Persoonlijkheidsanalyse

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7938
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 13:54

Ik ben campagnevoerder, dat past helemaal in mijn straatje :D
Met 78% extravert :P

Citaat:
Campagnevoerders (ENFP) zijn echte vrije geesten; extravert, openhartig en ruimdenkend. Hun levendige, vrolijke benadering van het leven laat ze opvallen in de menigte. Hoewel ze de gangmaker van het feest kunnen zijn, geven Campagnevoerders om meer dan lol maken alleen. Deze persoonlijkheidstypes zitten vol diepte, net als hun verlangen naar betekenisvolle, emotionele verbindingen met andere mensen.


Het is wel redelijk eng hoe zoiets kloppend is. Alsof het voor jou alleen geschreven is :')

Victory-Boy

Berichten: 2418
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 14:32

Altijd leuk, zulke testen!
Ik ben een Advocaat: Advocaten zijn stille visionairs, die vaak dienen als inspirerende en onvermoeibare idealisten.

Persoonlijkheidstype: Advocaat (INFJ-T)
Persoonlijkheidseigenschappen: Introvert – 100%, Intuïtief – 64%, Emotioneel – 68%, Plannend – 56%, Turbulent – 78%

Klopt wel met hoe ik ben, vooral de 100% introvert. :+

Kasmir

Berichten: 5449
Geregistreerd: 11-09-05
Woonplaats: Noord Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 15:16

Haha ik ben avonturier en ik had direct zoiets van wat een onzin doe nooit iets avontuurlijk of speciaals.
Lees ik verder: enige ironie? Omdat Avonturiers ingetogen en bescheiden zijn, hebben ze de neiging om zichzelf te zien alsof ze ‘gewoon hun eigen ding doen‘,

:') point taken

Storm

Berichten: 20866
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Persoonlijkheidsanalyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 15:40

Mooi hoe dat klopt :D

onpaard

Berichten: 2967
Geregistreerd: 28-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 15:49

Kasmir schreef:
Haha ik ben avonturier en ik had direct zoiets van wat een onzin doe nooit iets avontuurlijk of speciaals.
Lees ik verder: enige ironie? Omdat Avonturiers ingetogen en bescheiden zijn, hebben ze de neiging om zichzelf te zien alsof ze ‘gewoon hun eigen ding doen‘,

:') point taken


Haha, ik had precies t zelfde.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-23 22:07

Ik kwam net toevallig een screenshot tegen van het resultaat van deze test (blijkbaar heb ik hem een aantal jaar terug ook al eens gemaakt), precies hetzelfde als toen ik hem deze week maakte!
Zal dus toch wel redelijk accuraat zijn denk ik!

germie

Berichten: 26018
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Persoonlijkheidsanalyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 22:20

Ik ben nu al een tijdje een ENTJ-A. Extrovert.

xPabloBokt

Berichten: 9456
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 23:59

Ik ben dus Defender (Verdediger) ISFJ-T. 59% introvert en daar kan ik me wel in vinden. Ik moet namelijk wel echt mega opladen na sociale interactie ondanks dat ik het ook wel nodig heb om me goed te voelen. Ik kan wel echt genieten van contact met mensen.

Zit met alles wel een beetje so-so, alleen die turbulent schiet mega uit. Maar zo ben ik ook wel. :+

Afbeelding

Grappige is, ik deed twee dagen geleden toen ik me echt on top of the world voelde de test nog eens en toen was ik ISFP-T. Dat laat wel zien hoe ik me voel als ik een enorm goede dag heb. Dan sla ik dus om naar Perceiving in plaats van Judging. Ik kan me ook overall nog steeds beter vinden in de ISFJ, maar ik herken de ISFP wel in mezelf op extreem goede dagen. Die heb ik alleen niet zo veel. :+

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Persoonlijkheidsanalyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 00:25

Dit was mijn uitkomst:

Afbeelding

Klopt akelig goed.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Persoonlijkheidsanalyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 11:39

ik ben een logici, Logici zijn innovatieve uitvinders met een onstilbare honger naar kennis.

Ik zou het ook interessant vinden om een pol oid te hebben in dit topic om te zien wat de meeste bokkers zijn.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: Persoonlijkheidsanalyse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-23 12:39

Kan ik die zelf nog toevoegen op één of andere manier?

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: Persoonlijkheidsanalyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-23 12:15

Ik dacht dat ik een avonturier zou zijn, maar ben toch een advocate:

Afbeelding

Gemixt wat in hoe ik functioneer in de maatschappij denk ik. Doordat ik geleerd heb om met mijn creatieve impulsiviteit om te gaan om toch te kunnen functioneren. Zo zie ik mezelf helemaal niet als een goede planner ( ik maak plannen om ervan af te wijken) heb ik geleerd om vanuit intuitie een lijstje te maken, daar kunnen dan de echte planners mee aan de haal gaan en me terug roepen als ik rondfladder. Dat laatste kan ik zelf inmiddels ook beter.

Het is mooi om je kwaliteiten te kennen en weten wanneer ze een kracht zijn en waar ze tegen je werken. Wat ik interessant vind is het verschil tussen Myer Briggs en Carl Jung te opzichte van het zwart/wit denken. Zo kom ik extravert over, maar ben veel introverter dan ik dacht. Een ouder versie van mij kwam dan ook op extravert uit. Blijf de test dus regelmatig doen.

Ik zou een poll ook heel interessant vinden! Maar geen idee hoe je die plaatst.