Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faringo
Berichten: 8265
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:28

Lekker Catori nog een rondje op de fiets.

Ik was wandelen in het Voornes duinen. Ligt bij Rockanje/Oostvoorne.

Jammer germie die ondertoon in je post. Verder zeg ik er niets over en negeer ik je. Dat doe jij namelijk ook altijd bij iedereen.
Laatst bijgewerkt door Faringo op 30-10-22 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

midori
Berichten: 668
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Galway, Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:30

Wat leuk, een wandeltopic!

Ik wandel ook heel graag. Heb 14 Jaar in het buitenland gewoond, waarvan de laatste 7 in Ierland. Ging dan dus ook bijna elk weekend wandelen (of klimmen), vooral in Connemara. Maar ook wel internationale tripjes!

Ik woon sinds kort weer in Nederland Dus wel even wennen aan het vlakke landschap. Gelukkig woon ik nu vlakbij de Sallandse Heuvelrug!

Heb can de zomer drie maamd met de auto gereisd tot en met Georgië dus toen natuurlijk ook veel gewandeld.

Ik ken nog niet veel mensen in Nederland (vooral niet in de omgeving) dus als er weer een meet georganiseerd wordt wil ik graag mee!

Zweden, waar mijn ouders wonen, ook hun hond Jack
Afbeelding

Afbeelding

Eiger in Zwitserland (oké niet wandelen, maar wind de foto zo gaaf)
Afbeelding

Georgië
Afbeelding

Bulgarije
Afbeelding

Durmitor National Park in Montenegro
Afbeelding

Catori
Berichten: 1524
Geregistreerd: 15-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:30

Oh, daar ben ik nooit geweest.
Toen ik nog in rotterdam woonde was ik ook altijd op zoek naar mooie plekjes. Kwam graag op eiland Rozenburg.

Faringo
Berichten: 8265
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:33

Welkom Midori! Wat een prachtige foto's van je reis. Durmitor vond ik ook prachtig. Aantal jaar geleden geweest.

Grappig Catori, de landtong bij Rozenburg ben ik nog nooit geweest haha.

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:36

Jemig jongens, in dit tempo houd ik het echt niet bij :?

Welkom nieuwe mensen!
Ik zie echt nog hele mooie, zonnige foto's van gisteren en vandaag. Het is echt niet normaal lekker weer voor eind oktober, zo genieten <3

Marlinde, ik wil je uitnodiging om mee te gaan mennen wel een keer aannemen hoor, heerlijk!

Mensen waren vanmorgen al vroeg op pad, ik ook. Lekker de drukte voor zijn!

Afbeelding

Afbeelding

Catori
Berichten: 1524
Geregistreerd: 15-04-07

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:41

Oh, heerlijk Goof!
Genieten zo. En slim de drukte voor.

Faringo, ik kwam er graag toen de koniks er nog stonden.
Mijn hond was net dood, baan kwijt... problemen met huis.
Kijkend naar de kudde was als een soort meditatie.
Ben ook eens hard weggerend voor 2 grote kippen. Liep denk ik in hun territorium. Engerds.
Wel mooie natuur daar vond ik.

DideH
Berichten: 7018
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:41

Welkom Midori! Wat een super toffe fotos en hele gave hond! Wat is het voor een ras?

Mooi rondje Goof! Ligt de ene woef nou op de andere? _O-

Befunny nog vergeten in mijn vorige post zie ik: lekker rondje hardlopen!

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:51

Welkom midori, mooie foto's

@goof lekker zonnig op de zandvlakte

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 13:56

Nog even de laatste pagina:
Faringo, ik kom daar eigenlijk nooit, maar het is er wel mooi zo te zien. Misschien kunnen we daar een keer gaan wandelen?
Simone, lijkt me een mooie route.
Catori, prachtige lucht vanmorgen.
Midori, welkom en wat een mooie foto's meteen zeg.

Dideh, ja haha. Mijn man had de mini over de lab heen gedrapeerd :+
Het maakt de lab toch allemaal niks uit.

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 14:35

MarlindeRooz schreef:
Wat bedoel je ermee germie? Dat je niet in de OP staat komt omdat ik de laatste 10 pagina’s heb gebruikt. Niet uit onwil.

Ik bedoel er niets mee, maar het voelt als vergeten zijn. Dus heb ik het aangevuld. Verder niets hoor.
Ik was de laatste 10 paginas niet online, het ging zo hard dat ineens het topic ook dicht was.
En aangezien ik wel wandel, volg ik jullie graag en af en toe post ik fotos of reageer.
Dus er was verder niets mee bedoeld, alleen even aangevuld.

Maar hebben jullie tijd om buiten de weekenden om overdag echt te wandelen? Of wonen jullie meer in de natuur dan ik?

BeFunny

Berichten: 10816
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 14:53

Wat een prachtige foto's van iedereen.

Dideh, Faringo en Goof. Maar ook van Germie.

En Midori prachtig. Zowel Georgië als Bulgarije daar zou ik wel eens heen willen misschien lukt het ooit met de camper. Om dat te combineren Iig ook prachtige plaatjes.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 30-10-22 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 14:54

Waarom twijfel je of die landen lukken met de camper?

noordje

Berichten: 2239
Geregistreerd: 11-01-09
Woonplaats: Åsvang,Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 14:57

Welkom Midori.
Wat gaaf die reis die je hebt gedaan.
Waar in Zweden wonen je ouders?

Ik ben jaloers op jullie mooie weer en foto's.
Wederom zit alles hier weer potdicht -O-

Ik moest even kijken hoe de mini 'zat'Goof,maar wat zijn ze leuk. En je foto's ook weer.

BeFunny

Berichten: 10816
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:00

germie schreef:
Waarom twijfel je of die landen lukken met de camper?


Omdat wij 3 of 4 weken hebben en Scandinavië noord Finland is daarin hoogst haalbaar gebleken. Met elke dag rijden. Wel kun je daar een stuk langzamer.

BeFunny

Berichten: 10816
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:04

En ja ik heb doordeweeks ook wel eens tijd. Vooral op woensdag om te wandelen. Dan is mijn doordeweekse vrije dag. Alleen blijf dan in de buurt omdat een treinkaartje duur is en in het weekend kan ik gratis met de trein (weekend vrij abbonement) en trek ik er graag op uit met de mini's. A.s zaterdag hoop ik de wandeling van Holten naar Nijverdal te doen. OV stapper die gaat over de Sallandse Heuvelrug.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34752
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:15

Goof die honden foto vind ik briljant :')

Noordje wat bedoel je met alles zit dicht?

Midori wat een heerlijke plekken. Lijkt me heel rustig allemaal.

Helaas was het waar wij liepen niet rustig, maar de hond vond het leuk en dat is ook wat waard. Niet veel foto's want moest goed op de hond letten.


Afbeelding

Nog wat plaatjes van Oostenrijk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-22 15:16

Ik vind je een beetje dwingerig overkomen Germie, alsof ik verplicht ben jou op te nemen in de openingspost. Ik heb duidelijk een grens getrokken bij de laatste 10 pagina’s. Dat je er buiten valt is niet persoonlijk en je reactie op de OP komt dan ook ondankbaar en onaardig over.

Tevens kom je wéér samen met je ego binnenvallen zonder te reageren wat ook irritant is. Ik snap niet dat je niet snapt dat zulk soort bijdragen breed gezien door het topic niet gewaardeerd worden. Het wordt juist gezien als heel vervelend.

Ik moest dit even kwijt. Heb best moeite in de OP gestoken en vond dit echt een misselijke reactie. Ben nu bij mijn ouders en ga zo wandelen, dus vanavond of morgen zal ik op iedereen reageren. :j

Suzanne F.

Berichten: 49403
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:25

Ik stond er ook niet bij hoor Germie. En ik voel me totaal niet gepasseerd. Het is niets persoonlijks. Marlinde heeft de laatste 10 pagina’s gepakt. En heel veel werk gestoken in de openingspost waarvoor respect.
Zullen we nu weer verder gaan met het topic?

Eelmo

Berichten: 2955
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:33

DideH schreef:
Wat balen Eelmo, hopelijk snel weer gefixt dat je eropuit kan! Door glas gereden ofzo?


Geen idee -O- Dus morgen maar even de garage bellen. Heb liever dat ze de andere 3 banden ook even checken.

Wat een mooi stuk Faringo <3 Dat mis ik hier in Oosten wel hoor, strand en duinen.

