Vrouwen mogen niet paardrijden

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27588
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:22

@ayasha: waarom denk je dat de gemiddelde man zoveel ruimte inneemt in het ov?

BloemBloem

Berichten: 16625
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:23

MyWishMax schreef:
Verder heeft stuk rijden niet alleen wat met op kont zitten of niet te maken, superpony. Jij hebt dus het geluk er niet gevoelig voor te zijn, andere hebben de pech dat wel te zijn. Zelfs als ze goed zitten. Verkeerd ondergoed, gevoelige huid, zadel en noem maar op zijn allemaal dingen die tegen kunnen werken.
Ik zit trouwens op zitbeenknobbels, nldus niet volledig op kont :D dat is ook geen correcte houding.


Wij hebben hier ook wel om moeten grappen van de week, zadel moest opgevuld worden, die kiepte, waardoor ik dus letterlijk een paar keer met een schrale flamous van het paard af kwam. Godzijdank is dat nu verholpen en kan ik weer, zoals het hoort, op mijn reet zitten :D

Dat mannen denken dat wij als vrouwen daar genot uit halen is mij een raadsel, heel mijn "boel"
lag zowat aan diggelen :+ :')

MyWishMax

Berichten: 25511
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:25

BloemBloem schreef:
MyWishMax schreef:
Verder heeft stuk rijden niet alleen wat met op kont zitten of niet te maken, superpony. Jij hebt dus het geluk er niet gevoelig voor te zijn, andere hebben de pech dat wel te zijn. Zelfs als ze goed zitten. Verkeerd ondergoed, gevoelige huid, zadel en noem maar op zijn allemaal dingen die tegen kunnen werken.
Ik zit trouwens op zitbeenknobbels, nldus niet volledig op kont :D dat is ook geen correcte houding.


Wij hebben hier ook wel om moeten grappen van de week, zadel moest opgevuld worden, die kiepte, waardoor ik dus letterlijk een paar keer met een schrale flamous van het paard af kwam. Godzijdank is dat nu verholpen en kan ik weer, zoals het hoort, op mijn reet zitten :D

Dat mannen denken dat wij als vrouwen daar genot uit halen is mij een raadsel, heel mijn "boel"
lag zowat aan diggelen :+ :')


Yep :') en als je dan ook nog eens verkeerd ondergoed aan hebt omdat je even snel omgekleed hebt :=
Ik rijd trouwens ook mijn kont open met verkeerd ondergoed :+ iets met gevoelig huidje

BloemBloem

Berichten: 16625
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:27

MyWishMax schreef:
Yep :') en als je dan ook nog eens verkeerd ondergoed aan hebt omdat je even snel omgekleed hebt :=
Ik rijd trouwens ook mijn kont open met verkeerd ondergoed :+ iets met gevoelig huidje


Leuk he dat kant :roll: :D :))

Niobe

Berichten: 7998
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:28

Op Facebook is een leuke groep: Incels say the darnest things.

En voor de grap eens kijken naar The Transformed Wife, dat is een serieuze vrouw die gelooft dat de vrouw onderdaan moet zijn aan de man, die zegt ook van dit soort hilarische dingen.

Nu ga ik even fietsen

MyWishMax

Berichten: 25511
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:28

Wel beter als je in het ziekenhuis beland :=

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:30

MyWishMax schreef:
:')


Verder heeft stuk rijden niet alleen wat met op kont zitten of niet te maken, superpony. Jij hebt dus het geluk er niet gevoelig voor te zijn, andere hebben de pech dat wel te zijn. Zelfs als ze goed zitten. Verkeerd ondergoed, gevoelige huid, zadel en noem maar op zijn allemaal dingen die tegen kunnen werken.
Ik zit trouwens op zitbeenknobbels, nldus niet volledig op kont :D dat is ook geen correcte houding.


En heel vaak toch wel.

Ik heb altijd veel zitles gegeven bij de gewone lessen en daar is zoveel verbetering mee te behalen. Niet alle vrouwen durven overigens te vertellen dat ze zich ergens stuk rijden, maar een hoop kan je echt wel verbeteren.

Ik heb in verhouding dikkere billen en rij met alle soorten ondergoed, maar heb sws een hekel aan ondergoed met randjes en dergelijke.

