Vrouwen mogen niet paardrijden

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:52

superpony schreef:
Ja, dan weet je dus waar het mis gaat en kan je het voorkomen.

Vroeger met rijbroeken nooit last gehad en rij nu al bijna 30jr met spijkerbroeken en maakt me niet uit wat voor broek.

Al die anti slip rijbroeken zullen ook wel niet geweldig zijn hiervoor.


Met de anti slip leggings valt het echt wel mee. Bij mij zijn 17"+ springzadels de boosdoeners.

Jessix

Berichten: 16499
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:53

Was het maar zo'n feest! *D ;)

fleurtjeuh
Berichten: 10401
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:55

Ailill schreef:
Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')
Ik denk van ja:

Citaat:
Women who submit fully to be spanked by their husbands as a form of discipline receive 2 great gifts:

- They get humbled and reminded of their God-given position
- They realize the love their husband has for them just as Christ loves His church.

Joh, gewoon de bdsm wereld in gaan.
Kan je precies de discipline krijgen die je wil en je je houdt er nog plezier aan over ook ;)

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:58

Ailill schreef:
Citaat:
Women who submit fully to be spanked by their husbands as a form of discipline receive 2 great gifts:

- They get humbled and reminded of their God-given position
- They realize the love their husband has for them just as Christ loves His church.


Ik vind dit wel de leukere tak van de sport maar Jezus heeft er weinig mee te maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41888
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:00

Urbanus schreef:
Geschreven door een incel, vreselijke jongens.

En gevaarlijk :\.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:05

Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')

Tuurlijk niet. Plezier hoort alleen voorbehouden te zijn aan De Man, en alleen Hij mag vanuit de goedheid van zijn hart eenzame zolderkamer bepalen of het soms aan een door Hem uitverkoren vrouwschepsel mag worden uitgedeeld.

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:08

_San87_ schreef:
Urbanus schreef:
Geschreven door een incel, vreselijke jongens.

En gevaarlijk :.


Niet bang zijn! Met Oomens is het óók goed gekomen!

rien10
Berichten: 14828
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:08

Plop1997 schreef:
Suliko schreef:
Ik kan je vertellen dat een opgezwollen schaamlip die enorm brand en jeukt door een flinke rit niet echt stimulerend is _O-


Of als je net de naad van je onderbroek of paardrijbroek verkeerd ligt. Echt om te janken. :')


Ik heb eens tijdens een buitenrit (moest lang en veel rechtuitstappen van de DA. Niets zo killing voor je billen als stappen) m'n onderbroek onder m'n rijbroek vandaag gescheurd en in mijn vestzak gestoken. Man man, wat een ellende.

purny

Berichten: 27590
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:12

Ik had altijd kleine wondjes van de naden van mijn onderbroek. Dus ik kan de mening niet delen

Zertab

Berichten: 12395
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:17

oomens schreef:
Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')

Tuurlijk niet. Plezier hoort alleen voorbehouden te zijn aan De Man, en alleen Hij mag vanuit de goedheid van zijn hart eenzame zolderkamer bepalen of het soms aan een door Hem uitverkoren vrouwschepsel mag worden uitgedeeld.


Oh ja, even vergeten dat De Man meer rechten heeft dan de vrouw. _/-\o_

Captain

Berichten: 21426
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:29

Onzin stuk natuurlijk, maar het valt me de laatste tijd wel op dat een bepaald type ruiter extreem met hun lichamen te koop loopt. Vooral op social media. Het lijkt meer om de kleding en hun vorm te gaan dan om het paard. Daar vind ik wel wat van. :+ Maar nog steeds ieder z'n ding.. maar niet klagen als mannen je dan zo gaan seksualiseren als je het zo zelf uitlokt.

Voorbeeld:

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2472
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:36

Nou goed idee, ik mag niet meer fietsen dus kom maar op met die gratis taxi dan :+

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:
En gevaarlijk :.


Niet bang zijn! Met Oomens is het óók goed gekomen!

