Oogleden liften, hoe/wat/waar? Ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 10:02

Er is bij mij geen vet verwijderd voor zover ik weet.
Oke, ik heb geen voor foto recht van voren dus heb geprobeerd uit dezelfde hoek ook een na foto te maken. Laten we het er maar op houden dat ik er echt wel meer van verwacht had en nog de ijdele hoop heb dat ik tot het kleine percentage behoor waarbij het wat langer duurt voor het echte eindresultaat zichtbaar is. Kijk ik begrijp dat ze niet willen dat iedereen als Marijke Helwegen de deur uit gaat maar dit is wel echt minimaal vind ik zelf.
Ik ga sowieso niet terug want ik wil het toch niet opnieuw laten doen, had nu al al mijn moed verzameld en zat na de ingreep op de bank in een staat van HOE heb ik dit gedurft (heb een issue met naalden en artsen).

Afbeelding

Popstra
Berichten: 13761
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Oogleden liften, hoe/wat/waar? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 10:39

Jemig, ik zou op zeker wel terug gaan! Je ziet er zowat niks van.
Vind het maar een te braaf stukje wat is weg gehaald dan.

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 10:49

Popstra schreef:
Jemig, ik zou op zeker wel terug gaan! Je ziet er zowat niks van.
Vind het maar een te braaf stukje wat is weg gehaald dan.

Ja je vraagt je af hoe het kan he.... ik zal eens gaan bellen maar ja wat dan, ik wil niet nog een keer :=

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 11:17

Ben geen pc maar snap volkomen dat dit niet is wat je verwacht had.
Zou hier ook echt niet tevreden mee zijn en zeker bellen!
Rot dat je het niet nog een keertje aandurft want anders zou ik zeker eisen dat ze er wat aan doen.
Stond de pc wel goed aangeschreven waar je bent geweest?

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 11:27

cinniz123 schreef:
Ben geen pc maar snap volkomen dat dit niet is wat je verwacht had.
Zou hier ook echt niet tevreden mee zijn en zeker bellen!
Rot dat je het niet nog een keertje aandurft want anders zou ik zeker eisen dat ze er wat aan doen.
Stond de pc wel goed aangeschreven waar je bent geweest?

Bey kliniek, dat is van Bergman dus lijkt me wel. Ik ben ook echt niet ontevreden over de ingreep an sich, dat ging prima, voorspoedig, geen pijn gehad op de eerste dag na de ingreep na. Ik denk alleen dat mijn verwachtingen te hoog waren. En wellicht scheelt het ook dat ik wat ouder ben dan de gemiddelde bokker die het hier heeft laten doen, slapper vel ofzo :D geen idee...
Of het is karma dat mijn ijdelheid bestraft, dat kan natuurlijk ook :')

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Oogleden liften, hoe/wat/waar? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 11:36

en hoe lang duurde het dan voor de hechtingen eruit gingen? En het blauw weg was?

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 11:37

Weet niet wat het zou kunnen zijn maar hoge verwachtingen vind ik niet hoor.
Bedoel je laat geen ooglidcorrectie doen om minimaal verschil toch je zegt zelf was cosmetisch dus dan ga je ervan uit dat het ook is wat je wilt.
Hebben ze niet gezegd dat het resultaat wat je graag wilde misschien niet haalbaar zou zijn?
Bij mij zei mn pc dat de hoofdpijn klachten waarvoor ik de ingreep ging laten doen ook wellicht niet zouden verbeteren maar ik dacht bij botox hielp het wel dus proberen waard.

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Oogleden liften, hoe/wat/waar? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 11:46

Na 1 week zijn de hechtingen er uit gegaan. Er was 1 oog wat meer blauw, daar had ik een bloeduitstorting gekregen, dat zij de PC al na de ingreep het andere oog was toen al best heel prima genezen alleen kreeg ik ook daar dus later weer een allergische reactie aan van de littekencreme dus weer dik en rood.

We hebben het niet echt over mijn verwachtingen gehad, daar zit misschien mijn fout, ik had dat misschien duidelijker moeten uitspreken maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht. Er is nooit gezegd dat er iets niet zou kunnen. Wel dat de ongelijke stand van mijn wenkbrauwen lastig was om recht te trekken en dat hij dat dus af zou raden. Daar heb ik dus ook niets aan laten doen.

Als je echt recht van voren kijkt zit er echt wel wat verschil in voor en na maar ik vind het minimaal, zeker voor dat geld hahaha.

Padoertje
Berichten: 1540
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 14:28

eva1969 schreef:
Na 1 week zijn de hechtingen er uit gegaan. Er was 1 oog wat meer blauw, daar had ik een bloeduitstorting gekregen, dat zij de PC al na de ingreep het andere oog was toen al best heel prima genezen alleen kreeg ik ook daar dus later weer een allergische reactie aan van de littekencreme dus weer dik en rood.

We hebben het niet echt over mijn verwachtingen gehad, daar zit misschien mijn fout, ik had dat misschien duidelijker moeten uitspreken maar ik had toch wel wat meer resultaat verwacht. Er is nooit gezegd dat er iets niet zou kunnen. Wel dat de ongelijke stand van mijn wenkbrauwen lastig was om recht te trekken en dat hij dat dus af zou raden. Daar heb ik dus ook niets aan laten doen.

Als je echt recht van voren kijkt zit er echt wel wat verschil in voor en na maar ik vind het minimaal, zeker voor dat geld hahaha.


Ik vind het ook minimaal verschil en zou zeker contact met ze opnemen. Bij een kennis van mij die 60 is, is 1,5 cm weggehaald en dat was echt wel zichtbaar. Wel veel zwelling gehad, maar nu een mooi resultaat. Zeker met wat losser vel kunnen ze juist meer. Ik heb zelf wat bolle oogkassen, dus bij mij was 1cm de max, maar toch zie je het echt wel.

Suzanne F.

Berichten: 49228
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 19:41

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weinig verschil zie en zeker wel meer verschil zou hebben verwacht. Dus ik vind je geen zeur hoor. Ik zou ook teruggaan. Maar ja, of er nu nog iets aan gedaan kan worden weet ik niet. Wat vervelend zeg.