Mijn man heeft zich vroeger wel stuk gereden bij zijn billen. Dat gebeurt echt al jaren niet meer. Door goed te leren zitten, ontspannen etc.

En we noemen het op de kont zitten. Denk dat de meeste mensen wel snappen wat we daarmee bedoelen. De zitbeenknobbels liet ik iedereen altijd goed voelen, maar als je spreekt, is het toch vaak; op je kont zitten.

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:30

Niobe schreef:
Op Facebook is een leuke groep: Incels say the darnest things.

En voor de grap eens kijken naar The Transformed Wife, dat is een serieuze vrouw die gelooft dat de vrouw onderdaan moet zijn aan de man, die zegt ook van dit soort hilarische dingen.

Nu ga ik even fietsen

Ik zie wat ik dit weekend ga doen :+ _O-

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:33

En toch dames, pas heb ik een TedTalk gekeken over "scharen", verteld vanuit vrouwelijk perspectief en door een vrouw.

Dat verklaart de strekking van het onderwerp van dit topic toch een beetje.

Plop1997

Berichten: 1406
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:35

superpony schreef:
MyWishMax schreef:
:')


Verder heeft stuk rijden niet alleen wat met op kont zitten of niet te maken, superpony. Jij hebt dus het geluk er niet gevoelig voor te zijn, andere hebben de pech dat wel te zijn. Zelfs als ze goed zitten. Verkeerd ondergoed, gevoelige huid, zadel en noem maar op zijn allemaal dingen die tegen kunnen werken.
Ik zit trouwens op zitbeenknobbels, nldus niet volledig op kont :D dat is ook geen correcte houding.


En heel vaak toch wel.

Ik heb altijd veel zitles gegeven bij de gewone lessen en daar is zoveel verbetering mee te behalen. Niet alle vrouwen durven overigens te vertellen dat ze zich ergens stuk rijden, maar een hoop kan je echt wel verbeteren.

Ik heb in verhouding dikkere billen en rij met alle soorten ondergoed, maar heb sws een hekel aan ondergoed met randjes en dergelijke.

Mijn man heeft zich vroeger wel stuk gereden bij zijn billen. Dat gebeurt echt al jaren niet meer. Door goed te leren zitten, ontspannen etc.

En we noemen het op de kont zitten. Denk dat de meeste mensen wel snappen wat we daarmee bedoelen. De zitbeenknobbels liet ik iedereen altijd goed voelen, maar als je spreekt, is het toch vaak; op je kont zitten.


Bij mij ligt het echt puur aan het zadel. Met springzadels haal ik alles open en met veelzijdigheids en dressuur zadels geen probleem. Ik rij heel veel verschillende paarden met verschillende zadels maar altijd problemen met springzadels.

BloemBloem

Berichten: 16625
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 13:36

Ailill schreef:
En toch dames, pas heb ik een TedTalk gekeken over "scharen", verteld vanuit vrouwelijk perspectief en door een vrouw.

Dat verklaart de strekking van het onderwerp van dit topic toch een beetje.


Heb jij wel eens een vrouw scharend door de baan heen zien gaan :D
Wrijving :+ tijdens doorzitten is er overigens ook niet, ben allang blij als ik stil kan blijven
zitten op "mijn" veel te hoog opgooiende Fries!

Deze hele strekking is belachelijk!

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:11

Ailill schreef:
Citaat:
Women who submit fully to be spanked by their husbands as a form of discipline receive 2 great gifts:

- They get humbled and reminded of their God-given position
- They realize the love their husband has for them just as Christ loves His church.

Dit vind ik wel echt shocking.
De bijbel zegt ook dat de man zijn vrouw moet liefhebben als zichzelf... gaat hij zichzelf dan ook slaan?
En hoe zit het met het gebod om "geweld te haten" net zoals God geweld haat?
Volgens mij gaat er hier toch iets goed mis met het bijbels onderwijs/Bijbelse kennis :roll: .

Laurora

Berichten: 2654
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:17

Ik heb sinds ik paardrijdt (sinds mijn tiende ofzo) meerdere malen gehoord dat ik rijdt omdat ik daar opgewonden van word.
En ja, dat waren in 100% van de gevallen mannen, en niet eens alleen maar weird-ass incels, maar ook "gewone" mannen die het nodig vonden om er een verkapt grapje van de maken.
Ik vraag dan of deze mannen ook staand plassen omdat ze zo opgewonden worden van het vasthouden van hun apparaat, en dan ben ìk opeens vreemd :+

Natascha

Berichten: 6849
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:19

De bijbel spreekt zichzelf wel vaker tegen als je allesetterlijk neemt: god schiep de mens naar zijn evenbeeld. Mijn god is dus vrouwelijk :D
Heb uw naast lief als uzelf: die gasten op Facebook hebben zichzelf blijkbaar niet hoog staan.

En als dat soort figuren overal aanstoot aan neemt, laat ze zichzelf lekker opsluiten en niet blootstellen aan al die oversexte vrouwen buiten :D

musiqolog
Berichten: 3367
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:32

Even kort: geen aandacht aan besteden.

Op "sociale" media vind je altijd wel iemand met een domme mening. Dat is inherent aan het formaat: iedere eenling kan zich laten horen en de schreeuwers springen eruit. Vroeger hoorde je zulke stemmen hoogstens bij uitzondering. Ga maar eens zoeken op "de aarde is plat" en kijk wat je dan vindt. (Nou ja, doe het maar liever niet. Je wordt er niet blij van.) Die randdebielen ga je toch ook niet allemaal hier bespreken?

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:42

musiqolog schreef:
Even kort: geen aandacht aan besteden.

Op "sociale" media vind je altijd wel iemand met een domme mening. Dat is inherent aan het formaat: iedere eenling kan zich laten horen en de schreeuwers springen eruit. Vroeger hoorde je zulke stemmen hoogstens bij uitzondering. Ga maar eens zoeken op "de aarde is plat" en kijk wat je dan vindt. (Nou ja, doe het maar liever niet. Je wordt er niet blij van.) Die randdebielen ga je toch ook niet allemaal hier bespreken?


Even kort: leedvermaak is ook vermaak.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41888
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:18

Laurora schreef:
Ik heb sinds ik paardrijdt (sinds mijn tiende ofzo) meerdere malen gehoord dat ik rijdt omdat ik daar opgewonden van word.
En ja, dat waren in 100% van de gevallen mannen, en niet eens alleen maar weird-ass incels, maar ook "gewone" mannen die het nodig vonden om er een verkapt grapje van de maken.
Ik vraag dan of deze mannen ook staand plassen omdat ze zo opgewonden worden van het vasthouden van hun apparaat, en dan ben ìk opeens vreemd :+

In films komt dat nog wel eens voor, orgasmes door paard te rijden. Ik kan me zo voorstellen dat mannen dan denken, hé, wie weet.

Flubberboot

Berichten: 2983
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 15:27

Laurora schreef:
Ik heb sinds ik paardrijdt (sinds mijn tiende ofzo) meerdere malen gehoord dat ik rijdt omdat ik daar opgewonden van word.
En ja, dat waren in 100% van de gevallen mannen, en niet eens alleen maar weird-ass incels, maar ook "gewone" mannen die het nodig vonden om er een verkapt grapje van de maken.
Ik vraag dan of deze mannen ook staand plassen omdat ze zo opgewonden worden van het vasthouden van hun apparaat, en dan ben ìk opeens vreemd :+

Same hier :')
Verbaas me daar dan altijd weer over.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58058
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 17:10

purny schreef:
@ayasha: waarom denk je dat de gemiddelde man zoveel ruimte inneemt in het ov?

Anders geplette zaadjes?

Net 1,5 uur les gereden... niks orgasme. Ik doe wat mis denk ik. :=

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 17:17

Heb niet alle reacties gelezen, maar het feit dat mannen denken dat vrouwen een orgasme krijgen van fietsen of paardrijden, zegt alweer alles over het gebrek aan kennis van het vrouwelijk lichaam. Maar het zegt vooral dat degene die dit beweren geen idee hebben waar het stimulerende onderdeel van ons geslachtsorgaan zich bevindt. Blijft toch jammer :')

Lusitana

Berichten: 22448
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 17:29

Mannen die denken dat je op je clitoris zit, hebben geen recht om over vrouwen te oordelen.
Conservatieve Amerikanen verbieden seksuele voorlichting op school en zie hier het resultaat.

