Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KSHancox
Berichten: 1252
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:13

Ik moet binnenkort even een mega bijleespost maken hoor (en ik zie er steeds meer tegenop omdat het steeds groter wordt, jullie gaan zo hard :') ), maar ik zag het schoonmoederverhaal voorbij komen.

Ik zou het ook niet waarderen als mensen 'spontaan' een huisje in de buurt gaan huren met het idee lekker elke dag op de koffie te komen ofzo, maar het is schijnbaar wel echt een 'ding' onder moeders van vaders dat ze zich (terecht of onterecht?) achtergesteld voelen als grootouder. Hoewel ik het er mee eens ben dat niemand zich moet opdringen, klinkt het alsof jouw partner de band met zijn ouders heel erg waardeert en dat hij zijn ouders graag iets meer wil betrekken. Ik zeg niet dat je ze mee moet nemen in de bevalkamer ofzo, maar ik heb wel gezien dat er soms serieus langdurige ruzie of andere narigheid ontstaat doordat niet alle oma's (en opa's) zich evenveel grootouder voelen. Ik kan me voorstellen dat het kwetsend kan zijn als de familie van de moeder wel langs mag komen en mee naar echo's, maar de familie van de vader niet (als de band verder goed is hè).

Al heb ik makkelijk kletsen. Ik heb al jaren geen contact meer met mijn moeder. Ik heb heel weinig contact met mijn vader en de kans is groot dat dit ook verbroken wordt. Mijn schoonmoeder daarentegen is zo onwijs leuk. Ze was eerst bang dat ze te opdringerig zou zijn ofzo, maar zij heeft zelf alleen maar zonen en ze wordt zo onwijs gelukkig van het idee oma te worden en de dingen die ze deelt zijn eigenlijk gewoon superlief. Ze is al een paar dagen in de zevende hemel vanwege een lachende baby op de 3D echo en dat is gewoon echt leuk. Ze is zo onwijs blij en komt denk ik nooit meer van die roze wolk af.

Ik denk dat een balans daarin goed is en als schoonouders rare dingen uitvreten dan ben ik ook echt voorstander van ze op hun plek zetter. De vader is inderdaad niet degene die het kind eruit moet werken, maar ik heb wel hele sneue verhalen voorbij zien komen over schoonouders die écht heel anders behandeld werden dan de ouders van de moeder terwijl er weinig anders aan de hand is.

Nu zijn er natuurlijk situaties die echt niet oké zijn, maar over het algemeen denk ik; als het leuke mensen zijn en je partner de band belangrijk vindt dan zou ik een beetje proberen te schipperen (maar niet teveel) ;) .

En dit verhaal is weer te lang geworden. :')

Anyway, ik hoop dat iedereen zich hier goed voelt. :)

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:15

Charlotte446 schreef:
Ik zie het meer als 1 hele zware middag maar dan zijn we er wel vanaf.

Mijn vriend werkt 6 dagen per week en ‘s avonds is hij ook nog meerdere dagen per week naar klanten. Moet er niet aan denken dat ik ‘s avonds en/of op zaterdagen alleen alle kraamvisite moet ontvangen.

Wij hebben nog niks geregeld. Ook geen samenlevingscontract := Ik heb 12,5 jaar geroepen dat ik wil trouwen (zonder poespas) zodat alles goed geregeld is, ook voor een kleine. Vriend wilde nooit; als je trouwt moet je ook weer scheiden en dat is zo’n gedoe. Ik vond dat altijd een vreselijk antwoord. Nu wil hij heel graag trouwen en ik een soort van niet meer := Het zouden de hormonen kunnen zijn…

Ah ja, in die situatie snap ik een kraamfeest wel beter. :) Lijkt mij ook niet fijn om de kraamvisite alleen te moeten doen.