:')
Laatst bijgewerkt door princequillo op 20-05-22 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:36

fleurtjeuh schreef:
Joh, gewoon de bdsm wereld in gaan.
Kan je precies de discipline krijgen die je wil en je je houdt er nog plezier aan over ook ;)

Hahhaa nja niet met zo'n kerel die denkt dat de man ten alle tijden boven de vrouw staat. (en haar genot :+ )

Ben wel benieuwd hoe het zolderkamerspook denkt over "speelgoed" :))

Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:37

Captain schreef:
Onzin stuk natuurlijk, maar het valt me de laatste tijd wel op dat een bepaald type ruiter extreem met hun lichamen te koop loopt. Vooral op social media. Het lijkt meer om de kleding en hun vorm te gaan dan om het paard. Daar vind ik wel wat van. :+ Maar nog steeds ieder z'n ding.. maar niet klagen als mannen je dan zo gaan seksualiseren als je het zo zelf uitlokt.

Voorbeeld:
[ Video ]


Naja het is ook wel gewoon de eigenaresse van een kleding merk die de kleding probeert te verkopen. Dat ze een mooi lichaam heeft wil niet zeggen dat ze zichzelf seksueel adverteert. Ik heb zelf ook wat meer billen en borsten en ik heb ook wel eens de opmerking gekregen dat ik mijn billen expres naar achter steek of mijn borsten express op en neer laat gaan, maar het is gewoon mijn lijf wat netjes rechtop in het zadel zit. Dat iemand anders dat als sexy ziet wil niet zeggen dat ik ermee te koop loop.

friezenfan2

Berichten: 2656
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:37

@captain

Maar het zou toch niet moeten uitmaken wat je aan hebt. Als een man daar opgewonden van wordt moet hij daar iets aan doen. En niet zeggen tegen de vrouw dat ze zich anders moet kleden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41888
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:38

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

En gevaarlijk :.


Niet bang zijn! Met Oomens is het óók goed gekomen!

Eén zwaluw maakt nog geen zomer, Urbanus ;(.

anjali
Berichten: 15237
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:39

oomens schreef:
Urbanus schreef:
Hij is een incel, die zijn vaak niet succesvol bij vrouwen.

Voluntary celibates evenmin als het goed is.
Of dat qua frustraties veel scheelt vraag ik mij af. Gezien de positie die de vrouw in de Katholieke kerk altijd heeft gehad, lijkt het of het niet echt veel uitmaakt.

Nou is de R.K. Kerk weer de schuld van onzin op internet? Ik ben superzwaar R.K. en echt waar!! Roomser dan de huidige Paus die ik veel te liberalistisch vind. Maar! Ik heb altijd paardgereden en gefietst ook.Sport is goed en: een gezonde geest in een gezond lichaam. Alles goed voor de door God geschapen natuur en een groen milieu.

Ibbel

Berichten: 49250
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:41

Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')


Ha, in de Middeleeuwen dacht men dat vrouwen alleen zwanger konden worden als ze een orgasme hadden gehad. Het idee was verkeerd, maar dat was voor de vrouwen geen probleem :D

Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:44

Ibbel schreef:
Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')


Ha, in de Middeleeuwen dacht men dat vrouwen alleen zwanger konden worden als ze een orgasme hadden gehad. Het idee was verkeerd, maar dat was voor de vrouwen geen probleem :D


Als dit daadwerkelijk het geval was dan was overbevolking niet zo'n probleem geweest. :Y)

Hilli

Berichten: 22951
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:46

Ibbel schreef:
Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')

Ha, in de Middeleeuwen dacht men dat vrouwen alleen zwanger konden worden als ze een orgasme hadden gehad. Het idee was verkeerd, maar dat was voor de vrouwen geen probleem :D

Dus van paardrijden kun je zwanger worden? :oo :+ :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 58058
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:12

Ailill schreef:
elnienjo schreef:
Hoe zit dat eigenlijk bij mannen, krijgen die geen blaren aan hun zaakje tijdens t rijden?
Nee hoor :n

