Haarverzorging, droog haar.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charaz

Berichten: 24346
Geregistreerd: 12-04-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 09:13

Mijn haar is niet dood, zitten ook geen dode punten aan. Het is gewoon ontzettend droog. Ik zal de spullen van mijn pony er ook eens insmeren kijken of dat helpt.

forgood
Berichten: 287
Geregistreerd: 05-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:09

Mijn haar is ook ontzettend droog en dun, en het breek echt heel erg af(komt waarschijnlijk door al dat blonderen en verven). Maar als ik het een keer niet was dan is het zo vet als bagger..Ik heb ook echt het idee dat er niks tegen helpt,behalve afknippen ,uit laten groeien en NOOIT meer verven.

ElskedZ

Berichten: 805
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Utrecht en Z-H

Re: Haarverzorging, droog haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:12

Wat ik je kan aanraden is Herbal Essences voor gekleurd/droog haar.
Ik gebruik altijd wel wat creme-spoeling, daar wordt het altijd al wat zachter van, kan ik je zeker aanbevelen.....
Voor de rest doe ik er af en toe een waxje in, maar meer ook niet.
Maar vind de shampoo echt toppie van Herbal, trouwens die van Dove ook.

Misschien dat je hier wat aan heb!!!

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: Haarverzorging, droog haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:01

ik had ook last van droog haar.
ik gebruikte eerst gliss kur shampoo en cremé en gliss kur hair repair en gliss kur anti frizz serum
maar me haar bleef droogjes en gewoon onhandelbaar! en ben toen overgestapt van shampoo ipv shampoo en cremé van gliss kur, gebruik ik nu john frieda, en sinds ik die gebruik, geen probleem meer met me haar! hij is wel prijzig 7,98 per shampoo tube, mjaa je moet het er ook voor over hebben

Ronja

Berichten: 2142
Geregistreerd: 27-02-04

Re: Haarverzorging, droog haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:07

Ik had altijd heel droog, pluizig haar, maar gelukkig niet dood. Er zit ook veel slag in.

Ik gebruik nu Andrelon zomerblond shampoo + cremespoeling (was mn haar om de dag)
vervolgens doe ik er van die guhl aftersun spul in (hoef je niet uit te spoelen)
en daarna in de punten nog wat gewone baby-olie (alleen als het nog goed nat is anders wordt het vet.)

Werkt perfect. Vroeger gebruikte ik oleo relax van kerastase, dat werkte ook heel goed maar is verschrikkelijk duur. Baby-olie is goedkoper en werkt net zo goed, bovenden kan het niet slecht voor je zijn neem ik aan.

Yoshimi
Berichten: 454
Geregistreerd: 01-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 11:13

Ik gebruik voor mijn überpluizige krullen tegenwoordig Elvive Anti- haarbreuk shampoo. Daarna gooi ik er Moisture Injection conditioner in van Tony & Guy. Dat spoel ik uit met koud water en als m'n haar handdoekdroog is, doe ik er nog wat Henna Plus Hairwonder in. In plaats van een ragebol op mijn hoofd heb ik dan mooie krullen

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:32

Frizz-Ease Hair Serum

*amen-smiley*

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:28

Reem schreef:
Frizz-Ease Hair Serum

*amen-smiley*



Super spul.

Ik heb krullen dus ook heel droog en pluizig haar.
Al die dure shampoo's schijnen heel slecht te zijn voor je haar. Al van meerdere kappers gehoord.

Ik was het gewoon, spoel het dan met lauw water uit. En probeer het niet te fohnen. En anders met een koude fohn. Vantevoren smeer ik er dus van serum in. Dan word het echt zacht! en het pluist niet meer.

Ik heb ook nog Cream Wax van Gliss Kur. Dat spul is echt heel erg fijn, maar je moet wel even zoeken want ze hebben het niet altijd bij de drogist.

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re: Haarverzorging, droog haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:44

Er is ook van Andrelon geloof ik een SnelKuur
wit met blauwe dop..
(zo'n fles op de kop)
werkt 60 sec als een masker en balsam
werkt ook super! echt

sachkeuh
Berichten: 106
Geregistreerd: 13-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:21

Pff mijn haar pluist ook echt heel erg door het uitdunnen.. Ik zit er ook regelmatig met een ijzer in om m'n har plat te maken.Maar het is vooral droog, vooral na het wassen. de volgende dag is het pluizen enzo wel weg maar het is snel vettig?! Kan iemand mij zeggen wat hierop goed helpt?

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Haarverzorging, droog haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:06

Ik heb de shampoos van Herbal De fruit fusions, want die zijn zooo lekker en ook goed voor mijn haar Mijn haar is ook geverfd dus daar heb ik speciaal die shampoo voor..

Ik gebruik ook Gliskurr Hair Repair, eerst de gewone en nu de laatste keer die silk meegenomen en die vind ik allereerst superlekker ruiken, en daarnaast wordt mijn haar er echt mooi van