relatie verbroken na 2.5 jaar, het word steeds moeilijker.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:55

Ook ik heb net mijn relatie verbroken en we zijn in een uitdehand lopende ruzie om wie ons huis mag houden. We willen er allebij niet uit en pffff je wilt het niet weten maar tis een drama geworden. Ik dacht ook dat ik mijn ex miste, maar dat is niet zo, je mist iemand die bij je hoort, oude vertrouwde, dat slijt wel. Ga lekker leuke dingen doen, dat helpt, en straks in een volgende relatie denk je bij jezelf dat ik ooit daar in ben getrapt...
Ik hoef voorlopig geen relatie maar denk nu al, mijn god dat ik het zoooo lang met die loser heb volgehouden...

Noompiej

Berichten: 766
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Hoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:57

tja je zal vast wal ook goede band met zijn ouders hebben gehad ik wel zal ik ook missen, maja ff overheen zetten.

die van mij smst me veel en belde me gisteren nog... maar heb gezegt dat ik ff afstand wil van hem zodat ik er wat makkelijker overheen kom en niet steeds gebeld wordt met dingen, want dan voel ik me weer poedersuiker...

Die spullen komt ie zelf maar op halen ga het hem niet brengen

moet ik weer naar zijn huis heb het er al moeilijk genoeg mee...

Hij is er al overheen zo gemakkelijk gaat dat bij jongens

@ regine dat zegt me moeder nou ook... en geloof het graag...
als ik later echt een vriend heb zal je dat echt zeggen van jeetje dat ik daar ben ingetrapt en dat zo lang vol gehouden heb...

kadansjee

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-04-06
Woonplaats: Apeldoorn/Kootwijk, studerende in Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 10:19

Ik vind het wel heel dapper van je.
Als ik jou was zou ik het gewoon even los laten en kijken hoe het loopt.
Als jullie echt voor elkaar bestemd zijn komen jullie op 1 of andere manier toch weer terug bij elkaar, ondanks al het gezeik dat jullie hadden.. Afwachten dus...

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 12:23

heb hem zaterdag voor het eerst weer gezien sinds het uit is (beide in de zelfde discotheek) had niet verwacht dat hij er zou zijn dus was een beetje schrikken (ook van zijn kant) en voelde me dus behoorlijk slecht toen ik hem zag. Heel de avond hem ontweken en geprobeerd een leuke avond te hebben tot we bijna op het einde ineens naast elkaar stonden zonder we het in de gate hadden, ik keek op zei en zag hem staan en schrok er van en hij had een beetje hetzelfde volgens mij. nouja toen waren de eerste contacten gelegt en bleven we een beetje naar elkaar kijken en ik was meteen verkocht toen het dicht ging nog even gepraat en hij was echt super lief, wel een arm om me heen maar niet opdringerig ofzo hij wilde me wel zoenen en ik hem ook wel maar was nog niet goed geweest en ook dat deed hij niet hij was echt super lief! en nu zit ik dus weer elke dag heel de dag aan hem te denken hij heeft aangegeven dat hij graag wil veranderen, maar dat hij betreft het jarloerse niet kan veranderen, ik vind het niet erg als hij af en toe jarloers is zolang we er geen ruzie door krijgen... ik vind het belangrijker dat hij veranderd in opzicht naar andere meisjes want het gaat hem volgens mij alleen maar om de spanning en aandacht en dat moet ik bij mij zoeken en houden maarja hoe kom ik daar achter en hoe krijg ik dat voor elkaar

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 12:25

regine dat is ook wat minder, gelukkig heb ik geen ruzie met hem kan nu veel beter met hem praten als toen we samen waren.
en ik denk wel dat ik echt hem mis in alle opzichten is hij de perfecte man voor mij behalve dat hij andere meisjes soms iets te intressant vond, maarja mensen kunnen veranderen toch? de vraag is alleen of hij dat wil....

kadansjee

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-04-06
Woonplaats: Apeldoorn/Kootwijk, studerende in Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:27

Ik zei toch als jullie voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie elkaar weer ergens tegen. Dat was dus waarschijnlijk in de discotheek want je had toch nie verwacht dat ie er zou zijn en hij ook niet van jou.. hopen dat het deze keer weer goed gaat!!!!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 12:36

in die discotheek hebben we elkaar ook leren kennen


voorlopig houd ik me wel rustig ik wil dat het van zijn kant komt want dan weet ik teminste zeker dat hij er voor gaat en moeite wil doen voor ons zeg maar. Ik kan wel achter hem aan gaan lopen maar dan blijf ik nog met de twijfel of hij er wel echt voor gaat. En die twijfel wil ik juist weg hebben

Daisza

Berichten: 1073
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 12:45

ik heb precies het zelfde.. en omdat hij geen liefde toonde had ik zoiets van ja waarom moet ik wel van jou houwe? dus ik had het uitgemaakt na een poging tot normaal met elkaar tepraten.. (maar hij snapte er nix van) ik kon gwn niet met hem prate... nu het uit is komt hij op tijd en onverwacht naar me toe, terwijl ik eerst altijd achter hem aanbelde (liep) vanne ja kom je nog?
En wat ook een probleem was ik mag/mocht niet met andere jongens prate dus laat staan omgaan met Jongens, ook mijn vader heeft deze instelling... maar ik vind dat ik wel gwn met jongens kan omgaan als vrienden! en ik kan ook beter opschieten met jongens, meisjes zijn vaker bitcherig of verwaand, hou ik niet van..

