Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 23:50

Naar mate de tijd verstrekt, naarmate mijn jeugd opgaat aan hele leuke momenten en herinderingen. Vraag ik me af! In hoeverre veranderd elke relatie je weer. En op welk punt sta je nu?

Ik vind dat ik erg nuchter ben geworden. Erg volwassen, ik geloof niet in de ware, ik geloof niet in het 'ik blijf voor altijd bij jou.' Het is leuk en geweldig, zolang het goed gaat. Geen idee wanneer het stopt. Maar als je dingen belooft, en de relatie wordt beeïndigd, word je er nog tijden mee geconfronteerd. I've been there, iedereen die zijn eerste liefde ooit eens heeft gehad. Elke relatie vormt je weer. Daarom vind ik dat ik sterk bijgedraaid ben. Er moet steeds meer moeite gedaan voor mij, aangezien ik vroeger er zelf teveel aan wou werken.

Voor jullie de vraag. Vervormt elke break up, jouw visie op een relatie? Ben jij een nuchtere meid/man geworden? Of blijf je keihard doorgaan, zonder dat er ook maar enige emotie je tegenhoudt?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:53

Ik hou nog steeds vast aan de ware ik zit nu in mijn eerste en echte relatie. Het houdt nu al ruim een jaar stand en we gaan volgend jaar samen wonen. Laat me lekker in mijn droomwereldje geloven

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 23:54

Nuchtere reactie maar ik hoop het ook echt voor je: hopelijk is het bij jou in 1 keer raak!

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 00:05

Ik geloof ook echt niet meer in de ware.
Mijn eerste echte liefde zei: ik hou van je na een paar maanden toen kon ik het eerst niet terug zeggen.
na een poosje kwam bij mij ook eindelijk het: ik hou van je er uit.
Volgende dag was het uit.....

Elke relatie veranderd je denk ik wel.
Ik ben ook veel nuchterder geworden.
Ben niet meer zomaar spontaan verliefd.
En als er dan toch wat op mijn pad komt dan zie ik wel hoe het loopt...

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 00:14

ik geloof wel in de ware MAAR de grote vraag is ga je die OOIT in je leven vinden...ik ga niet zeggen dat iemand de ware is..dat weet je eigenlijk nooit...al mag je het best na jaren lang uiten maar zekerheid heb je nooit...

ja elke relatie verandert een mens teminste mij wel. ben volwassener geworden...mensen doen ervaringen op posieve en negatieve. daar leer je van en verander je van (teminste de meeste onder ons) ik heb al heel wat mee gemaakt..wat veel mensen nooit of veel later pas mee maken...ben dr van de ene kant blij om de andere kant natuurlijk niet..want de er zijn dingen gebeurt die je natuurlijk niet graag mee maakt..en bedoel wie wil nou niet uiteindelijk die persoon vinden waar het helemaal mee klikt en je jaren mee samen blijf en miss zelfs tot je dood...de een wil het misschien wel wat eerder dan de ander! maar niemand houd van liefdesverdriet maar meestal word je dr achteraf wel sterker van een zoveelste ervaring in jou rijtje wat je volwassener en nuchtiger maakt...

nouja ik verander dus wel..ben verandert zo

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 00:27

BounceBabe schreef:
Nuchtere reactie maar ik hoop het ook echt voor je: hopelijk is het bij jou in 1 keer raak!



Maar ik ben zelf wel een vreselijk nuchter persoon (nuchtere grunninger ) dus ik blijf wel met den voetjes op den grond. Het is niet zo dat ik alleen maar alles door een roze bril zie. Ik zie de harde realiteit en dat bevalt me soms wel en soms niet

Mer1980

Berichten: 18884
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 09:45

Ik geloof ook in de ware, maar er zijn er ws een hele boel hahahaha en dat blik vol is ws aan de andere kant van de wereld gedropt in zee.

Marigold

Berichten: 12594
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 09:57

ik heb de ervaring dat de eerste liefde puur is en makkelijk vol te houden, misschien ook wel door je leeftijd dan, dat je nog droomt en naief bent misschien.
welshcobfan, echt ik hoop gewoon voor je dat je bij hem blijft het zou gewoon het beste zijn, dat voel je zelf ook wel he nu.
als zo'n realtie kapot gaat dan verwond dat je, en je kan er overheen komen maar de lidtekens blijven.
alles wat je meemaakt vormt je, maar vooral met relaties maken dingen die je meemaakt dat je veel minder onbevangen tegenover de ander kan staan..
en je nuchterder word, dingen verstandelijk beredeneerd in plaats van op je gevoel af te gaan..
omdat je ook niet meer zeker weet of je gevoel wel klopt.
naja het word er complexer op zal ik maar zeggen.

ik ben zelf eigenlijk een voorstander van het trouwen, dan beloof je elkaar om er altijd voor elkaar te zijn, en kan je eigenlijk de vraag 'wil ik nog wel bij hem of haar blijven' los laten, en groei je samen in het leven.
en natuurlijk houd dat ook in dat het moeilijker kan zijn enzo maar mits de manier van omgaan met elkaar gezond is (geen geweld, geen ontrouw) word je er alleen maar sterker van, en is het gewoon een uitdaging.
en het voorkomt veel gedoe omdat elke nieuwe relatie weer steeds lastiger word (misschien)

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 10:26

Mooi omschreven Bouncebabe. Ik weet niet of ik in de ware geloof. ik ben hem iig nog niet tegengekomen. Ik weet wel dat ik voor een bepaald gevoel ga en voor minder dan dat ga ik er niet voor, dan blijf ik wel lekker alleen, moet er niet aan denken genoegen te moeten nemen met een bepaald gevoel/relatie, omdat ik anders alleen achter blijf.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik heel mn leven bij 1 iemand blijf, maar dat komt doordat ik nogal sceptisch ben geworden en niet zo snel iemand meer vertrouw en ook puur vanwege het feit dat ik niet iemand ben tegengekomen waarbij ik het gevoel had oud en grijs te worden samen.
Ik denk dat als het moment daar is en je er echt open voor staat, veel in jezelf hebt opgelost en op rijtje hebt staan, je dan tegen de juiste persoon aanloopt.
Ik zie zoveel relaties om mij heen waarbij ik denk 'dat slaat helemaal nergens op' de een na de ander gaat vreemd, houden er nog iemand op na, blijven bij hun relatie omdat het vertrouwd is en niet zo makkelijk opstapen. Neuh, als ik dat zie ben ik blij dat ik niet emotioneel afhankelijk ben van een man en dat ik het heel gezellig kan hebben in mn eentje.

Dennis

Berichten: 31478
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:05

Welshcobfan schreef:
Ik hou nog steeds vast aan de ware ik zit nu in mijn eerste en echte relatie. Het houdt nu al ruim een jaar stand en we gaan volgend jaar samen wonen. Laat me lekker in mijn droomwereldje geloven


Amen

Ik zit nu ook in m'n eerste echte relatie, dit nu ruim 2,5 jaar en zodra de mogelijkheden er zijn willen we samen gaan wonen(als ik m'n pony's niet gehad had hadden we waarschijnlijk al samen gewoont).

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:14

Wat jij in je start post beschrijft als erg nuchter en volwassen zie ik persoonlijk als pessimistisch . Ik geloof wel in de ware en in het voor altijd bij elkaar (willen) blijven, als ik er niet in zou geloven dan zou ik toch liever alleen blijven omdat ik persoonlijk niet zou kiezen voor iets kortstondigs. Ik ben van mening dat je in een goede relatie (met de ware ) met elkaar mee verandert en dat je juist meer naar elkaar toe groeit... dus ik geloof iig wel dat een relatie je vormt en verandert, maar ik geloof dus ook dat je in een goede relatie min of meer met elkaar mee verandert en dat je dan samen zeg maar het zelfde pad kan blijven volgen.

Merilyn schreef:
Ik geloof ook in de ware, maar er zijn er ws een hele boel hahahaha en dat blik vol is ws aan de andere kant van de wereld gedropt in zee.


Als dat zo is heb ik er vast eentje uit dat blik gevonden... Mijn bf komt van de andere kant van de wereld en met hem voel ik me gewoon thuis waar ik ook ben. Ik kan het heel moeilijk omschrijven, maar sinds we elkaar kennen voel ik me kompleter en gelukkiger. We hebben de nodige obstakels op ons pad gehad (emigratie proces, van 1 inkomen ons hoofd boven water zien te houden etc) maar dergelijke obstakels lijken opeens maar heel klein als je van elkaar houdt.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:14

ik vind zelf dat ik ook wel wat volwassener ben geworden, ik heb me kop flink gestoten toen het uit was gegaan en dat was ook nodig, ik keek alleen nog maar door een rose bril nu zie ik dingen anders en 1 ding is zeker ik heb er heel erg van geleerd

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 11:16

bwa geen idee, na mijn eerste echte realtie die een dik jaar heeft mogen duren weet ik enkel dat ik nietmeer met me voeten moet laten spelen, en komt er bij dat het nu nog moeilijker is geworden om mij te strikken

Lottew

Berichten: 690
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Heerlen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:04

Net als relaties vormen alle dingen die je meemaakt je. Misschien door dingen die ik heb meegemaakt, maar ik geloof ook meer in meerdere fases in je leven met iemand dan je hele leven met één persoon...Zoveel mensen roepen meteen dat ze voor altijd van elkaar zullen houden en nooit meer uit elkaar gaan, en net die relaties zijn dan een tijd later toch uit. Ik ben meer voor het idee zolang het goed gaat is het leuk, we zien wel. Dat betekent niet dat ik niet 100% voor iemand kan gaan, dat wel, en als iets echt goed zit denk je natuurlijk wel na over een toekomst, maar sommigen lijken zich echt vast te klampen aan 1 iemand voor hun hele leven, en als dat dan voorbij is vergaat de wereld...En hoe nuchter je ook bent, iedereen ziet de dingen iets mooier als je verliefd bent, zo werkt het nou eenmaal.
Dus ja, of je het nou wilt of niet, ervaringen en relaties veranderen de manier waarop je ernaar kijkt, en zo hoort het ook want ik denk dat je ervan leert.
Het belangrijkste lijkt me dat je ook happy kunt zijn alleen, en niet persé een man nodig hebt om je goed te voelen.
Ach mannen, relaties...altijd lekker ingewikkeld

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:26

Bij mij is het net andersom denk ik. Ik was zeker nuchter, altijd al geweest, en nog meer geworden na een aantal breakups, gereserveerder, niet mijn emoties de overhand laten nemen ed.

Maar heel kort na mijn laatste breakup (waarna ik dus eigenlijk helemaal even genoeg had van mannen ) liep ik tegen mijn huidige vriend aan. Ik dacht leuk gezellig en mooi voor zolang als het duurde, maar ik kwam er heel snel achter dat het al veel dieper zat.

Na 1 jaar zijn we gaan samenwonen, rationeel gezien vond ik dit eigenlijk weer te snel, maar het gebeurde toch. Gewoon omdat we daar allebei achter stonden. (en eigenlijk al nooit meer apart sliepen, je kent het wel) Ook toen had mijn verstand nog het motto, ach ja we zien wel hoe het loopt.

Een paar weken daarna ging ie op zijn knieen..... Ik riep voluit JA !!!! Zo romantisch, maar dacht ik achteraf, was het omdat het romantisch was ??? Omdat ik geen nee kon/hoorde zeggen ?? Ik twijfelde eigenlijk nooit over mijn/onze gevoelens voor hem/elkaar, meer over dat ik nuchter en verstandig moest zijn....