Bedankt om de mannelijke ervaring even op te helderen. _O-
Ik vraag me ook altijd af hoe een man nu comfortabel kan zitten met zijn mannelijkheid ‘in de weg’ _O-
Vooral springruiters dan... als die wat onhandig neer komen.... %)

Zertab

Berichten: 12395
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:15

Ibbel schreef:
Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')


Ha, in de Middeleeuwen dacht men dat vrouwen alleen zwanger konden worden als ze een orgasme hadden gehad. Het idee was verkeerd, maar dat was voor de vrouwen geen probleem :D


Haha voor de vrouwen inderdaad geen probleem :Y)

BloemBloem

Berichten: 16625
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:20

Plop1997 schreef:
Captain schreef:
Onzin stuk natuurlijk, maar het valt me de laatste tijd wel op dat een bepaald type ruiter extreem met hun lichamen te koop loopt. Vooral op social media. Het lijkt meer om de kleding en hun vorm te gaan dan om het paard. Daar vind ik wel wat van. :+ Maar nog steeds ieder z'n ding.. maar niet klagen als mannen je dan zo gaan seksualiseren als je het zo zelf uitlokt.

Voorbeeld:
[ Video ]


Naja het is ook wel gewoon de eigenaresse van een kleding merk die de kleding probeert te verkopen. Dat ze een mooi lichaam heeft wil niet zeggen dat ze zichzelf seksueel adverteert. Ik heb zelf ook wat meer billen en borsten en ik heb ook wel eens de opmerking gekregen dat ik mijn billen expres naar achter steek of mijn borsten express op en neer laat gaan, maar het is gewoon mijn lijf wat netjes rechtop in het zadel zit. Dat iemand anders dat als sexy ziet wil niet zeggen dat ik ermee te koop loop.


Hoezo uitlokt? Daar moeten we echt vanaf hoor, al ga ik in mijn bikini te paard.

Brainless

Berichten: 29781
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:20

Ibbel schreef:
Zertab schreef:
Maar, stel het was wél zo. Mogen vrouwen dan geen plezier beleven? Komt die man uit de Middeleeuwen ofzo? :')


Ha, in de Middeleeuwen dacht men dat vrouwen alleen zwanger konden worden als ze een orgasme hadden gehad. Het idee was verkeerd, maar dat was voor de vrouwen geen probleem :D

Niet alleen in de ME helaas.. laatst nog een podcast geluisterd over Amerikaanse dominees die tegen abortus zijn en melden dat vrouwen niet zwanger kunnen worden als ze onvrijwillig sex hebben.
Dus wordt een vrouw wel zwanger dan heeft ze het gewild.

MyWishMax

Berichten: 25511
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:20

:')

Captain schreef:
Onzin stuk natuurlijk, maar het valt me de laatste tijd wel op dat een bepaald type ruiter extreem met hun lichamen te koop loopt. Vooral op social media. Het lijkt meer om de kleding en hun vorm te gaan dan om het paard. Daar vind ik wel wat van. :+ Maar nog steeds ieder z'n ding.. maar niet klagen als mannen je dan zo gaan seksualiseren als je het zo zelf uitlokt.

Voorbeeld:
[ Video ]


Nogal logisch bij een kleding merk dat het om de kleding gaat :+ en uitlokken, serieus??? :n Ik zie er ook te paard gewoon graag leuk en verzorgd uit. Dat strakke kleding fijner rijdt en dus meer laat zien betekent niet dat iemand wat uitlokt. Dat is ook een ouderwetse gedachte.

Verder heeft stuk rijden niet alleen wat met op kont zitten of niet te maken, superpony. Jij hebt dus het geluk er niet gevoelig voor te zijn, andere hebben de pech dat wel te zijn. Zelfs als ze goed zitten. Verkeerd ondergoed, gevoelige huid, zadel en noem maar op zijn allemaal dingen die tegen kunnen werken.
Ik zit trouwens op zitbeenknobbels, nldus niet volledig op kont :D dat is ook geen correcte houding.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 20-05-22 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt