Apenpokken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 07:47

ElCid schreef:
_Mir schreef:
Goh.. wel toevallig dat ze dit al voorspeld hadden.
Ze zijn echt helderziend daar bij het WHO.

Jongens... zijn jullie klaar voor de volgend lockdown, want daar gaan we weer hoor.. :+


En er zijn ook weer mensen die er gewoon in vliegen..........die zich straks weer laten vaccineren, mondlappen gaan dragen en geloven dat een lock-down helpt. Een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen, een schaap wel; tot in het oneindige!

Het apenkoppen virus.................en die apenkoppen zijn degenen die dit, "levensgevaarlijke" virus weer hun status geven en mensen weer angst aanpraten en een massahypnose/ psychose gaan creëren. Dat is natuurlijk makkelijk voor al diegenen die nog steeds in de C psychose zitten!
De a- status is al aangevraagd en meneer Kuipers gaat straks alle macht over onze gezondheid bij de WHO leggen............maar er zijn nog steeds "mensen" die dit niet willen zien of begrijpen en dus medeplichtig zijn aan het straks definitief afscheid nemen van onze vrijheid en integriteit, en bedankt!



Graag gedaan.

PS: stop het interpunctie misbruik.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 07:51

Dat ze maar een beetje mogen opschieten met de great reset. In een ander topic las ik dat er momenteel 100 miljoen mensen op de vlucht zijn ;( wat een verdriet. En mensen hier zich maar druk maken over een a status voor de monkeypoxs en macht van who. We mogen blij zijn dat er een who is, juist dus voor mensen die niet in een degelijk georganiseerd land wonen als wij.

Ik hoop dat de great reset snel voor meer financiële- en kansengelijkheid gaat zorgen wereldwijd.

Poosje81
Berichten: 21210
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 07:59

De meeste mensen die ik ken hebben dit pokkenvirus en vooral de berichtgeving hierover voor kennisgeving aangenomen.

Nergens wordt er verder gerept over lockdowns etc, behalve....

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:03

Ook tijdens corona heb ik nergens angstpsychoses gezien hoor. Mensen die zich ergerden, mensen die failliet gingen of dierbaren verloren... die wel. Maar niemand die hysterisch van angst over straat ging.

Nu trouwens ook niet. Idd ter kennisgeving aangenomen en we zien het wel.
De enigen die angst zaaien zijn de gekkies met hun complottheorieën.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:40

Nou Mars er waren wel degelijk mensen echt heel bang. En juist amper de straat meer opgingen. Wat niet heel raar is natuurlijk bij een nieuw virus en een kwetsbare gezondheid.

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:41

Natuurlijk wel, maar psychotisch van angst?
Dat zijn echt waanbeelden van de dansleraar brigade

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:42

Nou ja als jij je opsluit binnen en echt niets meer durft te doen vind ik dat wel best ver gaan.

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:43

Needje schreef:
Nou Mars er waren wel degelijk mensen echt heel bang. En juist amper de straat meer opgingen. Wat niet heel raar is natuurlijk bij een nieuw virus en een kwetsbare gezondheid.


Dat is een risico afweging, geen angstpsychose.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:48

ElCid schreef:
_Mir schreef:
Goh.. wel toevallig dat ze dit al voorspeld hadden.
Ze zijn echt helderziend daar bij het WHO.

Jongens... zijn jullie klaar voor de volgend lockdown, want daar gaan we weer hoor.. :+


En er zijn ook weer mensen die er gewoon in vliegen..........die zich straks weer laten vaccineren, mondlappen gaan dragen en geloven dat een lock-down helpt. Een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen, een schaap wel; tot in het oneindige!

Het apenkoppen virus.................en die apenkoppen zijn degenen die dit, "levensgevaarlijke" virus weer hun status geven en mensen weer angst aanpraten en een massahypnose/ psychose gaan creëren. Dat is natuurlijk makkelijk voor al diegenen die nog steeds in de C psychose zitten!
De a- status is al aangevraagd en meneer Kuipers gaat straks alle macht over onze gezondheid bij de WHO leggen............maar er zijn nog steeds "mensen" die dit niet willen zien of begrijpen en dus medeplichtig zijn aan het straks definitief afscheid nemen van onze vrijheid en integriteit, en bedankt!


Meen je dit nou? Valt me echt ontiegelijk tegen.

Degene die praten over angst bij anderen moeten even kijken naar hun eigen berichten.

Zebrastreep

Berichten: 9783
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:50

Ik ken maar 1 iemand die zich echt opsloot maar echt met goede reden. Diegene is er nu nog echt voorzichtig mee maar begint nu langzamerhand weer wat meer dingen te doen wat goed voelt.

Diegene kan geen slijm ophoesten en ook amper hoesten ( te weinig spierkracht voor). Dus een verkoudheid is al dodelijk dus dan moet je wel.

Ik verleen daar zorg maar ik moet ook nu nog goed checken op gezondheidsklachten. Testen doe ik niet meer elke keer.

Anoniem

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:52

Ik zie met deze berichtgeving ook nergens paniek ontstaan. Enige wat ik zie is een kleine groep mensen die zichzelf weer compleet belachelijk maken met doen alsof de wereld weer genaaid wordt door de elite.

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:55

verootjoo schreef:
Needje schreef:
Nou Mars er waren wel degelijk mensen echt heel bang. En juist amper de straat meer opgingen. Wat niet heel raar is natuurlijk bij een nieuw virus en een kwetsbare gezondheid.


Dat is een risico afweging, geen angstpsychose.

Angst om iets te krijgen valt imo gewoon onder angst hoor. }:0
Als jij besluit om iets niet te doen zodat het risico op besmetting er dan niet is of laag is is dat idd risico analyse. Maar dat kan je ook doen zonder bang te zijn.
Ik ken dus mensen die wel degelijk gewoon bang waren. En ook irrationele dingen deden.

BigOne
Berichten: 38317
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:11

Angst heeft ook gewoon een functie hè , iedereen praat alsof angst verkeerd is maar het behoed je wel voor stomme of gevaarlijke zaken omdat je er nog even over nadenkt voordat je bepaalde zaken onderneemt.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:13

enzino schreef:
Maart 2021 tijdens een biosecurity bijeenkomst in Munich.
Hieronder het overzicht van het scenario:

[ [url=m/AVMhG8.png]Afbeelding[/url] ]

(wat overigens niets bewijst behalve dan dat ze een scenario analyse hebben gedaan, dus niet meteen stijgeren)


Ik ben inmiddels diep in de NTI-fuik gedoken, maar nérgens kom ik dit schema tegen of in tekstueel wat er ook op lijkt. Waar ik dit schema wél vind is op allerlei alternatieve sites. Ik ben benieuwd waar dit schema vandaan komt :)

Anoniem

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:17


Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:20


Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:26

bigone schreef:
Angst heeft ook gewoon een functie hè , iedereen praat alsof angst verkeerd is maar het behoed je wel voor stomme of gevaarlijke zaken omdat je er nog even over nadenkt voordat je bepaalde zaken onderneemt.


Ik zeg ook nergens dat angst altijd negatief is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:33

Winged schreef:
Dank, eens zien of ik er wat context uit kan halen :)

Lijkt me niet nodig. Ze spelen gewoon regelmatig wat scenario's na om te kijken welke acties wel en niet goed zouden werken. Vergelijk het met een bank die dagelijks de value-at-risk berekend voor het geval alle aandelenkoersen dalen of een vliegtuigproducent die vogels in een vliegtuigmotor gooit om te kijken of dat ding ontploft of niet. Dat wil niet zeggen dat die bank aanstuurt op een beurscrash of de vliegtuigproducent vogels in vliegtuigmotoren wil gaan gooien om mensen te vermoorden.

OleJon
Berichten: 2505
Geregistreerd: 04-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 09:37

ElCid schreef:
_Mir schreef:
Goh.. wel toevallig dat ze dit al voorspeld hadden.
Ze zijn echt helderziend daar bij het WHO.

Jongens... zijn jullie klaar voor de volgend lockdown, want daar gaan we weer hoor.. :+


En er zijn ook weer mensen die er gewoon in vliegen..........die zich straks weer laten vaccineren, mondlappen gaan dragen en geloven dat een lock-down helpt. Een ezel stoot zich niet 2 x aan dezelfde steen, een schaap wel; tot in het oneindige!

Het apenkoppen virus.................en die apenkoppen zijn degenen die dit, "levensgevaarlijke" virus weer hun status geven en mensen weer angst aanpraten en een massahypnose/ psychose gaan creëren. Dat is natuurlijk makkelijk voor al diegenen die nog steeds in de C psychose zitten!
De a- status is al aangevraagd en meneer Kuipers gaat straks alle macht over onze gezondheid bij de WHO leggen............maar er zijn nog steeds "mensen" die dit niet willen zien of begrijpen en dus medeplichtig zijn aan het straks definitief afscheid nemen van onze vrijheid en integriteit, en bedankt!