Haha wellicht trouwen als de kleine er is? ;) Dan zijn de hormonen ook weer weg. :D

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:19

Charlotte446 schreef:
Ik zie het meer als 1 hele zware middag maar dan zijn we er wel vanaf.
Maar als het voor jullie juist goed voelt en past zou ik ook zeker voor zo'n kraamfeest gaan hoor.

Charlotte446 schreef:
Wij hebben nog niks geregeld. Ook geen samenlevingscontract := Ik heb 12,5 jaar geroepen dat ik wil trouwen (zonder poespas) zodat alles goed geregeld is, ook voor een kleine. Vriend wilde nooit; als je trouwt moet je ook weer scheiden en dat is zo’n gedoe. Ik vond dat altijd een vreselijk antwoord. Nu wil hij heel graag trouwen en ik een soort van niet meer := Het zouden de hormonen kunnen zijn…
Ik heb altijd gezegd dat ik niet per sé hoef te trouwen, maar dat als we kinderen zouden krijgen als we niet getrouwd zijn dat ze dan mijn achternaam krijgen :)) Lang verhaal kort: we zijn getrouwd :')

KSHancox schreef:
Ik denk dat een balans daarin goed is en als schoonouders rare dingen uitvreten dan ben ik ook echt voorstander van ze op hun plek zetter. De vader is inderdaad niet degene die het kind eruit moet werken, maar ik heb wel hele sneue verhalen voorbij zien komen over schoonouders die écht heel anders behandeld werden dan de ouders van de moeder terwijl er weinig anders aan de hand is.

Nu zijn er natuurlijk situaties die echt niet oké zijn, maar over het algemeen denk ik; als het leuke mensen zijn en je partner de band belangrijk vindt dan zou ik een beetje proberen te schipperen (maar niet teveel) ;)
Eens. Maar dat moeten ze ook wel een beetje 'verdienen'. Én ik vind dat daar wel echt een belangrijke rol voor de partner ligt om dat wel in toom te houden. Mijn schoonmoeder is samen met mijn moeder mee geweest naar een pretecho rond 16 weken, maar wel als verrassing. Niet omdat één van beiden daar om vroeg. Mijn schoonvader is mee geweest naar een 3D echo. Die vond dat werkelijk zo prachtig. Was het echt 100% waard.

Mijn schoonouders gaan straks één dag in de week oppassen. Met mijn moeder heb ik het ook regelmatig over oppassen gehad, maar ze heeft niet aangeboden dat wekelijks te willen doen. Ik denk dat ze het ook even af wil kijken en ze gaat over een paar jaar met pensioen (en werkt nu nog 36 uur) dus wellicht dan. Onze relatie is niet altijd makkelijk geweest en nu best goed dus ik geef haar de ruimte daarin. Ik denk dat als straks de verhalen van mijn schoonouders komen dat ze dan ook wil :P

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:23

KSHancox schreef:
Ik moet binnenkort even een mega bijleespost maken hoor (en ik zie er steeds meer tegenop omdat het steeds groter wordt, jullie gaan zo hard :') )
Laat anders lekker zitten joh en klets weer mee. Af en toe gaat het inderdaad hard. Ik heb al verlof dus heb alle tijd van de wereld voor een bijleespost maar het lukt me ook niet altijd.

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:24

Ik ben al eens gescheiden, er zijn ergere dingen _O-

Mijn schoonmoeder woont een uurtje hiervandaan met de auto maar durft niet te rijden dus als ze geen lift krijgt van een van haar kinderen blijft ze soms een nachtje. Ze is erg lief en erg aanwezig, dus ze is ook niet de eerste die op bezoek komt als de kleine er is.

Kraamfeestje lijkt mij vreselijk, ik nodig mensen gewoon per koppel uit voor een rustige babbel. :=

Kleine is erkend maar heb geen testament, geloof ook niet dat dat veel zin heeft voorlopig. Er valt niets te erven :+

M_aaike_

Berichten: 367
Geregistreerd: 01-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:25

Stille meeleester hier die even het topic binnen komt vallen.

