Flatterende sportlegging in grote maten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jildau

Berichten: 9419
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Flatterende sportlegging in grote maten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-23 16:44

Ik wacht nog op Halara maar heb ondertussen een sportlegging van de C&A besteld en die zit toch fantastisch! Lijk er een maat slanker in, geen putjes en randjes te zien en zit heerlijk. Ben er zo blij mee dat ik een tweede ga bestellen. :D Lekker voor wandelen, thuis werken, naar stal als ik niet ga rijden en straks voor in het vliegtuig naar New York. Nee heb geen aandelen.

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/spor ... -2201811/2?

Jildau

Berichten: 9419
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Flatterende sportlegging in grote maten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 09:34

Ja en die van Halara zit ook top! Daar ga ik misschien nog wel eens een lange van bestellen voor het dagelijkse leven. En nog voor de vakantie binnen. :D

_Tarzan

Berichten: 11204
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Flatterende sportlegging in grote maten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:30

Fijn zijn die van Halara hè, ik loop er echt dagelijks in rond

BillyJ

Berichten: 1371
Geregistreerd: 02-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-23 16:55

Bara had ik geprobeerd maar de toen grootste maat zat echt wel té strak, je zag zeg maar de onderliggende witte compressiestofje doorheen de buitenlaag met patroon.
Inmiddels hebben ze wel grotere maten heb ik gezien!!! Zijn echt super mooie broeken dus mss nog eens proberen..

Halara had ik al zien voorbijkomen en die zijn er echt leuk uit, ook hun "comfy" lijn.

_Tarzan

Berichten: 11204
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Flatterende sportlegging in grote maten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 20:53

Inmiddels heeft de helft van de leden in de sportschool waar ik werk leggings besteld bij Halara, ik krijg dagelijks vele vragen waar m’n broeken van zijn hahaha, erg populair die van Halara :D