Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PeeltjE
Berichten: 180
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 22:44

Ik praat niet zo actief mee, maar volg jullie natuurlijk wel, Mriek van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kereltje <3 geniet ervan!

Lisewiesje

Berichten: 368
Geregistreerd: 09-08-09
Woonplaats: Ergens in Overijssel

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 23:01

Mriek gefeliciteerd!!! Lekker gaan genieten samen! <3

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 23:07

Supergefeliciteerd Mriek, prachtige naam ook <3 Fijn dat alles goed is gegaan ondanks vaak prikken.

Azmay lekker aan het shoppen en verder maar rustig aan ja.

Kiwi fijn dat de controle goed was! Wij gaan verzenden via drukker in Nederland doen dus gelukkig niks zelf schrijven :+

Charlotte klinkt inderdaad ideaal! En hopelijk hebben ze het volgende keer wel besproken.

Cabelona, had ik gemist, heel heftig! Hopelijk gaat de tweede keer helemaal anders!

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 08:55

Mriek, wat fijn dat het, op de prikken na, allemaal goed is verlopen. Gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje! <3 Geniet ervan en hopelijk heb je verder ook een voorspoedig herstel :)

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 09:33

Heel benieuwd hoe de eerste nacht jullie vergaan is Mriek <3

Vavane
Berichten: 154
Geregistreerd: 30-12-09

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:38

Gefeliciteerd Mriek, wat ligt hij er zoetjes bij! Geniet ervan komende tijd

Charlotte446

Berichten: 643
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:48

Gefeliciteerd Mriek en wat een leuke naam <3
Heel veel geluk samen en wat fijn dat de keizersnede tot nu toe is meegevallen afgezien van het prikken.

Hier de commode gisteren in elkaar gezet. Wat een bouwpakket zeg := De commode en het ledikant hebben 2 dozen, de kast (3-deurs) heeft er 5. Voor die kast moet ik echt even mijn moed bij elkaar rapen :')

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:48

Van harte gefeliciteerd Mriek, super dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan. Geniet van elkaar!

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 17:43

mriek1990 schreef:
Hallo lieve meiden.

Even een ego berichtje hier.
Vanochtend om 08:27 zijn wij de trotse ouders geworden van onze lieve zoon Hidde. <3
De keizersnede is goed gegaan. Alleen de ruggenprik moest 2x, omdat de eerste keer de naald te kort was. En het infuus moest ook 2x geprikt, eerste keer was de ader niet goed.
Maar verder gaat het goed. De pijn is ook goed te doen, nu al minder dan vanochtend dus helemaal fijn.

We zijn nu al helemaal verliefd op hem, wat een bijzonder gevoel is dit. <3
[ [url=m/amCUSb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!! Gefeliciteerd!!

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 19:30

Poeh hier druk druk druk met de wasjes. Zijn er een stuk meer dan ik van te voren dacht. Maar 2 maten heb ik inmiddels ook weer ingepakt in de kast dus dat is wel een fijn gevoel. Denk nog 3 wasjes te gaan.

Hoe is jullie weekend tot zover?

Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 19:36

Gnome schreef:
Poeh hier druk druk druk met de wasjes. Zijn er een stuk meer dan ik van te voren dacht. Maar 2 maten heb ik inmiddels ook weer ingepakt in de kast dus dat is wel een fijn gevoel. Denk nog 3 wasjes te gaan.

Hoe is jullie weekend tot zover?

Hier ook even uitgezocht wat in de was moet. Ben met 2 wasjes een heel eind zo te zien. Heb neutral wasmiddel gehaald ervoor.

Ben naar de super geweest voor echt 5 boodschappen en kwam compleet overprikkeld de winkel uit, alles is echt een stukje lastiger :')

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 20:01

Azmay schreef:
Gnome schreef:
Poeh hier druk druk druk met de wasjes. Zijn er een stuk meer dan ik van te voren dacht. Maar 2 maten heb ik inmiddels ook weer ingepakt in de kast dus dat is wel een fijn gevoel. Denk nog 3 wasjes te gaan.

Hoe is jullie weekend tot zover?

Hier ook even uitgezocht wat in de was moet. Ben met 2 wasjes een heel eind zo te zien. Heb neutral wasmiddel gehaald ervoor.