Zelf ben ik nu 36+3, dus hoop over een paar weken de kleine man in onze armen te kunnen sluiten.

Het onderwerp waar ik op aansla is testament/trouwen/geregistreerd partnerschap.

Regel het alsjeblieft goed en laat je goed informeren door een notaris. Mijn leven is na de geboorte van ons zoontje compleet. Samen met hem heb ik twee bonus zoontjes van 5 en 7.

Hun moeder is helaas overleden. Niet tijdens de bevalling, maar ook dat kan gewoon gebeuren. Wat je dan niet wil is dat jouw erfenis niet bij je partner komt met alle gevolgen van dien. Jonge kinderen, een vrouw verliezen en ook nog eens je huis uit moeten omdat dit nou eenmaal zo werkt met erven is heel heftig.

Leg het dus goed vast en kijk ook naar erfbelasting die vanuit kinderen enz voorgeschoten moet worden op het moment dat er niks geregeld is (komt voor bij bijvoorbeeld veel overwaarde op een woning, wel getrouwd zijn maar geen testament hebben)

Mijn inbox staat altijd open voor een PB over dit onderwerp!

Met betrekking tot de zwangerschap loop ik volgens mij een beetje gelijk met mriek.
Ik merk voor mijzelf dat vooral de slapeloze nachten mij beginnen op te breken.

KSHancox
Berichten: 1252
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:25

Oh helemaal mee eens. Het 'verdienen' verhaal is ook echt waarom mijn schoonouders vrij veel betrokken worden en mijn ouders dus helemaal niet. Hoe sneu ook, maar dat is o.a. een veiligheid dingetje.

Ik zie het wel gebeuren soms om me heen, dat moeder van de moeder half heilig wordt verklaard en dat moeder van de vader weg wordt gestuurd. Als er verder niks aan de hand is vind ik dat wel sneu. :o

Kraamfeest lijkt mij trouwens echt een hel, maar dat kan ook aan m'n huidige energieniveau liggen. Als het aan mij ligt slaap ik de halve dag. :') Als ik nu een dagje op kantoor ben geweest dan is het helemaal erg als ik thuiskom. :O :))

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 12:28

Azmay schreef:
Mijn schoonmoeder woont een uurtje hiervandaan met de auto maar durft niet te rijden dus als ze geen lift krijgt van een van haar kinderen blijft ze soms een nachtje. Ze is erg lief en erg aanwezig, dus ze is ook niet de eerste die op bezoek komt als de kleine er is.
Ik heb een lief, heel aanwezig schoonzusje met een knetter harde stem. Die komt wel de eerste week, maar ik ga de kraamzorg vragen of ze af en toe sssst wil roepen :')

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:11

@Charlot, wow wat veel fruitbomen! Wel heel erg lekker :P.

Las een goede tip over een waszakje om de sokjes gelijk in te doen. Ook wel een goed idee voor de grote mensen sokken, AL-TIJD kwijt.

Marlis. Veel sterkte met je echo vandaag. Wat vervelend dat het op deze manier gaat met je schoonouders. Ik begrijp dat ze enthousiast zijn, maar wat is er mis met gewoon in de auto stappen als hun kleinkind geboren is? I.p.v. speciaal een huisje te huren in de buurt.

En kan een brahma kriel ook niet bij jullie?
Al moet ik zeggen dat ik ze voor krielen ook best aan de maat vind. De eitjes zijn wel echt S-jes, heel schattig. Die van ons zijn dus pas geleden begonnen met leggen en ik voel me zo'n trotse kippenmama <3. Ze zijn er zelf ook zo trots op.
Ik wilde eigenlijk geen kippen maar mijn man en dochter wel. En raad eens wie er nu het meest gek mee is... Ze verbazen me echt :') .

