heb een kater

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:04

Ach, het kan altijd erger: als je met een griepje gaat zuipen (Chateau Migraine idd, maar hij was wél lekker vond ik, anders had ik ook niet zoveel gezopen) dan weet je één ding zeker: dan ben je een dag lang zo ongelofelijk ziek dat je echt nooit meer dan 1 glaasje gaat drinken! Been there, done that en ben nu echt geheelonthouder. Bij de gedachte alleen al krijg ik koppijn!
Het hebben van een kater is niet zo stoer, het is veel stoerder als je nooit een kater hebt! Dat is bovendien nog het grappigst ook: al je vrienden zo zat als lammetjes en jij zo fris als een hoentje. Goed, na een nachtje pogoën ben je evengoed niet helemaal fris en fruitig de volgende ochtend, maar nog altijd minder ziek dan de rest!

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:16

Nog nooit eentje gehad.
Idd, als jij niet zat bent en je vrienden wel, is altijd lachen.

loetjuh
Berichten: 1249
Geregistreerd: 27-03-05

Re: heb een kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:44

bier drinken

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: heb een kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 23:54

Nee ik heb nauwlijks een kater, als ik gedronken heb drink ik op het laatst nog 2a3 glazen water. Dat voorkomt bij mij in iedergeval een kater.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: heb een kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 01:09

Ik kan zelfs een kater krijgen zonder dat ik veel gezopen heb. Het ligt er maar net aan hoelang ik stap, en wat ik die week allemaal gedaan heb. Aangezien ik nooit meer drink, tikt het wel 10 keer harder aan, vooral die zondag Ook al moet ik dan zowat overgeven, ik kan ontzettend veel eten. En uiteindelijk zal het beter gaan.

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:16

Ik haaaaat katers Liever een week goed ziek dan 1 dag een kater
Wat ik het beste vind helpen is veel water drinken, veel asprientjes, je bed niet uitkomen (voel je je hoofd minder )
en zo min mogelijk licht, fel licht is dan een ramp...
Wat het beste helpt is weer alcohol alleen dan verschuif je je kater alleen maar.

Adrija

Berichten: 1897
Geregistreerd: 28-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:17

Juist je bed wel uit. In ieder geval frisse lucht en bijv. perzikken op siroop eten. En veel (water) drinken. Maar het beste is natuurlijk het niet zover te laten komen..

Machie

Berichten: 16021
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:20

s nachts als je thuis komt een flinke lading water drinken helpt. verder heb ik nog nooit echt een kater gehad

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: heb een kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:34

Bij mij helpt altijd... Vlak voor ik ga slapen een flesje water leeg drinken... en 's nachts eentje naast me bed hebben staan (zodat als ik 's ochtends wakker word ik meteen wat kan drinken, heb vaak als ik wat gedronken heb een droge mond) daarna alleeen maar water drinken... en dan heel fanatiek met iets bezig gaan... (dus actief worden) dan is het bij mij zo weg...

D_Travis

Berichten: 4928
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Hgv Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:37

meestal probeer ik neit zoveel te drinken omdat ik een kater egt k*t vind

Alleen soms lukt dat niet echt, gezellig weg met vrienden, ja dan lust ik wel een drankje (of 2, of 3, of 4 enz )

Meestal tussen door een glaasje fris (ook omdat ik meestal een likeurtje ofzo drink, en dat lest de dorst niet echt )

En dan nu de gouden tip, als je thuis bent lekker een glas roosvicee achteroverklokken,
Smorgens geen koppijn, (wel dorst )

arinda

Berichten: 2542
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:41

ik kan gelukkig best veel drinken zonder de volgende dag een kater te hebben (ik blij )

verder frisse lucht en water drinken

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 14:07

Tsja ik heb ze regelamatig (en flink ook) maar ik zeg ook altijd "eigen schuld dikke bult" Nou wil ik op zaterdag meestal uit en moet op zondag werken (manege) maar ik heb nog nooit gezecht dat ik niet kom ofzo. Mijn collega's zien het wel maar zolang ik me werk doe is het mijn probleem. (en nee dat is niet makkelijk dat is echt drama) Veel water drinken en frisse lucht. En als het echt erg is zonnebril op.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Re: heb een kater

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:39

Ik heb ook wel eens een kater, maar als ik dan zo beroerd typ ga ik hier niet zitten miepen en blijf lekker in bed.