Werkelijk voor dezen is er geen hoop meer :')

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Apenpokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:01

Nou als ze ons eronder willen krijgen doen ze het niet zo slim. Beter stoppen ze dan wat rabiës en of ebola in ons eten en water. Veel effectiever en lekker dramatisch.
Met een kuchje of wat jeukende bulten krijg je geen hele mensheid eronder toch :=

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:13

Stom topic, nu heb ik weer trek in apekoppen maar ik heb ze nog steeds niet in huis. Ik wed dat Katja zich rot lacht om de spontane grotere verkoop van apekoppen want ik zal niet de enige zijn met cravings _O-

Janneke2

Berichten: 22774
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:18

... dat van 'de A status' is idd waar.

Vanmorgen in de krant een vraag van een journalist aan het rivm, 'of plaatsing op de A lijst van besmettelijke ziekten gerechtvaardigd was voor deze milde aandoening'.

Terechte vraag.
TBC staat lager, ooit volksziekte nummer één en nog steeds een gevaarlijke, potentiële dodelijke ziekte.

Antwoord: 'Ja, want dit moet niet uitbreiden, nu kunnen we het nog indammen.'
(Uiteraard heb ik makkelijk praten, ik ben beschermd.)

En ik neem aan dat bij een TBC ramp - mind: het aantal antibiotica waar de bacterie niet resistent voor is, slinkt - TBC meteen op de A lijst komt.
(Ik hoop dit niet mee te maken, want dan is vrijwel niemand beschermd.)
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 23-05-22 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne
Berichten: 38317
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:18

enzino schreef:
Winged schreef:
Dank, eens zien of ik er wat context uit kan halen :)

Lijkt me niet nodig. Ze spelen gewoon regelmatig wat scenario's na om te kijken welke acties wel en niet goed zouden werken. Vergelijk het met een bank die dagelijks de value-at-risk berekend voor het geval alle aandelenkoersen dalen of een vliegtuigproducent die vogels in een vliegtuigmotor gooit om te kijken of dat ding ontploft of niet. Dat wil niet zeggen dat die bank aanstuurt op een beurscrash of de vliegtuigproducent vogels in vliegtuigmotoren wil gaan gooien om mensen te vermoorden.

Klopt, alleen het grappige is dat de wappies er meteen een doelbewuste poging van biologische aanval met monkeypox aan toe schrijven, kunnen ze niet lezen of misschien eerder, ze snappen er geen bal van maar wanneer Willem of Jantje van drie hoog achter het deelt zal het wel kloppen.

Het woordje oefening slaan ze maar even over. Wat een zielige clowns zijn het ook.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:28

enzino schreef:
Winged schreef:
Dank, eens zien of ik er wat context uit kan halen :)

Lijkt me niet nodig. Ze spelen gewoon regelmatig wat scenario's na om te kijken welke acties wel en niet goed zouden werken. Vergelijk het met een bank die dagelijks de value-at-risk berekend voor het geval alle aandelenkoersen dalen of een vliegtuigproducent die vogels in een vliegtuigmotor gooit om te kijken of dat ding ontploft of niet. Dat wil niet zeggen dat die bank aanstuurt op een beurscrash of de vliegtuigproducent vogels in vliegtuigmotoren wil gaan gooien om mensen te vermoorden.

ik begrijp even niet waarom je aangeeft 'niet nodig'. Ik geef namelijk geen reden waarom ik het door zou willen lezen. Ik wil het namelijk lezen om de gedachtengang van 'wappies' te begrijpen. Welke elementen pakken ze eruit en welke laten ze bewust achter. Wat is de nuance etc. Ik geloof zelf namelijk niet in een Reset, maar ben wel benieuwd naar wat er zoal wordt gebruikt om te beargumenteren dat 'het' eraan komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:40

Je wilt er context uit halen, die context heb ik je al gegeven (oefenen met fictieve rampscenario's).

De gedachtegang van mensen die denken dat dit opzet is zal je er daar niet uithalen, die lezen namelijk het document niet door. Het enige wat ze waarschijnlijk doen is die ene pagina zien op sociale media en inzien dat het wel heel toevallig is dat het scenario over apenpokken in de oefening in mei 2022 opduiken en dat ook in werkelijkheid doen. De gedachte is dat het toeval zo groot is dat het geen toeval meer kan zijn.