Mijn navel is..
Ik heb een outtie. 4%  4%  [ 13 ]
0-5 mm diep 6%  6%  [ 17 ]
5-10 mm diep 22%  22%  [ 61 ]
10-15 mm diep 22%  22%  [ 63 ]
15-20 mm diep 15%  15%  [ 43 ]
20-25 mm diep 14%  14%  [ 41 ]
25-30 mm diep 4%  4%  [ 13 ]
30-35 mm diep 3%  3%  [ 9 ]
35-40 mm diep 1%  1%  [ 5 ]
> 40 mm diep 1%  1%  [ 4 ]
Anders 2%  2%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 275

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 158 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe diep is jouw navel?

 
Profiel   

idinn schreef
Meet je dan de diepte aan de rand van de navel of in het midden? Ik vraag dit voor een vriendin.

_/-\o_ :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 20:54 



 
Profiel   

Wat een heerlijk topic _O-

Ik had geen idee, maar na het lezen van de openings post moest ik het weten natuurlijk.

Mijne is niet diep. 6 millimeter

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:00 



 
Profiel   

Mijn vriend vraagt waarom ik zo zit te lachen en na de uitleg komt de vraag: zitten er ook fotos bij? Is er dan ook een verband met de cup maat en de buik omvang?
Ik lag dubbel maar meten ga ik niet want idd ook rot gevoel als er iets in mn navel moet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:01 



 
Profiel   

mystery1980 schreef
Mijn vriend vraagt waarom ik zo zit te lachen en na de uitleg komt de vraag: zitten er ook fotos bij? Is er dan ook een verband met de cup maat en de buik omvang?
Ik lag dubbel maar meten ga ik niet want idd ook rot gevoel als er iets in mn navel moet!

Hahaha. Nou wie weet?

Ik ben slank, mijn navel is ondiep 6 millimeter. En ben lid van de itty bitty titty community

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:04 



 
Profiel   

senna21 schreef
idinn schreef
Meet je dan de diepte aan de rand van de navel of in het midden? Ik vraag dit voor een vriendin.

_/-\o_ :D


Je moet wel meten op je absolute dieptepunt natuurlijk! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:13 



 
Profiel   

Mars schreef
Er bestaat dus ook zoiets als navelsteen, dan vormt zich een keiharde klont in je navel. Volgens mijn moeder (vpk) stinkt dat gigantisch als het eruit gepeurd wordt :=

Voor sterke magen: google maar op omphalolith


Tip, klik dan niet op afbeeldingen :r :')

idinn schreef
Meet je dan de diepte aan de rand van de navel of in het midden? Ik vraag dit voor een vriendin.


_O-

Mars schreef
DewiRox schreef
Oh dit topic komt als geroepen!
Mega toevallig heb ik dus gisteren mijn navel gemeten, nadat ik me ineens bewust werd van hoe diep dat ding eigenlijk is. Ik kwam uit op 19 cm, wat zo te lezen eigenlijk wel mee lijkt te vallen haha


Ehm, je moet een gaatje hoger meten denk ik :D


_O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:34 



 
Profiel   

Gut :') topic of the year.

Ik maak het altijd gewoon droog met een handdoek uit de douche. Nog nooit met een wattenstaafje er in gepurd. Ben bang dat het gaat ontsteken als ik daar nu in ga om te meten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:52 



 
Profiel   

Ik had een slechte dag maar jullie hebben me laten lachen :')

Misschien kunnen de mensen met uitstekende navels dan even laten weten hoe lang die is...kunnen we een soort van de diepste en langste meten.

Overigens voelt het bij mij ook niet prettig om er iets in te doen, gevoelige navel. En nu ik het woord vaak lees vind ik het dan wel weer een mooi woord... Naaavel


Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 24-11-21 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:05 



 
Profiel   

Mijn data analysten hart staat te popelen om hier een analyse op los te laten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:10 



 
Profiel   

Nog nooit op het idee gekomen om er met een wattenstaafje in te gaan roeren om het schoon te maken... Denk wel dat de hoeveelheid haar op je buik relateert tot de hoeveelheid navelpluis -:)


Vroeger probeerde ik m'n navel altijd binnenstebuiten te keren en zat ik net zo lang te duwen en pielen tot het diepste punt naar buiten kwam :=

Meting: rond de 13mm

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:10 



 
Profiel   

Kaatje_S schreef
Nog nooit op het idee gekomen om er met een wattenstaafje in te gaan roeren om het schoon te maken... Denk wel dat de hoeveelheid haar op je buik relateert tot de hoeveelheid navelpluis -:)


Vroeger probeerde ik m'n navel altijd binnenstebuiten te keren en zat ik net zo lang te duwen en pielen tot het diepste punt naar buiten kwam :=

Meting: rond de 13mm


Je kunt je navel naar buiten duwen? B-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:12 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Mars schreef
Er bestaat dus ook zoiets als navelsteen, dan vormt zich een keiharde klont in je navel. Volgens mijn moeder (vpk) stinkt dat gigantisch als het eruit gepeurd wordt :=

Heh bah... Dat wilde ik net niet weten.
Vraag me ook af hoe dat dan met persoonlijke hygiëne zit.


Uit verpleegkundige-ervaring kan ik je vertellen dat persoonlijke hygiëne bij deze personen afwezig is .. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:36 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Fearn schreef
Ik vraag mij af, zou de diepte/vorm van de navel ook iets te maken hebben met hoe de navelstreng is afgeknipt?

Altijd al afgevraagd eigenlijk..

zover ik weet word die bij iedere baby op ongeveer 5 cm afgeknipt en valt de rest er vanzelf af.
Maar heb geen kinderen dus kan het zeker mis hebben :D


Ja, die van m’n nichtje viel er af toen ik haar in bad deed, bah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:44 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Kaatje_S schreef
Nog nooit op het idee gekomen om er met een wattenstaafje in te gaan roeren om het schoon te maken... Denk wel dat de hoeveelheid haar op je buik relateert tot de hoeveelheid navelpluis -:)


Vroeger probeerde ik m'n navel altijd binnenstebuiten te keren en zat ik net zo lang te duwen en pielen tot het diepste punt naar buiten kwam :=

Meting: rond de 13mm


Je kunt je navel naar buiten duwen? B-)


Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:45 



 
Profiel   

DewiRox schreef
moonsparkle schreef

Je kunt je navel naar buiten duwen? B-)


Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha


Voor de grote schoonmaak :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:52 



 
Profiel   

DewiRox schreef
Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha


Dit ga ik straks proberen!!

Misschien dat je ipv een navelsteen wel een goudklompje vindt als je maar diep genoeg graaft *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:03 



 
Profiel   

Een parel of diamant eerder vanwege de hoge druk in je navel als ie diep genoeg is? Laagje voor laagje opgebouwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:07 



 
Profiel   

Nee parels worden door oesters gemaakt, 1 verdieping lager graven als je die wilt vinden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:07 



 
Profiel   

Mars schreef
DewiRox schreef
Haha ja! Als je langs je navel duwt en dan met je vingertoppen als ware 'naar binnen loopt', dan keert hij zich steeds meer naar buiten :)). Eigenlijk graaf je hem een soort van op haha


Dit ga ik straks proberen!!

Misschien dat je ipv een navelsteen wel een goudklompje vindt als je maar diep genoeg graaft *D

Pas maar op.. straks plopt hij naar buiten en heb je de rest van je leven een outtie :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:08 



 
Profiel   

Haha dat had inderdaad nog in de kleine lettertjes gemoeten

let op; het opgraven van de navel is niet zonder risico. De kans bestaat dat je innie een outtie wordt. Kosten voor plastische chirurgie zijn niet op mij te verhalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:15 



 
Profiel   

Mars schreef
Nee parels worden door oesters gemaakt, 1 verdieping lager graven als je die wilt vinden :))


Dit topic gaat met dit soort reacties ZEKER benoemd worden in het quote topic op de Nieuwspagina. :j _/-\o_ *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:19 



 
Profiel   

Nu ontbreekt er nog een navel fototopic... :j

(Mijn navel is 0,8mm diep overigens. :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:20 



 
Profiel   

Er hebben gewoon 170 Bokkers iets ingevuld en dus gemeten! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:21 



 
Profiel   

Kunnen de mensen met een outie hem dan ook weer naar binnen ploppen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:25 



 
Profiel   

Kom op hoor… Is het nu eens klaar met dat navelgestaar?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 23:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 158 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen