijn. Zo heb ik een verzekering gevonden die bij alle als best en goedkoopste eruit kwam en die ik anders nooit gekozen had

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 13:20 



 
Profiel   

Stap je over naar een andere tandverzekering waar ook een jaar wachttijd geldt, dan moet je opnieuw een jaar wachten. De wachttijd gaat dan weer opnieuw in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 13:23 



 
Profiel   

ik ben nu verzekerd bij Unive, heb eigen risico op zn hoogst en met een lidmaatschap bij de omring heb ik extra fysio behandelingen, totaal 32 per jaar vanuit de aanvullende verzekering.
welke verzekeringen hebben nog meer de mogelijkheid tot een dergelijk aantal fysio behandelingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 14:22 



 
Profiel   

DSW AV Top krijg je 27 Fysio behandelingen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 15:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 11 [ 251 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen