Talk about books

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VenoSnorlax

Berichten: 4526
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Talk about books

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 15:08

Omdat lezen ook voor jezelf zorgen kan zijn..? (wist niet waar dit hoorde :'))

Er is al het topic welk boek lees je nu, maar ik miste nog een algemeen topic voor aanraders, reviews, updates over je huidige boek enz.

Ik lees zelf vooral (extreme) horror, thriller. Geen fan van romans. Hou het spoilervrij. Huidige boek voor mij is: Ravenous Dead van Darcy Coates. Voeg me ook vooral toe op goodreads: https://www.goodreads.com/friend/i?feat ... BkZDVhNjA3

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 15:14

Hoort ook op ENT thuis, net als het 'welk boek lees jij' topic

Sirius_

Berichten: 10953
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 15:37

VenoSnorlax schreef:
Omdat lezen ook voor jezelf zorgen kan zijn..? (wist niet waar dit hoorde :'))

Er is al het topic welk boek lees je nu, maar ik miste nog een algemeen topic voor aanraders, reviews, updates over je huidige boek enz.

Ik lees zelf vooral (extreme) horror, thriller. Geen fan van romans. Hou het spoilervrij. Huidige boek voor mij is: Ravenous Dead van Darcy Coates. Voeg me ook vooral toe op goodreads: https://www.goodreads.com/friend/i?feat ... BkZDVhNjA3

Je hebt je link op direct toevoegen staan. Dus nou heb je per abuis een verzoek van mij als romans lezer haha. Al sta ik absoluut open voor thriller tips!

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 15:47

[ENT] [info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 13

Ik denk dat de titel van dat topic misschien wat vertekent, maar dat is gewoon door de jaren heen gewoon zo overgenomen telkens naar de volgende edities om het herkenbaar te houden.

Het topic is inhoudelijk in ieder geval open en vrij om van allerhande boek gerelateerde dingen in te bespreken, van reviews (opletten met spoilers wel maar dat staat ook allemaal netjes in de OP vermeld), tot juist het delen van huidige reads en updates hiervan, maar ook komen er aanraders voorbij en kun je er zelf vragen naar aanraders en meer. Het sluit imo dus prima aan bij hetgeen wat je zoekt in je OP ook zou ik zeggen. Er zit een leuke actieve groep lezers en alle genres komen aan bod (het een meer als het ander maar ook dat schuift telkens afhankelijk van de activiteit van de bokkers), dus voel je vrij ook om je daar te melden anders nog :j Het is een heel vrij/open topic, ondanks dat de titel heel basic is haha. Aangezien daar al best veel mensen zitten en ook meelezen, kun je misschien juist veel mensen bereiken als je op zoek bent naar aanraders :j

edit:
in de OP van dat topic vind je ook een hoop Goodreads linkjes (net als Insta-bookstagram accounts), als je het leuk vind meer lezers via Goodreads toe te voegen. Door het topic heen zijn er meer mensen ook wie hun GR link nog gedeeld hebben :j Horror en thriller komt overigens sowieso ook wel regelmatig in het topic voorbij dus ik denk als je er zou vragen voor aanraders, er best wat lezers zijn wie leuke aanraders hebben voor je,

VenoSnorlax

Berichten: 4526
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Talk about books

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 15:57

Ik zie het inderdaad! Misschien had ik t topic moeten aanklikken ipv uit te gaan van de titel.. Ga gelijk mensen daar ook toevoegen!

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10444
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Talk about books

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 07:40