Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 16:57

Bij mij zijn ze vandaag ook binnengekomen van Lily and Fox. Had op 6 maart besteld. :) Ik ga zo gelijk aan de slag! Vind ze heel mooi.

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 17:54

Kan mijn bericht niet meer aanpassen, maar de eerste hand is gedaan. Vind de glitters echt mooier dan verwacht! :j

Afbeelding

Polarize
Berichten: 702
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 18:10

Unicornetto schreef:
Bij mij zijn ze vandaag ook binnengekomen van Lily and Fox. Had op 6 maart besteld. :) Ik ga zo gelijk aan de slag! Vind ze heel mooi.

Wat raar dat die van mij die op dezelfde datum besteld waren er nog niet zijn :') misschien toch maar eens een mailtje doen. Ik had met tracking, maar ik zie nu ook dat ze tracking code naar een ander pakketje gaat wat al in januari aangemeld is


Die van jou zijn wel gaaf! Ik heb nu even gewone nagelak op, want had verwacht die van lily&fox nu wel the hebben, maar na 1 keer stallen uitmesten zijn er alweer hoekjes uit, dus ik weet weer waarom ik de wraps deed :')

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 20:46

Katja schreef:
Ik heb net een bestelling bij Lily & Fox gedaan. Ik ben echt super tevreden over de semi cured gel nagels maar ik vind het wel echt duur. Na een dag of 10 stalwerk en paarden worden ze wel echt minder mooi en dan rek ik het wel tot 2 weken maar ik vind het nog steeds een klap geld als je dat op jaarbasis berekend. Dus maar eens kijken of die plakkers met een toplaagje gellak mijn nagels ook sterk genoeg houden om niet te scheuren.



Eens hoor. Het is wel duur.. naar een nagelstyliste elke 3 wkn is nog veel duurder maar alsnog vind ik het ook wel prijzig. Maaaaar ik word ook wel weer heel blij van mooie verzorgde nagels <3
Had eens een lading semi cured op Alie besteld, voor €1/2 per vel geloof ik, maar dat is weggegooid geld. Werden niet hard onder de lamp en bij het vijlen scheurden de stickers helemaal in.

ASF
Berichten: 58
Geregistreerd: 22-01-13

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:08

Ik heb ook 6 maart bij lily en fox besteld en nog niks..
Daarom toch byemiliy geplakt, ik had vrijdag gewoon gelakt omdat ik wilde wachten op L&F, en dat was zondag alweer lelijk, dus toch weer gelwraps nu. Hopelijk voor 2 weken, dus nu mag mijn bestelling nog wel even duren. :P

butengeweun

Berichten: 3654
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:23

zijn de bye Millie wat breder ben erachter dat ik dus hele brede nagels heb en bij de Lily en fox moet ik kiezen tussen ringvinger of wijsvinger een stukje nagel te laten zien

Of weet iemand anders een merk met bredere strips

ASF
Berichten: 58
Geregistreerd: 22-01-13

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:24

Misschien moeten we uitruilen, de brede gebruik ik juist niet. :+

butengeweun

Berichten: 3654
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:26

Ik hou die nu over en bewaar ze maar voor als mijn zoontje of dochter opeens ook wat op wil. Maar zou wel handig zijn als je kan zeggen dat je meer bredere wil hebben dan smalle

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:31

Mloes schreef:
Eens hoor. Het is wel duur.. naar een nagelstyliste elke 3 wkn is nog veel duurder maar alsnog vind ik het ook wel prijzig. Maaaaar ik word ook wel weer heel blij van mooie verzorgde nagels <3
Had eens een lading semi cured op Alie besteld, voor €1/2 per vel geloof ik, maar dat is weggegooid geld. Werden niet hard onder de lamp en bij het vijlen scheurden de stickers helemaal in.
Moet zeggen dat de wraps ook beter houden dan mijn nagels van de styliste en het is een stuk makkelijker in te plannen. Dus als het nodig is ga ik lekker verder. Ben niet alleen blij met hoe mijn nagels eruit zien maar ook dat ze niet meer constant dubbelvouwen en ergens halverwege inscheuren.

Polarize
Berichten: 702
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 22:32

ASF schreef:
Ik heb ook 6 maart bij lily en fox besteld en nog niks..
Daarom toch byemiliy geplakt, ik had vrijdag gewoon gelakt omdat ik wilde wachten op L&F, en dat was zondag alweer lelijk, dus toch weer gelwraps nu. Hopelijk voor 2 weken, dus nu mag mijn bestelling nog wel even duren. :P

Die van ons zitten zeker bij dezelfde batch :+

Ik heb nog een setje over van byemily, maar die heeft er een aantal designs op die iets hoger zitten, dus wou mijn nagels daar iets langer voor hebben, dus voor nu maar even gewone Lak en voorzichtig doen :')

Karin_deB

Berichten: 8250
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-24 23:11

*stiekeme meelezer breekt even in*

Ik heb de 5e een bestelling geplaats t bij Lily&Fox en ook nog niets binnen helaas.

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 10:02

Unicornetto schreef:
Kan mijn bericht niet meer aanpassen, maar de eerste hand is gedaan. Vind de glitters echt mooier dan verwacht! :j

[ [url=m/bWwZGX.jpg]Afbeelding[/url] ]


wow deze vind ik wel erg mooi!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 10:44

Ik heb naar aanleiding van dit topic ook de Lili&Fox besteld. Vorige week dinsdag opgeplakt met enkel een laagje topcoat (van Essence) eroverheen. De eerste dagen zat het heel netjes maar maandag begon je wel echt te zien dat de onderrand (eind van de nagel) wat rafelig werd en gister liet een stukje van de bovenlaag van de sticker los, dus op die nagel zit nu een kleine lichtgekleurde vlek.

Ik hoopte er iets langer mee te kunnen doen maar voor een eerste keer, zonder speciale voorbereiding en met enkel een basic topcoat, valt het me niet tegen. Wel goed om te weten: ik heb vrij korte en erg harde/niet flexibele nagels dus ik kan ook makkelijk een week doen met gewone nagellak (1-2 lagen plus base- en topcoat).

Contemplate
Berichten: 200
Geregistreerd: 21-01-20

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 11:37

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met problemen met de L&F stickers. Had een nieuwe set geplakt en de topcoat liet op dag 1 al los.. Met een goede topcoat denk ik dat de stickers best een tijd mooi zullen blijven! De prints zelf zijn beter dan ik had verwacht, als je de doorzichtige folie af haalt zijn ze een stukje scherper.
Iemand tip voor een goede topcoat over de stickers, liefst één die ik uit kan harden onder de lamp. Zie het niet zitten om met reguliere nagellak 10 minuten geduldig met wapperende handjes te zitten :')

ASF
Berichten: 58
Geregistreerd: 22-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:29

Mijn Lily & Fox was er vandaag. Ziet er netjes uit, wel minder stickers dan By Emily levert (16 om 20), maar ik denk niet dat dat problemen voor mijn smalle nagels oplevert. Je kunt immers altijd nog smaller knippen.
Maar proberen gaat dus nog even duren, want ik heb net 3 dagen een nieuwe set van By Emily erop zitten.

Ik heb een gel topcoat bij ici parix gehaald, merk only you en voor onder een lamp. Kostte 7 euro, geloof ik. Maar daar ben ik nog maar net mee aan het experimenteren, dus weet nog niet of ie goed is. Heb sowieso geen vergelijkingsmateriaal met andere gellak dingen, deze stickers zijn het eerst wat ik probeer.

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:32

Het zijn inderdaad een stuk minder nailwraps, maar de prijs is ook een stuk lager. Denk dat daar al een flink deel van het verschil in zit?

ASF
Berichten: 58
Geregistreerd: 22-01-13

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 17:34

En ander materiaal natuurlijk ook, de lily en fox hoef je niet uit te harden onder een lamp. Al zijn die dan nog steeds goedkoop als ik het vergelijk met andere aanbieders van nagelstickers zonder lamp.

