Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:48

Ben nerveus voor volgende week. Wij hebben dan de intake voor het icsi traject. En heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten we worden een beetje in het diepe gegooid.

Hoe gaat het bij jou?

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 13:00

Ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige staan na onze 2e miskraam en maak me daar een beetje zorgen om. Hoe gaat het met jou?

Yltje
Berichten: 1278
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 14:41

Hier na 75 dagen na verwijderen spiraal heeel heel heeeel lichtjes rood, voor 3 dagen waarvan 1 dag iets donkerder. Niet eens genoeg om er iets voor te gebruiken…

Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. App geeft nu aan dat mn ovulatie ergens eind december zou moeten zijn?

Lau, ik zou me denk ik een beetje laten leiden door alles waar je nu inzit en proberen open het gesprek in te gaan. Lijkt me ook heel lastig om te beseffen wat er bij komt kijken en wat het in gaat houden. Wel fijn dat ze stappen nemen!

Angela; hoezo maak je je druk om die afspraak? Verwacht je bepaald nieuws? Sorry als het bot overkomt zo bedoel ik het niet, onwetendheid over het hoe of wat na een miskraam voor mij..

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:14

Spannende afspraken lau en angela.

Linsxdot snap ik helemaal, voor die tijd hoopte je zwanger te zijn toch?

Hier weer aan de ovulatie testen, ik vermoed dat ik nu weer mn eerste normale cyclus ga hebben.
We maken het iig gezellig.

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:26

Angela, lau en taartje. Allemaal op een manier spannende afspraken/ momenten!

Linsxdot, snap dat het nu allemaal dichtbij komt en dat brengt een hoop onzekerheid mee. Hopelijk gebeurt er een wonder!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:47

Spannend Lau. Denk gewoon op je af laten komen of misschien wat vragen op papier zetten wat je echt wilt weten.

Snap ik hoor Angela is ook ontzettend ruk! Hoop ze je beetje geruststelling kunnen geven.

Spannend taartje! Dat gaat niet meer lukken vrees ik denk dat ik eerst ongesteld ga worden..
zit sowieso in dubio wil janauri andere baan. Maar ik moet me baan voor midden december opzeggen. Maar door onzekerheid van ziekenhuis word beetje lastig. Pfff

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 21:07

Angela_ schreef:
Ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige staan na onze 2e miskraam en maak me daar een beetje zorgen om. Hoe gaat het met jou?


Knuffel :(:) heel spannend
En ook spannend voor jou taartje *\o/*
Linsxdot ik hoop vooral dat er veel goeds uit je afspraak komt want dat is je gegund.


Een bokker had een filmpje gestuurd hoe isci precies werkt. Mijn hoofd roept nu heel hard nee. Ik moest na mijn gbp trombose spuiten zetten en dat lukte niet. Ik ging zo vlak na de operatie liever wandelen dan zo een spuit te zetten. Dus ik zie echt op tegen die hormonen spuiten en eigenlijk alles. Ik hoop echt dat ze open staat voor iui want nu roept alles in mij zo graag wil ik het niet.

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 23:49

Lau schreef:
Angela_ schreef:
Ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige staan na onze 2e miskraam en maak me daar een beetje zorgen om. Hoe gaat het met jou?


Knuffel :(:) heel spannend
En ook spannend voor jou taartje *\o/*
Linsxdot ik hoop vooral dat er veel goeds uit je afspraak komt want dat is je gegund.


Een bokker had een filmpje gestuurd hoe isci precies werkt. Mijn hoofd roept nu heel hard nee. Ik moest na mijn gbp trombose spuiten zetten en dat lukte niet. Ik ging zo vlak na de operatie liever wandelen dan zo een spuit te zetten. Dus ik zie echt op tegen die hormonen spuiten en eigenlijk alles. Ik hoop echt dat ze open staat voor iui want nu roept alles in mij zo graag wil ik het niet.


Kan me helemaal indenken dat je daar geen zin in hebt.
En als je vriend die spuiten zet? Vind je het dan ook nog erg? (mits hij dat bv wil hoor).

Hier hadden wij ook besloten dat als we ivf zouden moeten dat ik dat niet wilde.
Iui vond ik ook nog prima.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 23:52

De relatie was bijna ten einde omdat hij het probeerde :') .
Ik heb in paniek de spoedarts de spuit nog uit zijn handen geslagen om even een beeld te scheppen.

Taartje

Berichten: 1284
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 08:17

Lau schreef:
De relatie was bijna ten einde omdat hij het probeerde :') .
Ik heb in paniek de spoedarts de spuit nog uit zijn handen geslagen om even een beeld te scheppen.


Onee dat wordt hem dan niet... :Y)

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:21

Hoi meiden! Ik kom hier toch nog even binnen vallen. Tot mijn verbazing had ik afgelopen zondag een tuurstreepje op een early test van sensitest. Alleen nu 2 dagen later is het nog steeds een tuur streepje.. de test loopt niet op dus. Early test van CB geeft ‘zwanger’ aan.

Het maakt mij zo onzeker, ben zo bang dat het mis gaat.. bij mijn vorige zwangerschap had ik bij 10 DPO al een hele duidelijke test. Nu ben ik 13 DPO

Sorry voor mijn ego post, moest het even kwijt ;(

Afbeelding

Afbeelding

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:25

Je hcg moet elke dag oplopen dus zou over 2 dagen nog test doen. Dan moet die wel wat donkerder zijn

Wil je niet ontmoedigen hoor maar mijn streepjes waren ook heel laag en werden ook niet beter. En ik had een miskraam.

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:38

Ja ik hou er ook rekening mee.. had zo gehoopt op een goede zwangerschap dit keer.
Maar goed ik moet hoop blijven houden (probeer ik mezelf aan te praten :+ )

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:49

Ik hoop heel erg voor je dat die over 2 dagen op loopt.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 21:00

Ik ga voor je duimen jannickee :knuffel:

linn1502

Berichten: 735
Geregistreerd: 28-05-13
Woonplaats: Veluwe

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 06:45

Ik voor je duimen!

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 12:12

Ik kon mij toch niet inhouden om alsnog te testen :o
Hij lijkt iets donkerder dan gisteren, maar alsnog te licht voor NOD toch? Linsxdot was die van jou ook zo?
Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10444
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 12:17

Hier was hij ook zo op NOD :j

Wordt wel donkerder :j

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 12:41

Zoals ik nu zie is die donkerder dus dat is al best goed. Zou gewoon nu echt over 2/3 dagen weer doen.
Bij mij werd die wel donkerder maar ik heb verder niet meer getest het is igv nooit een knaller bij mij geweest. En van mijn zoontje wel..
hoop voor jou dat die gewoon steeds meer gaat oplopen!

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 12:56

Dat is een mooie vooruitgang! Ik hoop dat je over een paar dagen een knaller van een test in handen hebt :D

Farjen

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 13:47

Ik heb altijd geleerd, een streep is een streep :D
Dus ik duim mee!

secricible

Berichten: 25697
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 13:53

Lau schreef:
Ben nerveus voor volgende week. Wij hebben dan de intake voor het icsi traject. En heb eigenlijk geen idee wat ik moet verwachten we worden een beetje in het diepe gegooid.

Hoe gaat het bij jou?



Ik heb 2 kindjes gekregen dmv icsi. Mocht je vragen hebben geef vooral een gil.

Geef je prikangst ook aan, ik vond de begeleiding daarin bij de radboud echt heel fijn. De prikken voor trombose zijn veel pijnlijker dan bij icsi vond ik.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:37

Ik had dus vorige week die eisprong. En stiekem wil ik volgende week testen maar ben gewoon bang voor weer die teleurstelling. Ik weet dat de kans klein is maar heb toch een beetje hoop -O-

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 14:25

Aah snap ik Lau, lastig is dat hè :(:)

Als het lukt dan zou ik wachten tot je NOD, maar ik weet hoe sterk de testdrang kan zijn haha

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 14:37

Ja dat is wel een goede, ik had dus 22 nov mijn piek en de vorige keer werd ik 2 weken daarna ongesteld. Dus hopelijk sla ik die over…. Maar goed zoals de gyn al zei de kans op een natuurlijke bevruchting is klein dus eigenlijk moet ik het gewoon los laten. Maar stiekem kan ik dat niet.