Ben naar de super geweest voor echt 5 boodschappen en kwam compleet overprikkeld de winkel uit, alles is echt een stukje lastiger :')


Heel herkenbaar. Kon al nooit veel hebben maar dan had ik nog een filter. Nu ist gewoon bler er maar uit wat ik denk.

Zit er in die 2 wasjes ook het spul voor in de box, ledikant en maxicosi etc? Of was je dat niet?

Sky_As

Berichten: 4744
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 20:24

Gefeliciteerd nog met de kleine jongen. Fijn dat alles (redelijk) goed gegaan is. Veel geluk gewenst.

Hier wat stiller, echt zo ontzettend druk met werk, maar ik lees nog altijd mee...

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 20:33

Oh ik vergeet het steeds te vragen maar je schijnt die kleintjes tot een paar jaar vit k en d te moeten geven in druppels... Kan het nergens vinden. Hebben jullie dat al in huis en zo ja waar heb je het gevonden?

carika
Berichten: 1584
Geregistreerd: 02-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 20:37

Gnome schreef:
Oh ik vergeet het steeds te vragen maar je schijnt die kleintjes tot een paar jaar vit k en d te moeten geven in druppels... Kan het nergens vinden. Hebben jullie dat al in huis en zo ja waar heb je het gevonden?


Ja gewoon bij Kruidvat gehaald, je hebt het op waterbasis en olie. Olie volgens mij nodi om het beter op te nemen dus ik op oliebasis gehaald.

Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 20:37

Gnome schreef:
Heel herkenbaar. Kon al nooit veel hebben maar dan had ik nog een filter. Nu ist gewoon bler er maar uit wat ik denk.

Zit er in die 2 wasjes ook het spul voor in de box, ledikant en maxicosi etc? Of was je dat niet?


1 wasje kleur met kleding en doekjes en weet ik veel wat allemaal en 1 was met allerlei lakens enzo. Er is al wel een deken met de onze was mee gegaan overigens. Die was echt mega :=

Probeer niet te veel in huis te hebben, maar er komt nog wel wat aan. Heb 4 hoezen voor het verschoonkussen maar heb net een leander matty binnen dus dat was sonde van het geld :')


Die druppels haal je gewoon bij de drogist volgens mij?

Kiwipitje

Berichten: 10538
Geregistreerd: 18-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 20:38

Gnome schreef:
Oh ik vergeet het steeds te vragen maar je schijnt die kleintjes tot een paar jaar vit k en d te moeten geven in druppels... Kan het nergens vinden. Hebben jullie dat al in huis en zo ja waar heb je het gevonden?
Ja! Je moet even opletten dat je de goede soort neemt (geschikt voor baby). Wij hebben een 2-in-1 van Orthiflor.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 20:45

Thanks allemaal! Ik heb bij kruidvat online gekeken maar kon niets vinden, vandaar. Toch maar even fysiek langs dus.

@azmay heerlijk. Ik heb nu 50 tm 68 schoon in de kast liggen dus die ellende heb ik de komende maanden in ieder geval niet meer. Heb zelfs 2 pakjes voor carnaval.... Laat ik daar nou zelf een enorme hekel aan hebben :x maargoed hij zal er vast schattig uit zien als koe of tijger :')

Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 20:48

Gnome schreef:
Thanks allemaal! Ik heb bij kruidvat online gekeken maar kon niets vinden, vandaar. Toch maar even fysiek langs dus.

@azmay heerlijk. Ik heb nu 50 tm 68 schoon in de kast liggen dus die ellende heb ik de komende maanden in ieder geval niet meer. Heb zelfs 2 pakjes voor carnaval.... Laat ik daar nou zelf een enorme hekel aan hebben :x maargoed hij zal er vast schattig uit zien als koe of tijger :')


Haha ik heb niets tweedehands gekregen zo ver en ook niet te veel kado, dus het is allemaal binnen perken hier. Ga zelfs de rompers aan de kleerhangers hangen anders is de kast ongeveer leeg vrees ik :+

Carnaval zit niet op mijn radar, zou niet weten welke maat ze tegen die tijd moet hebben en ben zelf al jaren niet meer gaan vieren.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 20:51

Ja ik ben heel blij met al dat spul maar ik heb echt gewoon niets meer te vragen straks voor m'n gevoel aan vrienden en familie. Dat is wel een beetje lastig.

Ik weet alleen dat het hartstikke koud is met carnaval.. Geloof dat het net geweest is. Dus met een beetje geluk is ie dan al te groot :wave:

Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 21:03

Gnome schreef:
Ja ik ben heel blij met al dat spul maar ik heb echt gewoon niets meer te vragen straks voor m'n gevoel aan vrienden en familie. Dat is wel een beetje lastig.

Ik weet alleen dat het hartstikke koud is met carnaval.. Geloof dat het net geweest is. Dus met een beetje geluk is ie dan al te groot :wave:


Carnaval is meestal eind februari geloof ik, al beginnen de hardcores op 11 november.
Ik ben brabander en mijn vriend limburger dus wel met de paplepel ingegoten.

Tegen die tijd zoek ik wel een schattige dieren onsie ofzoiets als ik al behoefte heb me te mengen met de menigte, zal drama zijn want buiten vries je meestal kapot en als je ergens binnen viert zweet je je pakje uit :')

Freekieee

Berichten: 1761
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 21:46

Iedereen lekker aan de was lees ik! Hier nog niks gewassen maar kan het ook nog niet kwijt :+ dus even wachten. Nog 9 weken. Gaat zo snel :) ben blij als het voorbij is eerlijk gezegd. Ben beetje klaar mee met zwanger zijn |o

Vandaag rustig aan gedaan, net nog eerste laag verf om de commode gedaan. Zal zo foto erbij zetten. Man moest ik dwingen om na z’n werk vanavond nog gedeelte tr stuccen. Maar hij had echt geen zin maar toch gedaan. Dus heel blij mee. En dacht daarom zelf maar commode doen, is ie in iedere geval niet alleen boven bezig.

De kleine zit nu ook heel vaak tegen mn ribben aan en echt te duwen, niet heel prettig…. Weet soms even niet hoe ik dan moet liggen :+

Gnome, hoe is met jou nu verder eigenlijk? Gaat het al wat beter weer ?

Morgen 2de laag op de commode doen, en maandag gezellig een dagje naar mijn oma.



Afbeelding

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-23 22:14

Ja gaat gelukkig beter. Lief dat je het vraagt. Had gisteren wel in m'n hele onderlijf zo'n lichte kramp alsof ik heel hard gesport had. Maar dat hebben er wel meer geloof ik.

Ik schud je de hand.. Mag van mij ook wel voorbij zijn allemaal. Maargoed nog even 4 weken blijven zitten. Met 37 is ie welkom :wave:

Heel benieuwd naar jullie baby kamer straks. Vind zwart heel tof.

Nicje87

Berichten: 9850
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 23:48

Gnome schreef:
Oh ik vergeet het steeds te vragen maar je schijnt die kleintjes tot een paar jaar vit k en d te moeten geven in druppels... Kan het nergens vinden. Hebben jullie dat al in huis en zo ja waar heb je het gevonden?



Misschien heb je hier iets aan:
https://www.oudersvannu.nl/baby/voeding ... annu.nl%2F

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-23 08:17

Freekie ben benieuwd als de commode af is.

En iedereen al druk bezig met wassen etc. Hier nog totaal niet. Moet ook echt nog hangertjes kopen en neutraal wasmiddel.

Hier gister uit eten geweest en was al drama. Kreeg mijn vlees rood ipv doorgebakken, twee stukjes op en toen terug gestuurd. En kreeg als antwoord dat ze het vlees wel nog opnieuw in de pan konden doen en bakken. Uhm wat denk je zelf. Dus toen spareribs meegegeten van mn zus want alles duurde al drie duizend jaar.

Maar nu vanaf eind vd nacht onwijs aan de diaree. Loopt er gewoon zo uit terwijl ik gewoon lag. Wasmachine staat al aan en net was et weer raak en ben ik maar een dik uur onder de douche blijven staan. Hoor mn buik ook continu geluiden maken nu.

Hopelijk snel voorbij.
Drama dit