Nog meer mensen (buik)griep?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Herfstblad
Berichten: 790
Geregistreerd: 06-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 19:39

elineAbby123 schreef:
Ik heb griep en buikgriep :').

Begon begin van de week met griep koortsen, snotteren, vermoeid, en u sinds gister buikgriep erboven op. Voel me ver schrik ke lijk! Hele buik voelt als een ontplofte olifant


Ook misselijk? Hoe gaan mensen daar mee om? Ik ging mij op gegeven moment concentreren op een serie. Niet omdat ik het interessant vond, maar zodat afleiding had.

elineAbby123

Berichten: 125
Geregistreerd: 28-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 19:42

Herfstblad schreef:
elineAbby123 schreef:
Ik heb griep en buikgriep :').

Begon begin van de week met griep koortsen, snotteren, vermoeid, en u sinds gister buikgriep erboven op. Voel me ver schrik ke lijk! Hele buik voelt als een ontplofte olifant


Ook misselijk? Hoe gaan mensen daar mee om? Ik ging mij op gegeven moment concentreren op een serie. Niet omdat ik het interessant vond, maar zodat afleiding had.



Echt mega misselijk, alleen maar aan het boeren ook en ik hoor een heel orkest afgaan in mijn darmen.

Heel eerlijk? Ik ben totaal niet gelovig maar naar de koranverzen luisteren helpt mij ontzettend, inderdaad voor een soort afleiding/trans

chanicha

Berichten: 12165
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 19:55

Mijn man is 5 kilo afgevallen en ik vier dus dat zegt wel genoeg :j

maralyn

Berichten: 10424
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Nog meer mensen (buik)griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-24 19:56

Hier drie dagen bijna niks gegeten... Misselijkheid, diarree

chanicha

Berichten: 12165
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 11:40

Ik denk dat mijn energie ergens in het riool verstopt zit, ppfff, totaal nergens fut voor sinds die #€&griep.

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: Nog meer mensen (buik)griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 19:58

25 december geveld met de buikgriep en nu ben ik aan het genezen van de gewone griep, een extra groot feestje als ik zwanger ben.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Nog meer mensen (buik)griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 23:05

Hier ook alweer ziek. Griep verschijnselen. Sinds ik covid heb gehad maak ik veel sneller koorts aan. Dat had ik de jaren daarvoor amper.