SsSimonee, mooi uitzich vanaf die toren!

En er kunnen weer een hele hoop buitenland bestemmingen op mijn 'to travel' lijstje _/-\o_

Goof

Berichten: 28948
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Lekker (samen) veel wandelen is onze filosofie, op naar deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:40

Leul Susan, waar liep je?
Ik kan er ook zo van balen als het druk is, maar de lab vindt dat ook geweldig, dus vooruit maar dan.

Ik heb nog een rondje hardgelopen. Jeetje, wat had ik het warm :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:42

BeFunny schreef:
Wat een prachtige foto's van iedereen.

Dideh, Faringo en Goof. Maar ook van Germie.

En Midori prachtig. Zowel Georgië als Bulgarije daar zou ik wel eens heen willen misschien lukt het ooit met de camper. Om dat te combineren Iig ook prachtige plaatjes.
Georgië is echt zó de moeite waard. <3 Dat land heeft vorig jaar echt m'n hart gestolen, de mensen zijn ook zo onwijs vriendelijk.

Leuk om het zonder sneeuw te zien, midori! Ik was er in december, dus het was vrij besneeuwd. :)) Je andere foto's zijn ook prachtig, vooral die in Zwitserland. <3

Prachtige foto's ook, SusanH!

Faringo: landtong bij Rozenburg is best leuk! Ook om helemaal aan het einde te kijken naar alle schepen die voorbij komen; ik kon daar best een tijdje zitten en gewoon kijken naar alle bedrijvigheid. :) Als ik met m'n ouders ging wandelen, was dat ook meestal in de duinen of bij de Tenellaplas of Mildenburgbos. :=

Lekker ochtendrondje, Goof en Catori!

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 15:43

MarlindeRooz schreef:
Ik vind je een beetje dwingerig overkomen Germie, alsof ik verplicht ben jou op te nemen in de openingspost. Ik heb duidelijk een grens getrokken bij de laatste 10 pagina’s. Dat je er buiten valt is niet persoonlijk en je reactie op de OP komt dan ook ondankbaar en onaardig over.

Tevens kom je wéér samen met je ego binnenvallen zonder te reageren wat ook irritant is. Ik snap niet dat je niet snapt dat zulk soort bijdragen breed gezien door het topic niet gewaardeerd worden. Het wordt juist gezien als heel vervelend.

Ik moest dit even kwijt. Heb best moeite in de OP gestoken en vond dit echt een misselijke reactie. Ben nu bij mijn ouders en ga zo wandelen, dus vanavond of morgen zal ik op iedereen reageren. :j

En ik baalde dat ik er niet bij stond, want er stond geen reden bij en ik ben ook best wel actief in dit topic. Ik ben verder niet boos, maar had zoiets van ik noem ook dan mezelf maar (waar ik niet echt van hou). Dus sorry als het verkeerd overkwam, maar die 10 pagina's wist ik dus niet. Dus vergeven en ik hoop dat je ook mij nu begrijpt, want het kwam op mij dus ook verkeerd over alsof het opzet was dat negeren. Verder dus niet boos, even goede vrienden. Dus dan kan het nu wel weer vriendelijk wat mij betreft.

Ik probeer leuk mee te doen, maar ben minder vaak online dan jullie, en ik maak minder foto's van wandelingen omdat ik het van de avonden moet hebben en tja, daar is niet zo veel te zien in het donker. :+

En ja Goof, het is enorm warm, ik vind het zelfs te warm om te wandelen zeg maar. Maar toch mag van mij dit weer en zelfs nog wat warmer best 12 maanden per jaar aanhouden hoor. Ik hou er wel van.

En ik heb geen idee hoe gemakkelijk je met een camper rijdt of juist niet. Maar je zou toch in 1 dag naar Oostenrijk kunnen en dan verder door? Wij zijn vorig jaar met aanhangwagen in 2 dagen naar Bosnie (Mostar) gereden. En terug hebben we er ook 2 dagen over gedaan. In 1 dag red je zelfs niet met een auto zonder aanhanger, en ook niet met een camper. (en als je Oostenrijk mooi vindt, dan is het ook geen straf om daar te blijven hangen zoals je hierboven al kunt zien ;) )

En de Eiger en de Jungfraujoch, ik hou daar van die hoge bergen. De Thunersee vind ik erg mooi, zowel boven water als onder water.

pien_2010

Berichten: 43718
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 16:07

MarlindeRooz schreef:
Ik vind je een beetje dwingerig overkomen Germie, alsof ik verplicht ben jou op te nemen in de openingspost. Ik heb duidelijk een grens getrokken bij de laatste 10 pagina’s. Dat je er buiten valt is niet persoonlijk en je reactie op de OP komt dan ook ondankbaar en onaardig over.