Maar ja... Laatst was ik een film aan het kijken bij mij thuis met een andere Jongen, opeens kwam me ex-vriend binnen en tripte helemaal! hij ging helemaal schreeuwe van moet die vent hier!! toen rende hij naar buiten en ging daar flink tekeer!! ik stond echt met me 'bek vol tande'.. Laat staan die Jonge! (me moeder zat er ook gwn bij) Nou ja.. toen heb ik die jongen maar naar huis laten gaan en heb ik gepraat met me ex-vriend.. hij zei hoe haal je het in je hoofd?!?! ikke zo van ja.. er is niets aan de hand!! en wij hebben niets meer samen.. Uit eindelijk kreeg ik gelijk.. maar als hij zoiets deed moest ik het wel goed vinden! maar ik nee ik moest zoiets echt niet proberen..

ik vind hem nog wel steeds leuk... maar als ik alles bij elkaar op tel vind ik het ook niet echt meer waard... maar we waren bijna 4jaar samen..
ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen..................
(sorry voor me lange verhaal.. maar moest er echt even uit...!!)

Help???

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 12:54

tja het is uit dus je mag doen wat je wil maar ik zou het ook niet leuk vinden als mijn ex met een ander film zou gaan zitten kijken ook al gebeurt er niks. En zoiezo niet als we nog samen waren geweest. Kijk als je ergens bent en je praat met een jongen of hij met een meisje moet dat kunnen (mits niet close ofzo) maarja de ene persoon is daar makkelijker in als de anderen, andere zouden het heel normaal vinden als je een relatie hebt je film kijken met iemand anders, maar mijn ex en ik zijn beide aardig jarloers aangelegt en we weten van elkaar dat we dat niet leuk zouden vinden. misschien gaat het bij jou wel net als bij mij, je nu het uit is wat vaker en beter praat en dan misschien toch nog bij elkaar komt

Daisza

Berichten: 1073
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:40

ik wil wel praten.. maar hij snapt mij niet.. hij snapt niet wat ik voel en wat ik wil.. als ik iets vraag over de toekomst zegt hij weetik niet.. Als ik gelukkig ben met hem wil ik ook wel samen wonen en een gezinnetje stichten.. maar hij ziet dat niet of wil het niet.. vind ik erg jammer...
Als hij iets wil moet ik er maar in mee stemmen, maar als ik iets wil boeit t hem weinig..Hij veranderd heel snel baal ik erg van(negatief) hij was echt heel leuk... maar word steeds minder en nu weet ik gwn niet meer wat ik moet doen.. of ik het nog even moet aan kijken of juist niet..........

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-06 17:37

ik denk dat je dan moet kijken of hij in dat opzicht wil veranderen wil hij dat niet moet jij kijken of jij daar mee kan leven of niet.
Ik heb het nu ook met mijn ex, mochten we verder gaan moet er wel iets veranderen zodat het niet gaat zoals het eerst ging, en dat wil niet zeggen dat alleen hij moet veranderen maar ik ook. Ik weet van mezelf dat ik ook niet 1 van de makkelijkste ben dus als je samen verder wil gaan moet je er ook samen iets aan doen

Daisza

Berichten: 1073
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:19

heb je helemaal gelijk in!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Re: relatie verbroken na 2.5 jaar, het word steeds moeilijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:17

Als eerst wil ik je heel veel sterkte wensen.
Vorig jaar hebben mijn vriend en ik t samen uitgemaakt.. hij was een paar maanden ervoor tijdens onze relatie met zijn ex naar bed gegaan.. ik had hem vergeven, maar inderdaad zoals jij zegt, niet vergeten! Ik wilde hem niet kwijt maar kon het ook niet laten om telkens opmerkingen te plaatsen over wat gebeurt was.. telkens ruzie.. dus samen uitgemaakt.. en na 2 weken gingen we, onofficieel, alweer met elkaar, toen maar na een maand officieel geprobeert maar dit liep weer fout en zijn weer verder gegaan met onofficieel.. sinds begin dit jaar zijn we weer écht bij elkaar en het gaat nog steeds super! Ben het niet vergeten wat er toen is gebeurt maar het speelt niet meer mee!

nogmaals veel sterkte...

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 22:23

bij ons is het 2 maanden uit en we zijn ook onofficieel weer met elkaar, het is dus nog geen vastig heid omdat we allebei niet zo goed weten wat we er mee aan moeten, maar als ik dat van jou zo lees is er dus een mogelijk heid dat het nog wel weer goed kan komen