Homeopaat wie heeft er ervaring mee??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
2misty2

Berichten: 2235
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 19:44

Hannanas schreef:
waarom krijg je regressie ?

Ik krijg regressie omdat de oorzaak van mijn probleem niet gevonden kan worden.Het schijnt dat je dan moeilijk het probleem aan kan pakken.Ik weet zelf ook niet hoe ik eraan gekomen ben waarschijnlijk door de jaren heen maar de oorzaak is niet bekend helaas.

n_atas

Berichten: 991
Geregistreerd: 21-06-05
Woonplaats: veenendaal

Re: Homeopaat wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:21

ik heb regressie gevolgd doordat ik een ervaring niet goed kon verwerken, 2 jaar geleden heeft mijn zusje ernstige anorexia gehad,
dit heb ik al die tijd opgekropt in de hoop het zo te vergeten

maar dit werkte natuurlijk niet, ik stond op gegeven moment echt op instorten telkens als ik aan die tijd terug dacht werd ik depri en bang

toen ben ik regressie gaan volgens, 1 sessie en het heeft me zo geholpen, ik voelde me gewoon vrij daarna, kon er weer normaal over praten en was ook niet meer bang

heeft mij ontzettend goed gedaan regressie

2misty2

Berichten: 2235
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 14:10

Ik vind het fijn dat je je ervaring met mij wil delen.Zo kan ik toch met iemand erover praten die er ervaring mee heeft.Ik hoop ook zo dat het oplost voor mij en ben benieuwd maar ook bang voor wat eruit gaat komen.

2misty2

Berichten: 2235
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 11:19

Geen verdere ervaringen meer?

Freedom1
Berichten: 1954
Geregistreerd: 05-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:18

ja, ik ga al men leven lang naar zo'n dokter, vroeg als klein kind sukkelde ik met mijn gezondheid, nu ben ver nooit meer ziek. en het helpt echt, ik heb ver nog nooit antibiotica gepakt dus alles oké he

Stefaaah

Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:24

Ik ben ook in behandeling geweest bij een homeophaat. Vroeger als ik jonger was kreeg ik altijd buikpijn als ik bang was. De buikpijn kwam meer en meer en de homeophaat heeft me er goed vanaf geholpen!
Mijn moeder gaat er voor haar allergie en astma en gaat ook heel goed. Je moet wel geduld hebben.

_loekie_
Berichten: 1165
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:46

Ik ben ook geweest naar zo'n man die alleen met planten werkte ofzo?
Ik had steeds enorme hoofdpijn en vind het zelf niet echt fijn steeds maar ibroprufens te slikken(gewone asperines helpen niet meer en sindsdien heb ik er hele tijd geen last van gehad

TeSzZz
Berichten: 1756
Geregistreerd: 17-02-05
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Homeopaat wie heeft er ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:00

Heb als baby/peuter bij een homeopaat gelopen, heeft toen heel goed geholpen volgens mijn moeder.
Mijn moeder heeft later nog bij een homeopaat gelopen ter ondersteuning van chemotherapie/bestraling en ook daar heeft het veel geholpen en veel steun gegeven.
Heb zelf vorig jaar ook nog een aantal afspraken gehad bij dezelfde homeopaat vanwege chronische vermoeidheid, heeft toen helaas geen effect gehad en ben uiteindelijk gestopt, maar ik weet zeker dat het veel mensen kan helpen.

2misty2

Berichten: 2235
Geregistreerd: 11-08-05
Woonplaats: Zwolle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 15:41

Bedankt voor je reactie