Ik dacht gewoon véél te véél na !!!

Maar ik ben op een gegeven moment toch maar van het denken afgestapt en mijn hart gaan volgen. Afgelopen januari hebben we ons eigen huisje gekocht. 11 augustus gaan we ja tegen elkaar zeggen.... We zijn nu 3 jaar samen.

En ik kan daaraan aanvullen dat hij voor mij écht dé ware is !!

En daarin heb ik nooit gelooft, altijd te voorzichtig en nuchter, dus eigenlijk moet je wel gewoon je hart volgen. (wel je emoties in de hand houden)

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 12:40

In de ware geloven.. ?? tuurlijk.. meer dan één hopelijk

Er zullen vast wel een aantal mensen rondlopen waar je lange tijd, misschien wel een leven lang, gelukkig mee kan zijn. Maar ik denk niet dat dat maar 1 persoon is.

En daar voor, en daar tussen in, daar zullen best wat mindere relaties zijn. Soms zelfs vervelende relaties waardoor je je vertrouwen en hoop een beetje verliest. Maar ook dat bouw je weer op.

Ik denk dat je door iedere gebeurtenis in je leven veranderd. Dus ook door iedere goede of slechte relatie.

Lottew

Berichten: 690
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Heerlen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:12

@ rebeltje: zo zie ik het ook ongeveer.
Maar als dan zoiets gebeurt als bij Ludora moet je daar ook vooral in meegaan, super toch? Geniet er maar van !

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:54

rebeltje schreef:
In de ware geloven.. ?? tuurlijk.. meer dan één hopelijk

Er zullen vast wel een aantal mensen rondlopen waar je lange tijd, misschien wel een leven lang, gelukkig mee kan zijn. Maar ik denk niet dat dat maar 1 persoon is.

En daar voor, en daar tussen in, daar zullen best wat mindere relaties zijn. Soms zelfs vervelende relaties waardoor je je vertrouwen en hoop een beetje verliest. Maar ook dat bouw je weer op.

Ik denk dat je door iedere gebeurtenis in je leven veranderd. Dus ook door iedere goede of slechte relatie.


_/-o_

Edit; Smiley doet het niet.

magicrover
Berichten: 1077
Geregistreerd: 03-02-06
Woonplaats: klein huisje in het bos

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:24

ach de ware?! wat houd dat in? als ik zo even bij mezelf naga, weet ik dat ik diegene nu heb gevonden. ik hoop dat ik dat over 50 jaar nog kan zeggen. je moet er samen voor willen vechten. tuurlijk verander je naarmate een relatie vormt je wordt ook ouder. voor mijn gevoel hebben mijn vriend en ik elkaar gevonden, ondanks dat sluiten we toch een samenlevingscontract af, voor je weet maar nooit. dat wil absoluut niet zeggen dat we twijfelen, nee we zijn gegroeid in het nemen van dat soort beslissingen. je verandert je mening door de dingen die ook om je heen gebeuren. je zult moeten blijven vechten voor elkaar, soms negatief (hihi) maar zorg er voor dat het vooral positief is.

mijn oma zei altijd: meidje de toekomst onder ga je niet, die maak je zelf!!!

Anoniem

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:50

Ik denk dat je volwassener wordt door de tands des tijds. Iid ga je de dingen in een ander perspectief zien. Heb je wat meer eigenwaarde en zelfvertrouwen gekregen, weet je ondertusse ook wel dat bij elke kink in de kabel de wereld niet vergaat. Ga je als vrouw je bewust worden dat Ook Jij mag kiezen en niet hoeft te wachten totdat je gekozen wordt. Dan zie je ook dat de magie van een relatie ook betrekkelijk is. Dat je emotioneel meer of andere dingen nodig hebt door de groei die je gemaakt hebt, dan eerst toen je nog onervaren was.

Wellicht kom je er ook achter dat het hebben van een relatie niet zaligmakend is, dat er meer in het leven is om naar te streven en naar toe te werken.

Ik vind dat je je leven in fases leeft. Maar je moet wel de eerlijkheid bezitten om af en toe eens naar binnen te kijken. Om te leren van je eigen gedrag. Ik heb idd in eerdere relaties met wisselwerkingen te maken gehad die ik nu anders zou doen. Dan zou ik nu eerder voor mij zelf kiezen, wellicht niet met die vent in zee gaan.... Na elke gebroken relatie waar ik uit kwam, denk ik aan terug met was dat nou zo moeilijk, wat een sores om niks. Het ging nl niet om die vent, maar om mijn eigen ego en de boze teleurstelling dat ik het niet in die banen kon leiden zodat het 100% was.

Toch een heerlijk gevoel dat je beter kan relativeren en minder door alleen irrationele emoties wordt geleefd?? Die gevoelens brengen m.i. tijdverspilling met zich mee. Nu kan ik veel makkelijker met alles om gaan. Idd zal er echt de prins van mijn dromen langs moeten komen om mij van mijn voeten te zwepen, maar die zijn er niet. Ik stel mijzelf nl nu ook op een plaats binnen een relatie en vecht er ook voor als ik vind dat ik in het hoekje kom te zitten. Maar helemaal over de rooie als er bonje was, ben ik gelukkig niet meer.

De ware bestaat niet, als je binnen een relatie maar niet ongelukkig wordt. Als dat zo is en jij kan daar geen verandering in brengen door bezig te zijn met je eigen leuke dingen, maar dat de samenspraak verrot is, is het tijd te gaan.

Maar geluk zit in je zelf, niemand kan dat voor je maken. Je hebt nl zelf je eigen leven in handen, jij bepaalt hoe die verloopt en niet een ander.

Suzanne F.

Berichten: 49306
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:23

De relaties hebben mij wel degelijk veranderd en ook de tijd veranderd een hoop.
Ik ben wel degelijk meer rekening gaan houden met mensen en omdat ik nu mijn evenbeeld gevonden heb leer ik precies hoe ik in elkaar zit.
Het is altijd om te draaien bij ons, "hoe zou jij het vinden als ik...."
Hmmm frustrerend maar heel leerzaam.

En ik geloof zeker in de ware, maar dan niet in de vorm dat alles perfect gaat maar wel in het feit dat je iemand op een toevallige manier tegen het lijf loopt en het lijkt als je hem al jaren kent, zo´n apart klik heb je er mee en het voelt alsof je de aanvulling op jezelf hebt ontmoet.

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 22:33

ach ja ik ben me nu nog een hele ervaring op aant doen al dan niet leuk haha...maarja t hoort erbij..ik zal eerlijk zijn heb zelf echt nog geen lange relatie gehad...langste is volgensmij zoon 3 maanden en daar baal ik van...als het via huh kant helemaal top zit vind ik ze eigenlijk toch niet zo leuk en andersom...eerste liefde houd vaak het langste stand ja..maar voornamelijk als je de eerste grote liefde van elkaar bent...mijn grootste en eerste liefde is nog steeds een vriend van mij...en we houden van elkaar al hebben we geen relatie...
dat wat ik me nu mee maak is ben helemaal weg van een jongen (wel gezond haha dus geen opsessie haha) eerste keer dat ik hem zag d8 ik van nou vrienden zowiezo wat er meer komt geen idee we merken het wel en werd elke keer als ik hem zag een beetje meer verlieft...wat zijn voor en nadelen heeft nu heeft hij het vorige week dinsdag uit gemaakt via msn omdat we elkaar pas int weekend konden zien en hij niet alsof wou doen..nja natuurlijk traantjes he! zijn redes kon ik inkomen en ben dr hard aan aant werken (ik heb een aantal probleempjes staan denk ik ergens op bokt maar die zal ik eerst moeten oplossen) en hij zegt dus nu snel nee omdat hij in het verleden daar geen goede ervaring mee heeft gehad en niet nog eens wil mee maken dus bij voorbaad al nee gezegt...we hadden wel ff wat hoor! en hjet klikt opzich echt super..delen veel dezelfde ideen en meningen willen veel dingen hetzelfde in de toekomst en tja klikt gewoon op msn kletste we al dagelijks uren een jaar lang..en int echt scheen het ook zo te zijn al dan niet altijd natuurlijk maar goed ga jullie het hoe en waarom nu niet uitleggen dat het uit is maar hij weet zelf niet wat hij wou dat merk ik aan die jongen...vrijdag gezien geknuffelt enzo gepraat erover enc...alleen niet gezoent ofzo..wat we normaal wel zouden doen..hij was heel blij dat ik dr was en met heel blij bedoel ik ECHT BLIJ nja zondag heeft hij alles op alles gezet om af te spreken dus ook gedaan samen weer naar bios (hij betaalde) ennuh daar is toch weer wat gebeurt maar heb dr niet veel achter gezocht gewoon van nja tis gebeurt klaar dan...nu smst hij me zowiezo bijna dagelijks enzo en vandaag dus weer... hij moest me wat vertellen alweer..of ik vanavond bij hem langs kon komen als zijn ouders weg zijn mja ik kon pas laat want moest paardrijden dus...nouja uiteindelijk krabbelt hij terug dus had echt zoiets van ja kom nou heb ik ook het recht om het te weten hij en iemand warem niet helemaal eerlijk tegen mij geweest~!!! en dan zeggen nou laat maar ga maar lekker paardrijden enzo..haha kom nou.
nja hij heeft het effe vluchtig gezegt en we zouden dus snel (waarschijnlijk morgen of overmorgen afspreken) ik ben eigenlijk helemaal niet echt boos eerder diep teleurgestelt in hem want vertouwde hem voledig (ff voor jullie hij zag nog iemand anders en wou mij niet bezeiken) nja vandaar dus waarschijnlijk dat ik voel dat hij niet weet wat hij wil..omdat hij tussen 2 in zit ofzo...nja hoe en wat hoor ik wel natuurlijk...miss denk ik nu dingen die helemaal niet zo zijn...hij heeft namelijk niet gezegt dat hij toen wij wat hadden wat met een ander had alleen dat hij wel met eentje afsprak..dus ja..we zullen zien...dit had ik natuurlijk liever niet mee gemaakt maar tis wel weer een ervaring erbij haha...we zullen zien...
maar wil vind ik als je verlieft bent geniet er van en zie hoelang het duurt! ga niet zitten piekeren en leef!! anders heb je dr geen lol meer in he en huilen tja hoort er soms bij! hoe K*T het ook is...
nouja kvind wel leuk ieders mening te lezen dus denk dat ik nog wel ff blij hangen de komende week

Zo geweldig liefde is en je je voelt als je verlieft heeft zoon pijn kan het ook doen....en das een min puntje

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Re: Je liefdesleven veranderd je 'relatie-persoonlijkheid'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 09:02

Suzanne F. schreef:
En ik geloof zeker in de ware, maar dan niet in de vorm dat alles perfect gaat maar wel in het feit dat je iemand op een toevallige manier tegen het lijf loopt en het lijkt als je hem al jaren kent, zo´n apart klik heb je er mee en het voelt alsof je de aanvulling op jezelf hebt ontmoet.


Hier sluit ik mij bij aan

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:38

idd

serenta

Berichten: 2278
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 13:18

Ik zit momenteel in mijn 2 echt vaste relatie en die duurd inmiddels alweer 5 jaar. En moet zeggen weet zeker dat ik echt niet "zonder" hem kan!