Vrouwen mogen niet paardrijden

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorex

Berichten: 9997
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:33

Mijn houding op de sulky met mijn benen zo open is ook zeer sexy en uitdagend. Dan ook maar niet meer mennen met kleine pony's. _O-
Afbeelding

Op een paard zit ik toch echt op de andere kant hoor.

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:56

Ik heb moeten googlen wat een Incel was. Nog nooit van gehoord.

veerledec

Berichten: 6695
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:21

Suzanne F. schreef:
Ik heb moeten googlen wat een Incel was. Nog nooit van gehoord.

Ik lees alleen nog maar mee in de hoop dat ik niet de enige nitwit ben die nog nooit van die term gehoord heeft... gelukkig dus :D.

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:28

Ik las de tekst voor aan mijn vriend en hij zei: alleen maar meer reden om het te doen. :') Grapje natuurlijk. 8)7

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:32

veerledec schreef:
Suzanne F. schreef:
Ik heb moeten googlen wat een Incel was. Nog nooit van gehoord.

Ik lees alleen nog maar mee in de hoop dat ik niet de enige nitwit ben die nog nooit van die term gehoord heeft... gelukkig dus :D.


Ik heb het opgezocht. Het zijn dus onvrijwillige celibatairs. Mannen die wel seks willen maar het niet kunnen krijgen.
En dus blijkbaar heel gefrustreerd zijn en boos zijn op vrouwen daardoor.
Bijzonder.
Ik vraag me dan af waarom ze geen seks kunnen krijgen. Als ik om me heen kijk waar vrouwen mee daten/getrouwd zijn dan denk ik vaak: nou zelfs die mannen kunnen blijkbaar nog aan de vrouw komen.
Dus hoe ernstig moet het dan wel niet zijn? Is het dan echt een uiterlijk ding? Ik vraag het me af.

veerledec

Berichten: 6695
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:40

'Eeuwig maagd' dus. Zit wat ik vermoed meer in (gebrek aan) sociale capaciteiten dan in uiterlijk.

Suzanne F.

Berichten: 49404
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:44

veerledec schreef:
'Eeuwig maagd' dus. Zit wat ik vermoed meer in (gebrek aan) sociale capaciteiten dan in uiterlijk.


Dat denk ik inderdaad ook. Uiterlijk is niet zo’n issue vermoed ik.

Ah.. incel staat voor involuntary celibate als afkorting!
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 20-05-22 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Ibbel

Berichten: 49229
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:47

En gezien hun rare opvattingen is het misschien maar goed dat ze zich niet kunnen voortplanten. Iets met Darwin en survival of the fittest en zo :+ Of in dit geval, the sanest :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:49

Suzanne F. schreef:
veerledec schreef:

Ik lees alleen nog maar mee in de hoop dat ik niet de enige nitwit ben die nog nooit van die term gehoord heeft... gelukkig dus :D.


Ik heb het opgezocht. Het zijn dus onvrijwillige celibatairs. Mannen die wel seks willen maar het niet kunnen krijgen.
En dus blijkbaar heel gefrustreerd zijn en boos zijn op vrouwen daardoor.
Bijzonder.
Ik vraag me dan af waarom ze geen seks kunnen krijgen. Als ik om me heen kijk waar vrouwen mee daten/getrouwd zijn dan denk ik vaak: nou zelfs die mannen kunnen blijkbaar nog aan de vrouw komen.
Dus hoe ernstig moet het dan wel niet zijn? Is het dan echt een uiterlijk ding? Ik vraag het me af.

Het is niet meteen een uiterlijk ding, maar vooral een mindset. Die mannen zijn zo overtuigd dat zij recht hebben op seks en dat iedere vrouw ze dat zonder morren maar moet geven, dat ze enorm gefrustreerd zijn dat dat niet gebeurt. Zij snappen oprecht niet dat hun gedrag heel onaantrekkelijk is voor vrouwen.

Een vicieuze cirkel die door hun eigen enge gedrag alleen maar meer en meer neerwaarts gaat. Ik 'ken' er een paar. Zij hebben een erg ongezonde kijk op relaties tussen mensen en voornamelijk relaties met vrouwen (niet alleen liefdesrelaties, ook vriendschappelijk). Ze zijn ook niet bepaald sociaal, hebben weinig empathie en meestal een soort (persoonlijkheids)stoornis en daarin resulterend weinig tot geen vrienden.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 20-05-22 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:50

Suzanne F. schreef:
Ik heb het opgezocht. Het zijn dus onvrijwillige celibatairs. Mannen die wel seks willen maar het niet kunnen krijgen.
En dus blijkbaar heel gefrustreerd zijn en boos zijn op vrouwen daardoor.
Bijzonder.
Ik vraag me dan af waarom ze geen seks kunnen krijgen. Als ik om me heen kijk waar vrouwen mee daten/getrouwd zijn dan denk ik vaak: nou zelfs die mannen kunnen blijkbaar nog aan de vrouw komen.
Dus hoe ernstig moet het dan wel niet zijn? Is het dan echt een uiterlijk ding? Ik vraag het me af.