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 17:55

Deze vent is niet goed hoor :') Als ik verder doorscroll op zijn account, maakt hij nog wel ergere statements. En meerdere tweets dat paardrijden en fietsen slecht is voor vrouwen. Deze “man” moet niet naar Nederland komen, schrikt zich rot met alle fietsende vrouwen :))

Wat ik overigens bijna net zo schokkend vind, is dat velen hier lijken te denken dat een orgasme door paardrijden helemaal onmogelijk is. Het heeft weinig te maken met wrijving of stimulatie van de clitoris, maar meer met fysieke reactie bij spieraanspanning. Je hoeft er dus niet voor op je doos te zitten. Zo gebeurt het bij sommige vrouwen ook bij buikspier oefeningen, was ooit nog een topic over ([LZP] Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)).
Er is best veel over te vinden, bijvoorbeeld: https://www.womenshealthmag.com/nl/trai ... et-sporten

Ik denk overigens wel dat het maar een klein deel van de vrouwen is die dit kan krijgen. Of je hoort er gewoon zo weinig over omdat er een gigantisch taboe op rust :P
Anyways, ik denk dat we deze man maar een berichtje moeten sturen dat ook buikspieroefeningen, klimmen, hardlopen etc verboden moet worden voor vrouwen :+

Ibbel

Berichten: 49250
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Vrouwen mogen niet paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:03

Stimulatie is sowieso niet nodig, anders bestond het fenomeen 'natte droom' (bij zowel mannen als vrouwen) niet. Dus maar een verbod op slapen dan? Want God forbid dat je nat droomt...

Janneke2

Berichten: 22960
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:05

Ik citeer met driedubbele instemming
Lusitana schreef:
Mannen die denken dat je op je clitoris zit, hebben geen recht om over vrouwen te oordelen.
Conservatieve Amerikanen verbieden seksuele voorlichting op school en zie hier het resultaat.


En Eileen: ook jij slaat een spijker op de kop.
... om mijn Klaas te citeren: "Ik hou erg van koffie en van melk en van yoghurt, maar graag in drie verschillende bekers..."
Ik mag graag dansen met mijn Knollie, maar orgasmes liever niet in het zadel. Het beest zou er niets van snappen...

Fly_high

Berichten: 3325
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 18:29

Eileen_ schreef:
Deze vent is niet goed hoor :') Als ik verder doorscroll op zijn account, maakt hij nog wel ergere statements. En meerdere tweets dat paardrijden en fietsen slecht is voor vrouwen. Deze “man” moet niet naar Nederland komen, schrikt zich rot met alle fietsende vrouwen :))

Wat ik overigens bijna net zo schokkend vind, is dat velen hier lijken te denken dat een orgasme door paardrijden helemaal onmogelijk is. Het heeft weinig te maken met wrijving of stimulatie van de clitoris, maar meer met fysieke reactie bij spieraanspanning. Je hoeft er dus niet voor op je doos te zitten. Zo gebeurt het bij sommige vrouwen ook bij buikspier oefeningen, was ooit nog een topic over ([LZP] Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)).
Er is best veel over te vinden, bijvoorbeeld: https://www.womenshealthmag.com/nl/trai ... et-sporten

Ik denk overigens wel dat het maar een klein deel van de vrouwen is die dit kan krijgen. Of je hoort er gewoon zo weinig over omdat er een gigantisch taboe op rust :P
Anyways, ik denk dat we deze man maar een berichtje moeten sturen dat ook buikspieroefeningen, klimmen, hardlopen etc verboden moet worden voor vrouwen :+


En wat betreft het onmogelijke van stimulatie dmv wrijving - niet iedereen zit correct in het zadel, meestal kom je stoelzit tegen maar er zijn ook zat amazones die op hun kruis hangen, helemaal wild heen en weer schuiven in galop, met pogingen op verlichte zit en springen wordt het ook soms heel bijzonder :P we noemden het als jonge meiden op de manege zadelverkrachting :=

Heeft uiteraard niets te maken met redenen waarom vrouwen paardrijden, moet je flink gestoord zijn om te denken dat we daar zoveel moeite in steken voor die 0,0001% kans op een toevallige orgasme, daar zijn makkelijkere methoden voor :Y)