Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BusyMissy

Berichten: 976
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Midden Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 11:05

Angie - 20 kg - 0,0kg
Ania -18 kg - 2 kg
BusyMissy - 5kg - 3,3 kg
Chubby - 20 kg - 9,6 kg
Dancyy - 8,3 kg - 1,4 kg
DideH - 9 kg - 1 kg
EmptyWords - 60 kg - -2.1kg
Esmee_RS - 10 kg - 3,6 kg
Faringo - 5kg - 1,3 kg
Idylle - 8.8 kg - - 1,7 kg
Indy_Mouse (1,67m): 93/-15kg / -3,7kg / 89,3kg
Kanzi -10 kg - 0 kg
Kitty (1,77 m.) - 15 kg - 3,5 kg (nu 78,5)
Mandarijn - 15kg - -2,5kg
MarlindeRooz - 15kg - 0 kg
Mariekeoo - 30 kg - 13,9 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Momo94 - 40 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - - 1,6 kg
Soepblik - 59,9 - 0kg
Vliendertje - 7,5 - 4,2
xPearl - 15 kg - -1,3
Zerena - 40 kg - 1,1 kg
Zertab - 20kg - 1,0 kg
Zonnetje81 - 83,6 kg - 15 kg - 81,0 - 2,6 kg
Netjuh 6 - 25kg

Ik red dat ook niet hoor BarbaraNova. Ik werk 40 uur en heb de paarden aan mezelf om te verzorgen, en dan de rest van de beestenboel inderdaad. Kinderen al het huis uit hier, maar ook dan kosten ze regelmatig tijd. Ik wil wel heel graag sporten, had me voorgenomen om de uren die ik normaal in mijn motorrijlessen steek na mijn examen te gaan vullen met sporten, maar ben helaas gezakt.
Dus weer een maand uitstel voor ik ergens wat tijd over ga hebben. Of het moet snel beter weer worden zodat de paarden niet meer op stal hoeven 's nachts, dan houd ik ook meer tijd over.
Voorlopig ben ik al blij dat ik 3 á 4 x per week op mijn rijpaard zit.
Verder is 6 stallen uitmesten ook echt wel een soort van sport, dan verstook ik toch tussen de 350 en 500 kCal extra per keer. Het is in ieder geval actieve beweging.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 11:13

Stal mesten is wel degelijk sporten!! Dus denk niet dat je daar naast nog hoeft te sporten ja :)

BusyMissy

Berichten: 976
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Midden Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 12:18

Maar sporten is wel zóveel beter voor mijn hoofd, mijn mindset. Vooral hardlopen maakt mijn hoofd heel fijn "leeg". Maar toen ik zwaarder werd kreeg ik steeds blessures aan mijn knie met hardlopen dus ben ik gestopt. Nu zou het qua gewicht wel weer kunnen, maar mis nu de tijd. En eerlijk gezegd zie ik wel een beetje op tegen het weer opbouwen van het lopen. Mijn loopconditie zal wel ver te zoeken zijn.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 12:26

Oja dan is het inderdaad wel een mooi aanvulling op je werkzaamheden, maar dacht meer dat je vond dat je niet genoeg bewoog :D
Toch proberen weer de tijd te zoeken? en gewoon rustig opbouwen.. snap dat, dat vervelend is :(:)

Hier gaat het opzich wel oke, ik heb mn sportritme gevonden sport nu 3x per week. Het is beetje passen en meten soms maar lukt best prima :) Vanavond ook... al heb ik een avondoverleg met werk maar die duurt als het goed is tot 19.00 dus kan ik daarna gewoon nog gaan als het niet uitloopt.

Verderrr weet ik niet of hier mensen zijn die wat dingen gebruiken van bijv Body & Fit? Ik zit eraan te denken om de protein pancakes aan te schaffen.. maar weet niet zo goed welk merk, welke lekker zijn. Is meer voor in het weekend keer wat lekkers wat dan wel verantwoord is :)

BarbaraNova

Berichten: 4205
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 12:57

als het straks wat mooier weer is, dan staan de paarden ook veel langer buiten en dus minder werk, dan kan ik ook weer meer gaan fietsen en skaten enz...anders redt ik het gewoon niet. Heb tijdje terug ook een burnout gehad, dus als ik dingen echt ga moeten van mijzelf dan werkt dat helaas beetje averechts...dus maar beetje bij beetje.

Ja ik bestel vaak bij de body en fit maar die heb ik nog niet gehad, staan wel veel recenties vaak, dus zou daar eens kijken op de website.

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:30

en als je de drempel verlaagt voor het sporten? Elke dag een half uurtje blokje om bijvoorbeeld? Dat kan iedereen toch wel? Sommige dingen zijn een keuze (spreek ik ook tegen mezelf nu hoor). Ik zit ook liever om 20.00 uur op de bank plof en om 22.00 uur naar bed ga. Maar ik kan dan nog prima een half uurtje wandelen of 45 min sportschool doen. Of op zaterdagochtend/zondagochtend rond 10.00 uur een uurtje gaan.

Ik spreek hier ook tegen mezelf hoor, het is vaak niet een kwestie van geen tijd hebben, maar geen prioriteit van maken.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:33

Dat idd
Wij hebben net op de camping gepoetst, vanaf morgen gaan we weer.
Best een aanslag op mijn gammele lijf, ik mag van de fysio niet stofzuigen en dweilen, maar doe de grote beurt alsnog liefste zelf, dus beetje gammel nu.
3 kwartier enkele reis, net thuis en gegeten en ga zo tóch naar de sportschool. Want ik krijg anders spijt, dat weet ik, paasdagen gooien al roet in het eten namelijk
Maar goed, ik heb makkelijk praten nu he nu ik niet werk

lotlot2
Berichten: 1355
Geregistreerd: 21-09-12
Woonplaats: xxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 13:40

Nou ik heb toch wat motivatie weten te vinden.

Ik probeer nu 2x/3x per week naar werk te lopen. Dit is heen en terug een half uur. Ook doe ik ‘s avonds een buikspier kwartiertje. En uiteraard nog een aantal keer per week mijn paard rijden

Ben nu ook begonnen met gezonder eten. De komende tijd even wat chocola en al het andere lekkers overslaan.
Ik weeg nu 82 kilo en probeer in ieder geval 5 kilo te verliezen voor de zomervakantie. In t beste geval 10 kilo, maar wil niet te hoge doelen stellen :Y)

BarbaraNova

Berichten: 4205
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:13

Aight schreef:
en als je de drempel verlaagt voor het sporten? Elke dag een half uurtje blokje om bijvoorbeeld? Dat kan iedereen toch wel? Sommige dingen zijn een keuze (spreek ik ook tegen mezelf nu hoor). Ik zit ook liever om 20.00 uur op de bank plof en om 22.00 uur naar bed ga. Maar ik kan dan nog prima een half uurtje wandelen of 45 min sportschool doen. Of op zaterdagochtend/zondagochtend rond 10.00 uur een uurtje gaan.

Ik spreek hier ook tegen mezelf hoor, het is vaak niet een kwestie van geen tijd hebben, maar geen prioriteit van maken.


Ik loop ook dagelijks met mijn paarden en honden, dus wandel sowieso altijd al best wat. Ik moet gewoon doseren, heb fibromyalgie, versleten rug en heup en een hartritmestoornis, dus heerlijk pakketje zo bij elkaar...dus ben altijd heel voorzichtig met doorpakken, een keer laat naar bed bv, dan heb ik er minimaal een week last van....dus naast vier paarden en alle andere dieren is het voor nu gewoon niet te doen...maar wil zeker wel afvallen, dus moet echt flink op mijn voeding gaan letten, dat is ook eigenlijk het belangrijkste met afvallen....ik heb nu de tip gekregen om eens op de fb pagina van logisch leven te gaan kijken, iemand hier ervaring mee?

Deugenietje

Berichten: 2006
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 14:56

Mag ik ook op de lijst.

Ik was 131 en ben nu 109. En ben dus al 22 kilo kwijt.



Vandaag gezonde kha chocolade muffins gemaakt.

Vanaf morgen weer streng.

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:59

BusyMissy schreef:
Angie - 20 kg - 0,0kg
Ania -18 kg - 2 kg
BusyMissy - 5kg - 3,3 kg
Chubby - 20 kg - 9,6 kg
Dancyy - 8,3 kg - 1,4 kg
DideH - 9 kg - 1 kg
EmptyWords - 60 kg - -2.1kg
Esmee_RS - 10 kg - 3,6 kg
Faringo - 5kg - 1,3 kg
Idylle - 8.8 kg - - 1,7 kg
Indy_Mouse (1,67m): 93/-15kg / -3,7kg / 89,3kg
Kanzi -10 kg - 0 kg
Kitty (1,77 m.) - 15 kg - 3,5 kg (nu 78,5)
Mandarijn - 15kg - -2,5kg
MarlindeRooz - 15kg - 0 kg
Mariekeoo - 30 kg - 13,9 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Momo94 - 40 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - - 1,6 kg
Soepblik - 59,9 - 0kg
Vliendertje - 7,5 - 4,2
xPearl - 15 kg - -1,3
Zerena - 40 kg - 1,1 kg
Zertab - 20kg - 3,0 kg
Zonnetje81 - 83,6 kg - 15 kg - 81,0 - 2,6 kg
Netjuh 6 - 25kg

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 19:56

uiteraard lichamelijke issues daargelaten hoor! Maar ik merk zelf dat ik in een vicieuze cirkel kom als ik níet ga sporten. Dan word ik gedemotiveerd, ben ik moe, wil ik meer suiker/vettige dingen eten. Terwijl als ik wél ga sporten ben ik direct erna kapot, maar voel ik me mentaal fitter, slaap ik lekkerder en ben uitgeruster en voel me gemotiveerder om gezonder te eten. :)

Bij geen zin om te sporten probeer ik íets te doen wat minder werk is, maar me wel op een andere manier helpt zoals lekker wandelen, hele huis (en hoofd :') ) schoonmaken etc.

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:11

Dat is ook een compromis die ik vaak sluit met mijzelf. Niet sporten maar dan wel wandelen.

Benzz
Berichten: 2910
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:14

Aight schreef:
Oh wat top! Wat kan ik verwachten bij bijvoorbeeld 1x per week personal training? (qua kosten, mag in pb), krijg je dan voor andere dagen een trainingsschema? En hoelang heb je training?
Ik zit nu te kijken naar de PT bij de basic fit zelf of eentje los van een sportschool. Het prijsverschil is aanzienlijk (€25 voor 60 min. tot wel €90 voor 60 min.)? Erg lastige keuze... Ik zou graag geholpen worden bij losse compound oefeningen uitvoeren (doe ik die correct? Hoeveel gewicht moet erop) en daarnaast zelf nog 2x in de week willen trainen. 1x in de twee weken PT lijkt me misschien ook voldoende, maar 1x per week geeft denk ik meer motivatie...

Wat vinden jullie het fijnste aan een PT?

Voor 25 euro per uur moet je je wel bedenken dat de kwaliteit niet heel hoog zal zijn. Je houdt daar als zelfstandige 12,50 aan over. Ieder zichzelf respecterende professional gaat daar niet voor werken.

Ik betaalde vorig jaar voor een ervaren PT 80 euro per uur individuele training. Helaas is hij gestopt omdat Basic Fit waar hij aan verbonden was de huurprijzen verdubbelde. Baal er nog steeds van.

Benzz
Berichten: 2910
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:16

Zonnetje81 schreef:
Yonker schreef:
Maar meiden als jullie zo onzeker worden van die schommelingen van dag tot dag is het sowieso niet verstandiger 1x pw op de weegschaal te staan?
Heb ik mezelf nu ook voorgenomen, vrijdagochtend is mijn weegmoment :)
Bewust voor t weekend zodat ik me in het weekend beetje aan kan passen hier en daar.


En als je net die ene dag juist zwaarder bent lijkt het of er niks gebeurd.
Coaching hier adviseert juist wel elke dag te wegen en een weeggemiddelde aan te houden.

Ik heb meerdere coaches gehad die juist adviseerde 1 keer per week een vast weekmoment te pakken qua wegen.

Inmiddels zit ik al 18 jaar op mijn streefgewicht, maar doe het nog steeds. Zaterdagochtend :D Je schommelt gewoon best veel.

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 21:48

Zowel mij diëtiste toen als mijn huidige coach raden aan een keer per week te wegen, vast tijdstip.

Deugenietje

Berichten: 2006
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 05:50

Zertab schreef:
Angie - 20 kg - 0,0kg
Ania -18 kg - 2 kg
BusyMissy - 5kg - 3,3 kg
Chubby - 20 kg - 9,6 kg
Dancyy - 8,3 kg - 1,4 kg
Deugenietje - 20kg / -1.0 kg
DideH - 9 kg - 1 kg
EmptyWords - 60 kg - -2.1kg
Esmee_RS - 10 kg - 3,6 kg
Faringo - 5kg - 1,3 kg
Idylle - 8.8 kg - - 1,7 kg
Indy_Mouse (1,67m): 93/-15kg / -3,7kg / 89,3kg
Kanzi -10 kg - 0 kg
Kitty (1,77 m.) - 15 kg - 3,5 kg (nu 78,5)
Mandarijn - 15kg - -2,5kg
MarlindeRooz - 15kg - 0 kg
Mariekeoo - 30 kg - 13,9 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Momo94 - 40 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - - 1,6 kg
Soepblik - 59,9 - 0kg
Vliendertje - 7,5 - 4,2
xPearl - 15 kg - -1,3
Zerena - 40 kg - 1,1 kg
Zertab - 20kg - 3,0 kg
Zonnetje81 - 83,6 kg - 15 kg - 81,0 - 2,6 kg
Netjuh 6 - 25kg

Deugenietje

Berichten: 2006
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 05:51

Die 20 kilo gaan er wel af met deze beweging en eten.

Straks nog een heel eind lopen.

En wil nog even zwemmen.



Afbeelding

Afbeelding

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:20

Goed bezig Deugenietje! :)

Hier wil het echt niet deze week. Voor mijn gevoel een demotiverend gesprek met mijn coach gehad afgelopen week. Dat ik er meer uit kan halen dan dat ik nu doe. Dat wéét ik. Maar het lukt me niet om alle verleidingen te weerstaan. Paaseitjes... vreselijk.
Gisteravond uiteten, start ik goed met magere gerechten en weinig frietjes, maar het toetje kan ik niet laten. Het voelt oneerlijk dat iedereen wél kan en mag eten wat ie wil en ik niet, omdat ik alleen maar naar een paaseitje hoef te kijken en ik kom al 1 kg aan. (ik weet dat dat onzin is en het zo niet werkt, en ik afval voor mijzelf enzo).
Bah, even een totale motivatie dip. Alles gaat naar binnen op dit moment. Ik word toch nooit dun als ik alles wat lekker is niet kan laten staan.

Morgen dus een verjaardag en zondag ook met vrienden afspreken en naar de film. Ik zie er zo enorm tegenop en dat kan geloof ik ook niet de bedoeling zijn van afvallen. Ik probeer al plannetjes te bedenken hoe ik het dan wil aanpakken maar eigenlijk denkt mijn hoofd: f*ck it, eet het gewoon. Pak het maandag maar op.

Maar ja, als mijn hoofd maandag nog steeds zo is... en ik wil niet de 3kg die ik nu afgevallen ben er weer aan eten komende dagen...

Sorry voor deze demotivatie post -O-

Oprecht heel blij dat het bij jullie allemaal zo goed gaat! *\o/*

Jorex

Berichten: 9976
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 19:57

Deugenietje schreef:
Angie - 20 kg - 0,0kg
Ania -18 kg - 2 kg
BusyMissy - 5kg - 3,3 kg
Chubby - 20 kg - 9,6 kg
Dancyy - 8,3 kg - 1,4 kg
Deugenietje - 20kg / -1.0 kg
DideH - 9 kg - 1 kg
EmptyWords - 60 kg - -2.1kg
Esmee_RS - 10 kg - 3,6 kg
Faringo - 5kg - 1,3 kg
Idylle - 8.8 kg - - 1,7 kg
Indy_Mouse (1,67m): 93/-15kg / -3,7kg / 89,3kg
Jorex -10 kg- 4.6 kg
Kanzi -10 kg - 0 kg
Kitty (1,77 m.) - 15 kg - 3,5 kg (nu 78,5)
Mandarijn - 15kg - -2,5kg
MarlindeRooz - 15kg - 0 kg
Mariekeoo - 30 kg - 13,9 kg
Moestuin - 40 kg - 0 kg
Momo94 - 40 kg - 0 kg
Renee1991 - 10 kg - - 1,6 kg
Soepblik - 59,9 - 0kg
Vliendertje - 7,5 - 4,2
xPearl - 15 kg - -1,3
Zerena - 40 kg - 1,1 kg
Zertab - 20kg - 3,0 kg
Zonnetje81 - 83,6 kg - 15 kg - 81,0 - 2,6 kg
Netjuh 6 - 25kg

Ik was vanochtend ineens na 2,5 week 68.2 te wegen 67.7. Morgen maar weer wegen, heb veel te zwaar avondeten gehad. :')

BusyMissy

Berichten: 976
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Midden Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 02:10

Vooral spuien hier Zertab, hopelijk lucht dat een beetje op en kun je dan je demotivatie weer omkeren naar iets positiefs. Echt vervelend dat het zo voelt voor je, maar je moet echt proberen om uit deze mindset te komen.
Met zelfmedelijden komen we er niet. We hebben zelf al deze kilo's eraan gegeten en wij zijn de enige die ze er weer af kunnen krijgen en dat heeft niks te maken met alle anderen die dat allemaal niet hoeven te doen.
Het is en blijft heel moeilijk, vooral met dit soort momenten. Maar op andere momenten zul je gaan merken dat het steeds makkelijker gaat. Volhouden en doorgaan! Niet de moed laten zakken. Laat die moeite voor die eerste kilo's niet voor niks zijn geweest! Vraag mensen om je te helpen hiermee (ik vraag mijn man bijvoorbeeld om me op mijn vingers te tikken als ik snoep, dan word ik wel even een beetje boos, maar het helpt me wel).
Ook jij kunt dit! Vertrouw op jezelf en niet opgeven!

Cemlys

Berichten: 14963
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 05:41

Zertab schreef:
Goed bezig Deugenietje! :)

Hier wil het echt niet deze week. Voor mijn gevoel een demotiverend gesprek met mijn coach gehad afgelopen week. Dat ik er meer uit kan halen dan dat ik nu doe. Dat wéét ik. Maar het lukt me niet om alle verleidingen te weerstaan. Paaseitjes... vreselijk.
Gisteravond uiteten, start ik goed met magere gerechten en weinig frietjes, maar het toetje kan ik niet laten. Het voelt oneerlijk dat iedereen wél kan en mag eten wat ie wil en ik niet, omdat ik alleen maar naar een paaseitje hoef te kijken en ik kom al 1 kg aan. (ik weet dat dat onzin is en het zo niet werkt, en ik afval voor mijzelf enzo).
Bah, even een totale motivatie dip. Alles gaat naar binnen op dit moment. Ik word toch nooit dun als ik alles wat lekker is niet kan laten staan.

Morgen dus een verjaardag en zondag ook met vrienden afspreken en naar de film. Ik zie er zo enorm tegenop en dat kan geloof ik ook niet de bedoeling zijn van afvallen. Ik probeer al plannetjes te bedenken hoe ik het dan wil aanpakken maar eigenlijk denkt mijn hoofd: f*ck it, eet het gewoon. Pak het maandag maar op.

Maar ja, als mijn hoofd maandag nog steeds zo is... en ik wil niet de 3kg die ik nu afgevallen ben er weer aan eten komende dagen...

Sorry voor deze demotivatie post -O-

Oprecht heel blij dat het bij jullie allemaal zo goed gaat! *\o/*


Is het niet beter om naar een andere manier van afvallen te kijken, want nu focus je vooral op alles wat niet mag. Kijk eens naar Lazyfitgirl daar leer je vooral gezond eten en gezonde alternatieven vinden, maar kijk je ook naar je hele mindset en vooral je mag gewoon een keer lekker uit eten, een paaseitje,...
Het heeft mij in elk geval wel geholpen waardoor ik nu veel bewustere keuzes maak en mn gewicht stabiel blijft.

Zertab

Berichten: 12278
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 12:19

Bedankt voor jullie berichtjes :)
Vanmorgen de dag goed begonnen door te gaan sporten. Misschien vanavond nog 5km wandelen. Morgenochtend kan ik eventueel ook nog gaan sporten. Beetje compenseren dan maar...

Alleen mijn enkel speelt enorm op sinds dinsdag. Dus maar weer terug naar de fysiotherapeut al heb ik de hoop een beetje opgegeven dat er iets aan gedaan kan worden. Ondertussen loop ik al ruim een jaar met klachten rond (na een val van het paard) en van alles geprobeerd.

Jorex

Berichten: 9976
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:03

Het is lastig, maar je moet het ook wat kunnen loslaten. Zo had ik gisteren als avondeten nasi goreng met 3 stokjes kipsate en ijs na. Ik eet dan de hele avond ook niks, want vol, maar dan weet ik dat ik de volgende dag zomaar een halve kilo zwaarder kan zijn. Het is meestal echt niet zo dat je van een paaseitje of een toetje heel veel aankomt (even een gemiddeld persoon gepakt), maar het is meer dat ik bvb gedoseerd moet leren eten. Dus kleinere porties, en ik moet eerlijk toegeven met de paaseitjes en ander snoep lukt me dat nog steeds niet altijd. Maar het scheelt dat ik op kantoor geen verleidingen heb wat dat betreft. :o

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Afvallen 2023 - Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:15

Hier de magische grens van 10 kg behaald!! :D
Nieuwe fiets gekocht, op de fiets naar de sportschool, sporten en weer terug vandaag. Heb ook niet echt een beste week dus er was maar minimaal af maar allang blij dat er niks aan zit :)

En Zertab, proberen positief te blijven ook al is dat moeilijk. Opgeven is geen optie ook jij kan dit :)