Dat komt natuurlijk doordat vrouwen aan hun trekken komen door te fietsen en paard te rijden. Dus hebben ze geen man nodig, en die arme man betaalt de prijs daarvoor :(:) Kan hij verder niks aan doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 19:50

Suzanne F. schreef:
veerledec schreef:
'Eeuwig maagd' dus. Zit wat ik vermoed meer in (gebrek aan) sociale capaciteiten dan in uiterlijk.


Dat denk ik inderdaad ook. Uiterlijk is niet zo’n issue vermoed ik.

Ah.. incel staat voor involuntary celibate als afkorting!

En het ironische is... de naam incel is bedacht door een vrouw die moeite had een (seks)partner te vinden en daarover postte op, ik dacht, reddit.

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:32

veerledec schreef:
'Eeuwig maagd' dus. Zit wat ik vermoed meer in (gebrek aan) sociale capaciteiten dan in uiterlijk.

Als zelfs het oudste beroep van de wereld ze niet kan helpen, tja, dan is het echt kansloos......

Maar wat ik dan wel weer opvallend vind: dat iedereen hier om het hardst roept dat het niet gebeurt terwijl toch wel bekend is (staat zelfs op Bokt, al zijn de reacties daar ook niet bijster volwassen) dat het wel voor komt.

Het is ook hier dus: de werkelijkheid ligt wat genuanceerder dan wat de ontkenners je willen doen geloven. In wezen zijn jullie dus soort van net zo radicaal als degene waarom dit topic gestart is.......

Ibbel

Berichten: 49229
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:35

Er is een verschil tussen een toevallig orgasme (een natte droom kun je ook niet oproepen/afdwingen) en paardrijden omwille van het feit dat je dan dús, altijd, per definitie, klaarkomt. En dat laatste beweren deze idioten.

Of om het anders te formuleren: het zal misschien ook wel eens voorkomen dat een vrouw klaarkomt als ze een WC-papiertje langs haar poes haalt na het pissen. Dat wil niet zeggen dat vrouwen WC-papier gebruiken om klaar te komen.

Goh, ideetje, als we als vrouwen nou eens suggeren dat als mannen WC-papier zouden gebruiken ipv hun slurfje gewoon maar een beetje uit te schudden...
Zou een hoop vloeren schoonmaken schelen, of niet? ~~}>

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:49

_San87_ schreef:
ik ken er een paar
[

Je kent er een paar zoals iedereen zijn of haar ex een narcist is en dus een narcist kent?
Niet rot bedoeld, maar ik vraag mij oprecht af waar je die mensen tegenkomt en of ze dat ook echt uitdragen tegen mensen om zich heen..lijkt me niet toch?

Of ben ik te optimistich?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:57

Sunnda schreef:
_San87_ schreef:
ik ken er een paar
[

Je kent er een paar zoals iedereen zijn of haar ex een narcist is en dus een narcist kent?
Niet rot bedoeld, maar ik vraag mij oprecht af waar je die mensen tegenkomt en of ze dat ook echt uitdragen tegen mensen om zich heen..lijkt me niet toch?

Of ben ik te optimistich?

Ik had 'ken' tussen haakjes moeten zetten. Op een ander forum waar ik actief was zitten er een aantal. Derhalve ook vaak genoeg discussies gevoerd, hun zienswijze gelezen.

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 20:59

Ibbel schreef:
Er is een verschil tussen een toevallig orgasme (een natte droom kun je ook niet oproepen/afdwingen) en paardrijden omwille van het feit dat je dan dús, altijd, per definitie, klaarkomt. En dat laatste beweren deze idioten.

Ja, dat is zo, maar ik vind de bijna schreeuwende ontkenning zo verbazend.
Het is toch ook zo dat hoe harder iets ontkend wordt, hoe meer het waar blijkt te zijn.


Dat dit soort idioten aan de macht zijn op plekken in de wereld, vind ik zorgelijker.


Heb ik nog wel een knuppel voor dit hoenderhok:
mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde en zullen dat ook nooit worden.


Het verschil tussen hetzelfde en gelijkwaardig snappen veel mensen ook niet......

Amber_anne

Berichten: 6951
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:00


Ibbel

Berichten: 49229
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:34

ikke schreef:
Het is toch ook zo dat hoe harder iets ontkend wordt, hoe meer het waar blijkt te zijn.


Hmmm. Dat betwijfel ik.
Er is nog niet zo heel lang geleden héél hard geschreeuwd over bepaalde dingen in het kader van Covid. Dat maakte die opinies niet echt 'meer waar'.

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:45

Ibbel schreef:
ikke schreef:
Het is toch ook zo dat hoe harder iets ontkend wordt, hoe meer het waar blijkt te zijn.


Hmmm. Dat betwijfel ik.
Er is nog niet zo heel lang geleden héél hard geschreeuwd over bepaalde dingen in het kader van Covid. Dat maakte die opinies niet echt 'meer waar'.

Dat van Covid ben ik met je eens, dat andere heb ik genuanceerdere info over.
Maar gezien die mensen elders op Bokt ook al afgebrand zijn, houden die hier wijselijk hun mond.......

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:52

Amber_anne schreef:
https://youtu.be/DdHqzr4DyIs

Hier stellen mensen vragen aan een incel. Misschien interessant voor mensen die het fenomeen niet kennen

Interessant! bedankt voor het delen.
Heb naar aanleiding van het filmpje nog wat meer gezocht op incel, en jeetje wat een bizarre en zieke community zeg :oo Dat dit nog niet bekend is als indoctrinatie/ terrorisme verbaast me. Zelfs al verschillende casussen van (massa)moorden en regelmatig zelfmoord.
Verklaart wel alle statements die deze man van twitter maakt... Wat hij allemaal zegt valt nog mee zeg maar.
Hele gevaarlijke beweging als je het mij vraagt.

https://video.vice.com/en_us/video/this ... 619b7bcfd2 vond deze ook wel interessant

tiwi1969

Berichten: 7671
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 21:59

Oh gut, dit kreeg ik begin jaren ‘90 ook te horen van mijn mannelijke collega’s (de haantjes van verkoop). Ik haalde er mijn schouders over op, nu zou ik naar een vertrouwenspersoon kunnen stappen en zou het minimaal een flinke berisping voor de heren opleveren.

Maar het is een belachelijk idee, betracht door mannetjes met een enorm minderwaardigheidscomplex want hoe je het ook bekijkt tegen een paard kunnen ze niet op.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 22:05

ikke schreef:
Ibbel schreef:
Er is een verschil tussen een toevallig orgasme (een natte droom kun je ook niet oproepen/afdwingen) en paardrijden omwille van het feit dat je dan dús, altijd, per definitie, klaarkomt. En dat laatste beweren deze idioten.

Ja, dat is zo, maar ik vind de bijna schreeuwende ontkenning zo verbazend.
Het is toch ook zo dat hoe harder iets ontkend wordt, hoe meer het waar blijkt te zijn.


Dat dit soort idioten aan de macht zijn op plekken in de wereld, vind ik zorgelijker.


Heb ik nog wel een knuppel voor dit hoenderhok:
mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde en zullen dat ook nooit worden.


Het verschil tussen hetzelfde en gelijkwaardig snappen veel mensen ook niet......

Ik rij al heel lang paard in alle disiplines en heb het nooit meegemaakt iig.

Ik vind dit altijd zulke achterlijke discussies. Dus omdat het meerendeel van de vrouwen het niet herkennen liegen ze..je weet dat die incels precies zo'n vage manier van discussieren erop na houden?
De vrouwtjes willen ze wel..maar dat ontkennen ze dus ja. Dan maar gewoon bespringen.

Valt me echt van jouw tegen deze post, jammer.

Zoals gezegd komt het heus voor, net zoals mannen weleens zomaar een stijve krijgen.
Er is echter op geen enkele manier een relatie met paardrijden.(wel met spierspanning uiteraard)

ikke

Berichten: 37643
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 22:23

Sunnda schreef:
ikke schreef:
Ja, dat is zo, maar ik vind de bijna schreeuwende ontkenning zo verbazend.
Het is toch ook zo dat hoe harder iets ontkend wordt, hoe meer het waar blijkt te zijn.


Dat dit soort idioten aan de macht zijn op plekken in de wereld, vind ik zorgelijker.


Heb ik nog wel een knuppel voor dit hoenderhok:
mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde en zullen dat ook nooit worden.


Het verschil tussen hetzelfde en gelijkwaardig snappen veel mensen ook niet......

Ik rij al heel lang paard in alle disiplines en heb het nooit meegemaakt iig.

Ik vind dit altijd zulke achterlijke discussies. Dus omdat het meerendeel van de vrouwen het niet herkennen liegen ze..je weet dat die incels precies zo'n vage manier van discussieren erop na houden?
De vrouwtjes willen ze wel..maar dat ontkennen ze dus ja. Dan maar gewoon bespringen.

Valt me echt van jouw tegen deze post, jammer.

Zoals gezegd komt het heus voor, net zoals mannen weleens zomaar een stijve krijgen.
Er is echter op geen enkele manier een relatie met paardrijden.(wel met spierspanning uiteraard)

Waarom moet alle nuance er weer uit? Leg dat eens uit.
Het gebeurt soms, punt, deal with it. Ik doe geen uitspraak over frequentie.

Journaal gekeken vanavond? Zo ja, heb je een huiveringwekkender derivaat van deze malloten langs zien komen.


Hoe ik tegen die malloten aan kijk, mag ik niet op Bokt schrijven; dat komt me op een ban te staan.....

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 23:01

Ik zou serieus niet weten hoe dit voor elkaar te krijgen... je zit op je kont toch?

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 00:23

Ik ga me steeds meer afvragen hoe en wat. En eerlijk? Zo makkelijk zo soms wel makkelijk zijn :') Maar te paard sla ik alsnog wel over.