Wat betreft de rookmelders had ik contact gezocht met dat bedrijf. Uitgelegd dat we valse meldingen krijgen maar niet weten welke van de 6 melders er begint. Ze adviseerde eerder om ze schoon te maken en de batterijen te vervangen. Dat laatste wilde ze dan wel opsturen. Dus om nieuwe batterijen gevraagd voor 6 melders. Krijg ik mail terug.... Bij deze sturen we u een vervangende rookmelder toe. Dus nu een 7e rookmelder in huis :+.

QueenE. Mooie aankopen gedaan ook. Ik moest wel lachen om de nieuwe trailer wat aan een stuk genoemd werd met de baby inventaris :D .

Kiwi, ah zo cute die kleertjes. Zo gek voor te stellen dat ze dat binnenkort allemaal aanhebben he.

Ik denk dat wij de was gewoon bij de rest mee doen. Hebben toch al verschillende wasmanden en kunnen de kleertjes zo mooi sorteren.

Wat schoonouders/moeder betreft sta ik er wel hetzelfde in als bij mijn eigen moeder. Ik vind het soms juist wel eens lastig dat mijn schoonmoeder hier 5 minuten vandaan woont en mijn eigen moeder 80 minuten. Mijn schoonouders passen 2x in de week op, en mijn ouders alleen in de schoolvakantie. Misschien dat ze straks met de baby wel weer een dag willen/kunnen doen maar met een schoolgaand kind is het gewoon de moeite niet om voor 2.5/3uur op te passen.
Bij de bevalling van de 1e heb ik zowel ouders als schoonouders betrokken bij de (pret)echo, en beide moeders zijn bij de bevalling geweest. Geloof mijn eigen moeder nog een keer mee naar de verloskundige, en ze is nog een week wezen logeren om kamertje klaar te maken, kleertjes te wassen enzo.
Nu wil ik gewoon de bevalling met zijn 2tjes doen (plus de verloskundige en kraam natuurlijk). Gwen zal dan hoogstwaarschijnlijk naar opa en oma gaan. Wat mij betreft zou ze ook best bij de bevalling mogen zijn maar ergens in mijn achterhoofd lijkt me dat geen goed idee. Als ze nog maar hoort hoe een baby eruit komt begint ze al te huilen onderhand.

Wij gaan waarschijnlijk wel weer een kraamfeest houden. Bij Gwen ook gedaan en was goed bevallen. Naast directe familie de 1e weken niemand over de vloer, heerlijk.
Gwen was een hele makkelijke baby, die heeft alleen maar geslapen. En heb me met voeden even teruggetrokken naar boven. Uurtje of 3 was wel lang zat.

Testament staat hier al heel lang op de planning, maar straks met 2 kids wel echt even doen. Hebben wel een samenlevingscontract en goede afspraken/verzekeringen omtrent overlijden etc. Ik zeg wel altijd man maar zijn eigenlijk nog niet getrouwd. Staat al 2 jaar op de planning maar wilde eerst proberen voor een 2e. En als dat dan ook bijna 2 jaar duurt, tsja.. :+ Dus op zijn vroegst 2024.

M_aaike_, de laatste loodjes voor jou dus, spannend!!

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:15

Ja heel gek. Ik vind het nu ook zo dichtbij komen. Moet nog even nadenken over inleiden vanwege GBS of laagdrempelig bellen bij weeën. Ik neig naar laagdrempelig bellen. Vorige bevalling ging heel snel (ondanks weeën remmers), maar toen had ik een infectie dus dat zegt weinig over hoe het nu zou kunnen gaan. Wel is onze kleine dus heel groot (en niets meer gehoord over de suiker waarden dus ik ga ervan uit dat dat oké is) dus wellicht in combinatie met grootte van baby toch gaan kiezen voor inleiden, maar heeft niet mijn voorkeur. Plus dat het dan écht nog maar 3 weekjes is :=

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:28

Gelukkig heb ik geen opdringerige (schoon)familie. Mijn schoonmoeder is helaas overleden voordat mijn vriend en ik een relatie kregen. Mijn schoonvader is heel erg op zichzelf en mijn schoonbroers wonen niet in de buurt (2 uur rijden en de ander in Thailand). Ik wil nog wel een echo doen samen met mijn moeder, maar mijn vader en schoonvader neem ik niet mee. Die kijken de beelden maar via de USB. Het is natuurlijk moeilijk in te schatten hoe de band met mijn schoonmoeder geweest zou zijn, maar de 2 keer dat ik haar gesproken heb denk ik dat we het goed met elkaar zouden vinden. (En natuurlijk alle verhalen die er verteld zijn)

Bij toeval is mijn schoonbroer vanuit Thailand zo'n 3 weken in Nederland rondom mijn uitgetelde datum. Maar gezien zijn eerdere bezoeken betekend dat dat wij hem zo'n 2 à 3 keer zien :Y)

Wij gaan deze week nog wel even een geregistreerd partnerschap plannen. We vinden het een stuk gemakkelijker dat daarmee veel geregeld is. Trouwen doen we volgend jaar of zo, maar dat gaan we pas echt regelen als de kleine meid er is :)

Inmiddels beginnen we ook wat uitzet bij elkaar te krijgen. Het vervelende is alleen dat we nog moeten verbouwen en dat het allemaal niet zo snel gaat als ik wil. (Vanaf juni vorig jaar al op zoek naar een aannemer)
Inmiddels hebben we een aantal vrienden die zo lief zijn (en de kennis hebben) om het belangrijkste deel van de verbouwing te doen. Echter lopen we tegen een paar bouwkundige problemen aan, waardoor het allemaal wat vertraagd is.. :(
Gelukkig hebben we nog een aantal maanden tot de uitgetelde datum.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:33

Even niet bijgelezen nu ben bij mn ouders en straks naar vriendin.

Maar net de pretecho gehad, betaald voor een kwartier naar langer dan een uur daar gelegen. Alleen ze blijft volledig met haar benen en armen voor het gezicht liggen, echt dubbel geklapt. En is niet van plan te draaien. Ook niet met bewegen, duwen, wc gaan.

Mag nog gratis terug komen want totaal geen hinder van voorliggende placenta dat niet.

En hij snapt niet dat verloskundige bij de laatste controle zei dat ze al met het hoofdje naar beneden lag want ze ligt in stuit. En beweegt weinig dus hij acht de kans klein in Combi met de (beperkte ruimte) dat ze zelf zal draaien dus hij gaf aan oefeningen te doen in de hoop dat ze draait.

Wss met voelen verloskundige de billen gevoeld (want kreeg natuurlijk geen echo)

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:47

Heb alles nu zo opgeborgen

Afbeelding
Rompertjes en broekjes per maat in mandje

Afbeelding
Alles wat kan hangen in de kast met van die maat labels ertussen

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 13:52

Kiwipitje schreef:
Heb alles nu zo opgeborgen

[ [url=m/fc48yF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rompertjes en broekjes per maat in mandje

[ [url=m/tww3zz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles wat kan hangen in de kast met van die maat labels ertussen

Netjes

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 13:54

Oh irritant Marlis.. Hopelijk gaat ze nog wel draaien dan. Ze bewoog op deze echo dus ook niet zoveel? Ga je nog wel weer een keer terug? Flink stuk tuffen weer.

Hier willen we vooral vastleggen naar wie de kleine gaat in geval van ons overlijden. Verder hebben we een geregistreerd partnerschap dus een hoop is automatisch al bepaald.

Inmiddels voor 3 kwart alles uitgezocht. Nu lekker lunchen in het zonnetje en daarna weer verder. Hebben inmiddels 4 vuilniszakken vol spullen staan die verder mogen. Zijn wel al wat gegadigden dus even kijken hoe of wat.

Weten jullie hoe lang sokjes gebruikt kunnen worden? Geloof dat we 60 paar hebben maar staat nergens een maat in.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 13:55

Kiwipitje schreef:
Heb alles nu zo opgeborgen

[ [url=m/fc48yF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rompertjes en broekjes per maat in mandje

[ [url=m/tww3zz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles wat kan hangen in de kast met van die maat labels ertussen


Heel netjes! Wij hebben alleen lades dus even kijken hoe ik dat ordelijk kan krijgen.

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 14:02

Gnome schreef:
Kiwipitje schreef:
Heb alles nu zo opgeborgen

[ [url=m/fc48yF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rompertjes en broekjes per maat in mandje

[ [url=m/tww3zz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles wat kan hangen in de kast met van die maat labels ertussen


Heel netjes! Wij hebben alleen lades dus even kijken hoe ik dat ordelijk kan krijgen.
Ik heb er van die HEMA kratjes in gezet maar let even op of ze in je la passen. De grote passen alleen in de bovenste lade bij ons. Ik vind lades wel ideaal trouwens. Hebben we voor onszelf ook.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 14:09

Kiwipitje schreef:
Ik heb er van die HEMA kratjes in gezet maar let even op of ze in je la passen. De grote passen alleen in de bovenste lade bij ons. Ik vind lades wel ideaal trouwens. Hebben we voor onszelf ook.


Denk dat dat nooit allemaal past.. Heb 20 stuks per kledingstuk. Maar ga het in gedachten houden!

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 14:15

Gnome schreef:
Kiwipitje schreef:
Ik heb er van die HEMA kratjes in gezet maar let even op of ze in je la passen. De grote passen alleen in de bovenste lade bij ons. Ik vind lades wel ideaal trouwens. Hebben we voor onszelf ook.


Denk dat dat nooit allemaal past.. Heb 20 stuks per kledingstuk. Maar ga het in gedachten houden!
Ohja jij hebt veel :))
Misschien de grotere maten apart in een plastic opberg box? Dat je alleen 50-56 in de kast hebt?

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-23 14:55

Ja ik heb nu 50-56 in een lade en 62 en 68 hebben een eigen lade. De rest gaat eerst naar zolder toe. Ben nu met uitzoeken bij 98... Dan is ie al 2 jaar :') heel raar idee

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:34


Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:37

Marlis schreef:
Alleen ze blijft volledig met haar benen en armen voor het gezicht liggen, echt dubbel geklapt. En is niet van plan te draaien. Ook niet met bewegen, duwen, wc gaan.

Mag nog gratis terug komen want totaal geen hinder van voorliggende placenta dat niet.
Wat jammer dat je weinig kon zien. Ga je nog een keertje terug?

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:42

Charlotte446 schreef:
Jammer dat je vriend je daar niet in steunt Marlis, dat lijkt me erg rot.

Zo sta ik er ook in Mriek :j Ik/wij vrouwen ga/gaan op dat moment even voor (dus mijn moeder) en daarna zijn ouders.

Dat klinkt als een droom kiwi!

Mijn vriend stelde gisteren voor om ipv wekenlang kraamvisite na een paar weken een kraamfeest te geven. Familie en goede vrienden gaan natuurlijk al eerder langskomen, dat zijn gelukkig mensen die niet boos worden als we ze wegsturen.

Wat vinden jullie daarvan?

Ja dat lijkt mij ook heel fijn, denken wij ook over na

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:48

Kiwipitje schreef:
Marlis schreef:
Alleen ze blijft volledig met haar benen en armen voor het gezicht liggen, echt dubbel geklapt. En is niet van plan te draaien. Ook niet met bewegen, duwen, wc gaan.

Mag nog gratis terug komen want totaal geen hinder van voorliggende placenta dat niet.
Wat jammer dat je weinig kon zien. Ga je nog een keertje terug?

Mag nog een x gratis terug maar even kijken of dat uitkomt of niet. Iig zonder schoonouders hoor.

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-23 18:50

Marlis schreef:
Mag nog een x gratis terug maar even kijken of dat uitkomt of niet. Iig zonder schoonouders hoor.
:))