Corona vaccinaties/Oversterfte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tieme
Berichten: 4957
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 18:41

secricible schreef:
De waarheid ligt bij dat mensen dood kunnen gaan. Gewoon, ineens. En aangezien 70% van Nederland gevaccineerd is, is het aannemelijk dat onder het aantal gevaccineerde mensen er meer plotselinge doden zijn dan onder de niet-gevaccineerden. Simpelweg omdat er meer (gevaccineerde) vissen in de vijver zwemmen.
Veel hartproblemen spelen al jaren onder het oppervlakte, zonder dat iemand het weet omdat het simpelweg nooit onderzocht is. Al jaren, nog voor mensen überhaupt van corona gehoord hadden. Ze komen alleen nu tot uiting, gewoon door stom toeval, niet door een vaccinatie. En vroeger was dat "een verschrikkelijk drama", en nu is het "een gevolg van vaccinatie".

Zo werken mensen, het is simpelweg een verklaring zoeken voor iets onverklaarbaars. Een manier om jezelf voor te houden dat het jou niet overkomt, want "jij bent niet zo stom geweest". Of dat nou een auto-ongeluk was ("hij heeft vast te hard gereden/gedronken") of botte pech is geweest omdat het lichaam toch niet zo gezond bleek als altijd gedacht was.


Dit ja. Zoveel mensen gevaccineerd dus logisch dus grote kans als er iemand om wat voor reden dan ook ziek wordt of dood neervalt dat diegene toevallig ook een vaccinatie gekregen heeft.

En door de wappies wordt alles nu aangegrepen om die prik de schuld te geven. Mensen die onverwachts sterven, hersenbloedingen, hartaanvallen en infarcten enz.

En dit terwijl dit echt al honderden jaren gebeurd. Al ver ver voor de vaccinaties.
Dagelijks sterven er alleen in Nederland al honderden mensen. Jong en pus, verwacht (oud,ziekte, ongeluk) en onverwachts.

Dagelijks krijgen alleen in Nederland alleen al ruim 200 mensen, jong en oud, een hersenbloeding of infarct. Al JAREN.

Dagelijks ruim 200 mensen, jong en oud, ziek en op het oog gezond, een hartaanval of hartstilstand. Alleen nu wordt alles aan vaccinaties gelinkt want, " het gebeurt vaker en je hoort het nu Dagelijks"

Ze geloven alles wat facebook en sociale media hun voorschoteld. Vaak worden die berichten voorgesteld door algoritme. Paar x op een bericht klikken over een plotselinge dood en je wordt door algoritme dood gegooid met berichten over plotselinge doden. Berichten die je normaal alleen in het plaatselijke krantje tegen kwam. Het gebeurde altijd al alleen tegenwoordig wordt letterlijk alles op sociale media geknalt. Dit icm met algoritme maakt het heel logisch dat je het vaker hoort en het LIJKT alsof er vaker mensen dood neervallen, hersenbloedingen krijgen enz.

En inderdaad heel apart dat diegene die tegen zijn altijd een hele kudde mensen kennen en via via die allemaal plots ziek zijn geworden, dood neervallen, hwrsenonfarcten krijgen enz

Ik werk in de zorg, wijkverpleging, ken meerdere mensen die in ziekenhuizen werken en ik heb werkelijk geen ENKELE KEER gehoord dat iemand dood neer is gevallen of andere "bijwerkingen gehad heeft vN een vaccinatie. Hoor ook juist dat het op de eerste hulp gelijk is gebleven qua hartinfarcten enz.
Ik werk met zeer kwetsbare mensen en echt niets aan de hand
Hoor het ook niet van m'n collega's, familie of kennissen dat ze iemand kennen waar dit gebeurd is. Heel apart. Enigste wat ik gehoord heb ik van mensen die juist door corona ziek zijn geworden. Invaller bij ons met long covid en kan na 2 jaar nog niet werken (was nog niet gevaccineerd), cliënt zonder afweer die kantje boord gelegen heeft (niet gevaccineerd want dat mag ze niet) en een oom van mij die op ic gelegen heeft. Ook niet gevaccineerd maar had een slechte gezondheid. En verder niets.

MissJeanny

Berichten: 1643
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: fochteloo

Re: Corona vaccinaties/Oversterfte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 19:00

Ik vind het ook vreselijk dat ze de ellende van een ander ‘aangrijpen’ om af te geven op de vaccinaties.

Onze dochter is geboren met een hartafwijking (voor corona) en bij stichting Hartekind zie je nu ook vaker reacties staan van mensen die toch even moeten benoemen of ‘de prikjes’ niet de oorzaak zijn van al die hartproblemen bij kinderen 8)7 .

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Corona vaccinaties/Oversterfte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 19:20

Na het overlijden van mijn man inderdaad ook. Van open vragen tot botweg insinuaties.
Ik ben blij dat zijn dood nooit een nieuwsbericht op fb heeft gehaald want reacties daar op plotse overlijdens zijn echt zum kotsen.

herr_balou
Berichten: 1454
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-23 20:21

Kort voor corona uitbrak waren en in onze kennissenkring binnen 1 jaar minstens 3 personen met ernstige medische problemen. Allen rond de 50. Een na korte tijd overleden (hartinfarct), andere telt nu als hartpatient en bij een ander is dankszij een ongeluk in een vroeg stadium kanker ontdekt en na behandeling genezen. Twee - waarvan een overleden - van die 3 waren heel gezond en het is eigenlijk een wonder dat degene due hartpatient is nog leeft. Het kan gewoon zomaar plotseling afgelopen zijn.