Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 20:10

Hoi TS, je bent vanmiddag bij de huisarts geweest waar je je verhaal nogmaals zou vertellen. Ik ben benieuwd hoe deze afspraak is verlopen. Ik wens je veel sterkte.

othelloster

Berichten: 2309
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-23 22:59

tokedri schreef:
Sorry maar klopt dit wel??

Waarom zou dit niet echt zijn?

Afbeelding

Moet je nog een foto zien als bewijs?

_Mar3
Berichten: 470
Geregistreerd: 29-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:46

Lieve TS, ik maak me ook zorgen. Ik denk niet dat er bedoeld wordt dat je verwondingen niet echt zouden zijn, maar dat het voor mensen onduidelijk is wat er precies gebeurd is. In het begin had je het over een kist waar je hoofd tegenaan is gestoten, nu gaat het over een deurklink. Hoe zit dat?

Dat de vriend van je moeder geen HAP of 112 heeft gebeld maakt mij ook wat bezorgd. Of dat hij je niet even naar de eerste hulp heeft gebracht. 20 minuten buiten bewustzijn is volgens mij best wel lang en een hoofdwond is niet niks!

En zoals velen ook al geadviseerd hebben: doe rustig aan met werk, liever nog, werk even niet en ga iets leuks doen zoals tekenen of schilderen. Je lijf mag echt tot rust komen na zo'n klap.

Verder wil ik je veel sterkte wensen in deze situatie. :(:)

Eleeke

Berichten: 2032
Geregistreerd: 19-02-19
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-23 23:47

Wat een ontzettend naar ongeluk ts, en ook heel verdrietig dat je in je eentje buiten bewustzijn was. Naast fysieke klachten helemaal logisch dat je daar ook emotioneel rot over voelt

Ik hoop dat je vandaag een fijn gesprek hebt gehad met de huisarts en dat je goed advies hebt gekregen.

pien_2010

Berichten: 43339
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 07:30

Mannen zien soms niet wat er aan de hand is. De partner van mijn vriendin dacht ook dat het allemaal wel mee viel, dus heeft ze zelf 112 gebeld en alles geregeld. Die kwamen met groot alarm midden in de nacht, toen ze zei dat ze dacht dat ze dood ging.Ze lag weken in kunstmatige coma. Schuldgevoel bij partner enorm groot. Ze gaat fantastisch nu.
Wel moet er met moeder erbij een gesprek komen met haar partner en TS. Want dit is te erg en moet uitgepraat worden. Maar de man kan haar ter goede trouw hebben laten liggen. Mannen/ mensen kunnen hele domme dingen doen..

idylle
Berichten: 5798
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 08:14

Jeetje TS, wat een nare gebeurtenis. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Doe ook vooral rustig aan als je nog licht in je hoofd bent. Hoe was het bij de huisarts? Heb je hem verteld dat je 20 minuten knock-out bent geweest?

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:17

pien_2010 schreef:
Mannen zien soms niet wat er aan de hand is. De partner van mijn vriendin dacht ook dat het allemaal wel mee viel, dus heeft ze zelf 112 gebeld en alles geregeld. Die kwamen met groot alarm midden in de nacht, toen ze zei dat ze dacht dat ze dood ging.Ze lag weken in kunstmatige coma. Schuldgevoel bij partner enorm groot. Ze gaat fantastisch nu.
Wel moet er met moeder erbij een gesprek komen met haar partner en TS. Want dit is te erg en moet uitgepraat worden. Maar de man kan haar ter goede trouw hebben laten liggen. Mannen/ mensen kunnen hele domme dingen doen..

Dus je laat iemand maar onder aan de trap liggen. Helpt die niet even overeind en vraagt hoe het gaat?

Hou op schei uit...
Het gaat niet over 112 bellen maar over even kijken naar iemand hoe het gaat.

Zo'n egoïstische zak kon hier dezelfde dag nog vetrekken.
En vraag me ook echt af hoe moeder er instaat dat die vriend haar dochter daar zonder hulp bewusteloos laat liggen.

pien_2010

Berichten: 43339
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:23

DP wij kennen niet het verhaal. Misschien had hij er glad geen erg in. Ik vind het zeer slecht dat die gast niets gedaan heeft, maar nu lijkt het alsof hij TS wilde vermoorden. Terwijl wij het verhaal niet kennen.

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:26

Nu overdrijf je...
Vermoorden heeft niemand het over.
Maar geen hulp verlenen dan ben je gewoon een zak de behanger

pien_2010

Berichten: 43339
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:32

Als het goed is voelt hij zich goed schuldig. Net als Onze vriend die zijn vrouw niet geloofde.

Whizz
Berichten: 1046
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:34

TS schrijft nergens dat hij haar heeft zien liggen onderaan de trap, alleen dat hij niet heeft gereageerd rn dat ze mega teleurgesteld in hem is. We weten niet wat hij wel of niet wist maar het klinkt niet heel betrokken. Het is een hele nare situatie en ik snap hoe ts zich voelt. Beterschap ts en zorg goed voor jezelf!

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 11:50

Lieve TS, doe alsjeblieft rustig aan!
Paar jaar terug ben ik over de kop geslagen met de fiets en recht op m’n gezicht geland, ik was ook buiten westen maar lang geen 20 minuten. Ik ben veel te snel al weer van alles gaan doen, want moest m’n bijrijdpaard rijden, en sporten, en afstuderen, en dingen doen voor de muziekvereniging. Dat het allemaal gruwelijk veel pijn deed in m’n hoofd en dat ik licht in m’n hoofd was boeide me niet, was toch niks aan de hand.