Niwla

Berichten: 4116
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 20:51

Contemplate schreef:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met problemen met de L&F stickers. Had een nieuwe set geplakt en de topcoat liet op dag 1 al los.. Met een goede topcoat denk ik dat de stickers best een tijd mooi zullen blijven! De prints zelf zijn beter dan ik had verwacht, als je de doorzichtige folie af haalt zijn ze een stukje scherper.
Iemand tip voor een goede topcoat over de stickers, liefst één die ik uit kan harden onder de lamp. Zie het niet zitten om met reguliere nagellak 10 minuten geduldig met wapperende handjes te zitten :')

Ik heb vrijdag een Victoria Vynn topcoat er over geprobeerd, maar die liet zaterdag al los. Achteraf had ik de stickers niet ontvet, dus ik denk dat het daarmee te maken had.

Ik wacht nog op een nieuwe bestelling van LF, maar ik ga denk ik toch ook By Emily bestellen.

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-24 20:54

Ik kan niet wachten om ze te proberen, vooral omdat ik hoop de manier te vinden dat iedereen die het nu niet lukt, ze toch kan gebruiken. Als ik weer tijd heb wil ik meerdere manieren gaan proberen op meerdere vingers :)

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 13:09

Mijn bestelling van LilyandFox is binnen! :D
De 13e besteld en nu al binnen, had ik wel gehoopt maar niet verwacht.
Echt leuk dat het ook een beetje persoonlijk is gemaakt.

Afbeelding
Vanmiddag meteen even uitproberen!

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 17:47

Dat is lekker snel binnen inderdaad! Lekker vrolijke kleuren. :)

Hier zitten ze na 3 dagen nog goed, ook de topcoat. Bij eentje liet de topcoat wel los, maar dat was na een lompe actie. De rest zit ondanks paard en honden etc. gelukkig nog goed.
Vind het met deze prijs al helemaal prima als het een week blijft zitten. :j

Bij de gelstickers van ByEmily gingen de randjes bij mij na een paar dagen al iets los staan, dus dit bevalt me goed zo.

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-24 19:06

Ja idd snel binnen!


Deze nu opgedaan! Toch wel 3 kwartier bezig geweest. Ik ben niet zo snel met dit soort dingen. :+ Afbeelding heb wel wat bubbels erin zitten die ik niet weg kreeg. Hebben jullie daar tips voor misschien?

Denk dat ik er vanavond nog even een gellak topcoat er op doe, voor de zekerheid.

Contemplate
Berichten: 200
Geregistreerd: 21-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 09:14

Slmt9 schreef:
Ik kan niet wachten om ze te proberen, vooral omdat ik hoop de manier te vinden dat iedereen die het nu niet lukt, ze toch kan gebruiken. Als ik weer tijd heb wil ik meerdere manieren gaan proberen op meerdere vingers :)



Ik ben heel benieuwd naar het resultaat van jouw experiment!

Leuke vrolijke kleurtjes hier allemaal! <3

Tessa Quincy, ik zie nu wat je bedoelt ja. Ik heb gewoon met zo'n houten stokje vanaf de nagelriem naar het uiteinde van de nagel de sticker aangeduwd. En de randjes langs de nagelriem nog wat extra. Krijg je vast handigheid in!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-24 09:39

Ik haal de sticker gewoon los als 'ie niet helemaal recht zit of als er lucht tussen zit. Ik denk dat ik sommige wel 5x opnieuw heb losgehaald en weer teruggepakt.

Inmiddels heb ik de tweede set er op zitten. Ik ben normale nagellak gewend dus ik was na eentje loshalen met aceton er al helemaal klaar mee :+ dus als alternatief m'n vingers een paar minuten in een bakje met warm water en citroensap gehouden en toen trok ik de overige 9 stickers er binnen een paar seconden af. Ik kan me dus wel voorstellen dat ze bijvoorbeeld een dagje wellness niet gaan overleven.

TessaxQuincy

Berichten: 1038
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-24 14:33

Ik had de sticker idd een paar keer los gedaan maar toen lukte het nog niet helemaal, maar ach het is nog even oefenen! Heb ze nu 2 dagen erop en wil alweer een ander kleurtje :+ maar dat moet nog even wachten, ze zitten nog heel goed. Met gellak had ik soms wel dat het los begon te komen na 2 dagen.

Heb alleen wel dat het aan de voorkant iets slijt lijkt het, het voorste randje gaat er af. Maar kan ook wel zijn dat ik het de volgende keer nog net wat anders moet vijlen.
Afbeelding