Tevens kom je wéér samen met je ego binnenvallen zonder te reageren wat ook irritant is. Ik snap niet dat je niet snapt dat zulk soort bijdragen breed gezien door het topic niet gewaardeerd worden. Het wordt juist gezien als heel vervelend.

Ik moest dit even kwijt. Heb best moeite in de OP gestoken en vond dit echt een misselijke reactie. Ben nu bij mijn ouders en ga zo wandelen, dus vanavond of morgen zal ik op iedereen reageren. :j


Het was en is een geweldige openingspost en in tegenstelling tot Germie was ik juist heel erg verbaasd dat ik er wel bij stond. Had ik totaal niet verwacht, zo verschillend zijn mensen dus _O- en ik zou het ook totaal niet op mijn persoon hebben betrokken, net als Suzanne.

Catori je foto's vind ik erg mooi, vanwege het licht.

Simonee, prachtig. Ik heb zo heel veel foto's langs zien komen die prachtig zijn. Van Ierland (even naam kwijt→ maar echt welkom) het zal wennen zijn weer in Nederland, van Goof, Faringo , Susan→ mooi hoor Oostenrijk en hopelijk niemand vergeten want dan is het echt per ongeluk.

Vandaag lekker rondje gefietst, en dan maak ik geen foto's. Ik ging samen met een Nederlandse kennis die het rondje ongelooflijk prachtig vond :)F _O-

S_imonee

Berichten: 3845
Geregistreerd: 27-01-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 16:15

Welkom alle nieuwelingen! :wave:

Marlinde, wat heb jij een leuke OP gemaakt! Respect voor dat karweitje! 8-) <3

Er zijn inmiddels al weer 6 pagina's vol gekletst van het nieuwe topic. Ik ga niet op alles reageren, maar pak er wat dingetjes uit. Dus mocht ik iemand overslaan: excuus hihi.

Shirley, prachtige foto's van Thailand! Fijn dat de groepsreis goed bevalt <3

8nnemiek, Heerlijke strand foto's!

Lizard er even uit bij de Regge. Dat is altijd mooi. Die laatste foto... lekker creepy.

SusanH lekker met de hond eropuit.
Verderop nog mooie plaatjes van Oostenrijk. Ik houd van Oostenrijk <3

Noordje op pad geweest met die nieuweling. Fijn dat hij braaf was!

Marlinde gezellig met Jetske, ties en de knollen op pad. Jaloerss hihi.

Prachtige fotoserie, BeFunny. De hondjes gezellig mee. Ik vind de posbank zo mooi <3

Dat is een bijzondere paddenstoel, moonsparkle.

Catori al vroeg op pad. Prachtig!

Faringo lekker gewandeld.

Mooi daar Simone!

Wandelen in t-shirt kan prima vandaag DideH.

Welkom Midori, gave foto's!

Goof ook al vroeg op pad. Gezellig met koffie en de dogs!
En ook nog hardgelopen. Goed bezig. Zal indd wel warm zijn nu.

Germie; ik ben 2 middagen per weer vrij. Dan ga ik nog wel een wandelen. En anders vooral in het weekend.

Zo! Dat was hem dan.
Ik ga straks nog even wandelen. Ik had vanmorgen een teamuitje met mijn collega's. We hebben een escaperoom gedaan en daarna heerlijk geluncht.
Fijne zondag nog allemaal {:}

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34752
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 16:35

Goof ik was bij de Drieberg in Ede. Ik hou echt niet van drukte, maar op zondag en mooi weer is het gewoon druk, zeker in de herfst. Daarom vond ik Oostenrijk zo heerlijk waar wij zaten was het zo rustig. Heerlijk. Georgië lijkt me om die reden ook prachtig. Overweldigende natuur en heerlijke rust.