Ik ben overigens afgevoerd met de ambu en een CT scan gehad om een bloeding uit te sluiten. Die was er niet, maar qua geheugen en prikkelverwerking ben ik nooit meer de oude geworden (en m’n prikkelverwerking was al niet best door m’n autisme) door die zware hersenschudding.

Ik zat er toen zo bij en dacht ook dat het allemaal wel meeviel; er was tenslotte niks te zien op de scan en had “alleen” wat blauwe plekken. (Uhm, m’n hele gezicht was blauw maargoed)
Spoiler:
Afbeelding



Heb echt spijt dat ik niet rustiger aan gedaan heb, so don’t be like me. Je hebt maar 1 hoofd, wees er zuinig op :*

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 12:38

Warboel schreef:
Lieve TS, doe alsjeblieft rustig aan!
Paar jaar terug ben ik over de kop geslagen met de fiets en recht op m’n gezicht geland, ik was ook buiten westen maar lang geen 20 minuten. Ik ben veel te snel al weer van alles gaan doen, want moest m’n bijrijdpaard rijden, en sporten, en afstuderen, en dingen doen voor de muziekvereniging. Dat het allemaal gruwelijk veel pijn deed in m’n hoofd en dat ik licht in m’n hoofd was boeide me niet, was toch niks aan de hand.

Ik ben overigens afgevoerd met de ambu en een CT scan gehad om een bloeding uit te sluiten. Die was er niet, maar qua geheugen en prikkelverwerking ben ik nooit meer de oude geworden (en m’n prikkelverwerking was al niet best door m’n autisme) door die zware hersenschudding.

Ik zat er toen zo bij en dacht ook dat het allemaal wel meeviel; er was tenslotte niks te zien op de scan en had “alleen” wat blauwe plekken. (Uhm, m’n hele gezicht was blauw maargoed)
Spoiler:
[ [url=m/mQIQNM.jpg]Afbeelding[/url] ]



Heb echt spijt dat ik niet rustiger aan gedaan heb, so don’t be like me. Je hebt maar 1 hoofd, wees er zuinig op :*

:\ oh jeetje wat zag dat er pijnlijk uit wel.

Ook ooit overkop gevlogen maar met mijn kin recht op m'n stuur beland, gat in m'n kin die gehecht werd, om foto's gevraagd maar spoedarts zei dat foto's niet nodig waren, ik heb heel weekend niet kunnen eten smaandags alsnog via huisarts naar spoed en daar vroegen ze welke arts het toen zei. Bleek da die vaker foute vaststellingen deed helaas. Het groeigewricht van mijn rechterkaak had ik gebroken. Diezelfde dag nog geopereerd geweest. Was totaal geen pretje. Ik was 8 toen.

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 21:42

TS, hoe gaat het nu met je?

Sweetgirl1
Berichten: 4552
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:37

K heb ook een ongeluk toen gehad met mn scooter. Uitgegleden over t ijs 5 jaar geleden.
Bewustzijn verloren en op mijn hoofd terecht gekomen. Hoefde uiteindelijk net niet mee in de ambu omdat ik wskker werd zeg maar. En mocht naar huis. 2 dagen erna stond k op de werkvloer in de horeca.
Vraag me nu nog niet hoe en wat want k weet het nog steeds niet wat er is gebeurd. Alleen door verhalen dus dat k ben uitgegleden ijs.

Bij mn werk daar hebben ze me ontslagen omdst ik 5x in zoveel maanden " ziek" was.
Ja niet gek als iemand sterretjes ziet dwarrelen en niet eens opzij kan draaien met dr ogen.
Uiteindelijk bleek door fysio mijn evenwichtsorgaan te zijn aangetast.

Tot op de dag van vandaag zie ik nog wel eens sterren dwarrelen en moet ik het even rustig aan doen.

K.wil hiermee dus zeggen denk goed aan je zelf. Neem indien nodig is gewoon je rust en ga niet te snel aan de slag.
Dat heeft mij ook niet goed gedaan toen.

Heb nu ander werk, al 5 jaar en heb er in het 1e jaar 6 weken uit gelegen want door t ongeluk bleek mijn biceppees ook uit de kom te zijn geglipt en vast te liggen op de verkeerde plek.
Een beetje goede werkgever heeft respect voor de situatie.

othelloster

Berichten: 2309
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 23:46

Lieve Bökkers, ten eerste onwijs bedankt voor jullie lieve berichtjes en prive berichtjes! Super fijn en lief ! Ik reageer morgen even uitgebreid terug.

othelloster

Berichten: 2309
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-23 15:02

Hehhey Bökkers,

Ondertussen weer aan het werk, de eerste dagen verliepen niet al te soepel, maar de laatste 2 dagen gaan gelukkig weer goed.

Het gesprek bij de huisarts had helaas niet veel meer waarde, want ze hadden helaas geen tijd door onderbezetting. Ik heb nu 13 december pas weer een gesprek.

In de tussentijd ben ik aan het rondkijken naar een huur appartementje. Komende woensdag heb ik al een bezichtiging bij een huur appartementje.

Verder ben ik mij aan het bedenken wat betreft verder met de paarden, voor toch ergens wat te gaan minderen, voor wat meer rust aan het hoofd te hebben/krijgen.

De hoofdpijn is zo goed als weg, alleen mijn knieën en rechtervoet blijven nog wat gevoelig, maar dat heeft gewoon meer tijd nodig.

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ongelukkig gevallen in de gang,nu een deel vertrouwen in mijzelf kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 18:06

Hopelijk gaat het woensdag door.
Dat zou heel fijn voor je zijn.

Hoeveel paarden heb je nog?

Betreft werken en je hoofdpijn...
Dat vind ik niet verstandig. Maar goed. Daar is al meer van gezegd dus ga niet herhalen.