Bodystyling

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Bodystyling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 08:52


Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 12:27

Ik heb dit ooit gedaan. Toen hete het LadyLine. Heeft me 10 jaar geleden een hoop centjes gekost. Fl.2500,- Er was wel resultaat te zien hoor maar achteraf alles weer aangekomen.

Eigenlijk zonde geld. Het beste wat je doen kunt: Voeding aanpassen en minstens 30 minuten per dag bewegen. En niet terug vallen in je oude patroon maar, das ooooooooohw zo moeilijk!

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Bodystyling

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 12:37

Zoals natalie al zegt... ik hoor veel verhalen van mensen die dit gedaan hebben, dat het wel enigsinds effect geeft, maar dat zodra je stopt alles er net zohard weer bij komt en dat het hardstikke duur is...
Ik ben gewoon naar de sportschool gestapt, mijn sportschool is ook n lifestylecentre en daar hebben ze me een voedingsschema gegeven, met wat k wel een niet kan eten en hoeveel calorien en vet ik mag hebben. daarnaast een fitness schema opgezet en ik volg een aantal groepslessen en al met al ben ik al 10 kilo kwijt, zonder er al te veel moeite voor te hoeven doen

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: Bodystyling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 13:19

Maar ik hoor juist de andere verhalen, dat het er wél afblijft en dat je heel gerichte begeleiding krijgt van een diëtiste... Ach ja, ik wacht het wel af. Zie het straks wel....

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: Bodystyling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 09:32

Nou, inmiddels ben ik 3 weken aan de gang. 5 kilo kwijt en 11 centimeter in totaal... Dus wanneer je gemotiveerd bent, werkt 't ECHT!!!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:37

Bodystyling werkt zeker wel . Alleen moet je goed voor ogen houden dat het een commerciele instelling is en dat het min of meer de bedoeling is dat je mettertijd terugvalt (zullen ze nooooooooit zo naar je vertalen hoor ). Zij willen dat je resultaat hebt en je het als "de" manier van afvallen ervaart. Als je terugvalt in gewicht/ centimeters ben je ook eerder geneigd bij hun terug te komen en opnieuw een contract af te sluiten.

Hoe ik het weet... ik zou er als dietist gaan werken .

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:52

Ik denk zeker dat het werkt zolang je ermee bezig bent, maar het is zooo duur en als je dan achteraf terugvalt voel je je helemaal een waterbuffel natuurlijk

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 11:54

Jep. Ze garanderen je ook het aantal cm. Die kunnen ze namelijk berekenen aan de hand van het trainingsschema. Het dieet is slechts bij zaak.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:15

Dat het er aan komt is echt je eigen schuld! Ik heb heel veel aanleg om dit te worden, en toch ben ik het niet. Het is gewoon een leefstijl die je moet veranderen en je moet vooral niet denken dat als je "slank" bent je weer terug kan vallen in je oude patroon (hoe stiekum je dat ook overkomt)..

Als jij bij jezelf bedenkt dat dit je nieuwe leefstijl is: nl gezond eten, veel water drinken en blijven sporten, zal je niet aankomen!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:20

klopt helemaal, maar de meesten blijven niet sporten

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:31

dat ook! En vele denken "oww.. ik ben nu op gewicht, kan wle een extra koekje pakken bij de koffiej en een extra lekker vet toetje na het eten".. het is een combi van he!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:38

Dat maakt het ook zo moeilijke met zulke programma's, cursussen of clubs. Het is vaak de groep of het programma wat motiveert en op korte termijn het gewichtsverlies. Weinig mensen hebben nagedacht of het patroon waarmee ze af vallen ook op lange termijn is vol te houden. Waar je nu mee op je streefgewicht komt zal je ook moeten volhouden voor de eerst komende tig jaar.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:36

Maar van wat voor manier van sporten heb je dan het meeste baat? Hardlopen schijnt bijvoorbeeld slecht te zijn voor je gewrichten en pezen, omdat een mens gebouwd is op sprintjes trekken en niet langdurig rennen. In een stief tempo wandelen voelt goed, maar heb niet het idee dat het wat doet helaas.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:19

Soort beweging maakt tot op zekere hoogte niet veel uit. Veel belangrijker is dat je het leuk vind en het op lange termijn ook kunt volhouden