ik wil niet verder

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amina_

Berichten: 953
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 15:58

Probeer je problemen te relativeren, 't is natuurlijk niet zomaar een ergernisje ...
Maar voor elk probleem is een oplossing, je kan niet bij de pakken blijven zitten
Ik weet niet hoe de relatie is met je ouders maar anders kan je daar steun zoeken? Of bij een goede vriendin ofzo

Het komt allemaal wel goed ... Sterkte!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:52

Ik pb je morgen even...

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:51

Waar woon je ergens dan?? Als je bij mij in de buurt zit dan weet ik misschien wel wat voor je pony. Ik zit in de kop van overijssel.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:00

och meis wat een ellende allemaal ineens !
jeetje, vind je het gek dat je het even niet meer ziet zitten...dat is echt niet meer dan menselijk hoor.

ok je ouders willen je helpen ! dat is top,
je wilt je slangen naar opvang brengen, dat is lief maar kun je ze niet op marktplaats zetten ?? er zijn zoveel mensen gek van die beesten dan krijg je er misschien nog iets voor waar je weer een rekening van kunt betalen?!
ik snap wel dat je het beste wilt voor ze maar denk even aan jezelf...
en weet je wat fijn is om te doen...alle rekeningen verscheuren en beginnen met betalen als de herinneringen komen (dit hoort natuurlijk niet weet ik ook wel maar om je zelf even lucht te geven...)

en meid ook vor jou gaat de zon weer schijnen ! ik hoop dat je een goedkoop plekje kan vinen voor je paardje en idd een betalende verzorgster, dat scheelt een hoop zorgen.

heel veel sterkte !!
als je toevallig nog iets wilt weten/vragen/vertellen mag je me altijd pmen ! ik heb net een plotselinge schuld afgelost van een dikke 4000 euro....(belastingfoutje...)

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:23

Ik heb een mega zware week achter de rug. Woensdag avond drie van de dieren verloren, maandag avond twee van de vijf slangen naar Serpo gebracht(ze zullen daar blijven omdat het mooie grote sexueel actieve exemplaren zijn...pluspuntje ze blijven dus redelijk in de buurt). Heb zondag avond nog flinke ruzie gehad met de huisbaas van m'n ex voordat ik de dieren het pand uit kon krijgen en dat is voorlopig nog niet afgelopen.
Heb niks meer vernomen van m'n ex maar wel steeds meer rare verhalen van de huisbaas...die zegt tegen iedereen wat anders en de bedragen worden steeds hoger(die m'n ex hem dus afhandig had gemaakt...) logisch omdat hij steeds achter meer komt? neen het verandert per 5 minuten...
Helaas zal ik voor het fijnste paardje ooit een nieuw thuis moeten zoeken. ik kan haar wel afbetalen en al, maar als haar iets overkomt kan ik niks voor haar betekenen
Ik geniet nu van iedere seconde die ik samen met haar doorbreng.

Het is allemaal zo enorm oneerlijk...alles is mij afgenomen in minder dan een week tijd, alles waar ik trots op was, waar ik hard aan gewerkt had. Het lijkt allemaal gewoon een hele slechte speelfilm. Een hele beroerde droom waaruit ik heel snel moet ontwaken.

Ik slaap steeds slechter(wakker om de idiootste tijden en wel 100x per avond, in slaap vallen is ook een enorme klus. Ik eet slecht.
Ik weet niet wat ik wil en ik stik het van de verveling.

Aan de ene kant is m'n hoofd helemaal leer, maar aan de andere kant knalt hij uit elkaar van alle ellende en impulsen. Niemand heeft mij ooit gezegt dat het leven eerlijk was...maar dit had ik nooit gedacht

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:47

Uhm, get real

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 20:44

pardon?...mis ik iets? ben je mij hier aan het vertellen van "get up and move on?"...in dat geval hoop ik dat jou hetzelfde overkomt...en dan vraag ik me af hoe jij reageert

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:36

Ik zal mij in ieder geval nooit in de slachtoffer rol plaatsen

Gr Schimm

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:47

Schimmelig schreef:
Ik zal mij in ieder geval nooit in de slachtoffer rol plaatsen

Gr Schimm


En zo zijn er misschien ook mensen die even hun ei kwijt willen

On-topic, ik vind het knap dat je blijft volhouden, heb je ook iemand die jou daadwerkelijk steunt en helpt de dingen overzichtelijk te houden?

NoiRaM

Berichten: 2101
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: Elim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:48

zo schimmelig jij reageerd aardig !! ( uguhm)

meid veel sterkte ik hoop dat alles goed komt .. en als je je paardje kwijt ben dat je dr nog regelmatig kan zien !

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:03

@ de bokkers met commentaar op mijn post

Ik ben dit soort zogenaamde 'ik lucht mijn hart' en 'kijk eens hoe zielig ik ben' topics een beetje spuug zat... een beetje maar hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:06

Laten we vanaf nu graag weer gewoon ontopic reageren.

Schimmelig, die opmerking was echt niet nodig, zeker in combinatie met die smiley, reageer dan gewoon niet.

/Edit : Die frustratie kun je uiten in het topic op FZ hierover, maar het is nergens voor nodig om dat op deze wijze in het topic op te merken.

Natrick

Berichten: 958
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: De bollenstreek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:08

Schimmelig schreef:
@ de bokkers met commentaar op mijn post

Ik ben dit soort zogenaamde 'ik lucht mijn hart' en 'kijk eens hoe zielig ik ben' topics een beetje spuug zat... een beetje maar hoor


Reageer dan niet, ik weet niet of je het beseft maar waarschijnlijk kwets je hier iemand enorm mee. Zulke reactie kun je beter voor je hhouden daar wordt ik pas misselijk van!

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:09

Ik zei toch: een beetje maar

NoiRaM

Berichten: 2101
Geregistreerd: 18-07-05
Woonplaats: Elim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:10

Natrick schreef:
Schimmelig schreef:
@ de bokkers met commentaar op mijn post

Ik ben dit soort zogenaamde 'ik lucht mijn hart' en 'kijk eens hoe zielig ik ben' topics een beetje spuug zat... een beetje maar hoor


Reageer dan niet, ik weet niet of je het beseft maar waarschijnlijk kwets je hier iemand enorm mee. Zulke reactie kun je beter voor je hhouden daar wordt ik pas misselijk van!



mee eens .. je hoeft niet te reageren .. je kijkt er zelf in .. maar goed.. nu genoeg .. !

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:10

En dus pak je maar een willekeurig iemand? Ik kan me ergens vinden in je motivatie, maar dit is nou niet het doorsnee 'ik ben zo zielig'-verhaal. Ik kon me in je eerste opmerking vinden voor wat betreft het lot in eigen hand nemen, maar je laatste posts? Die laatste opmerking zegt meer over jou dan over TS.

TS, zoals ik al zei, ik ben het eens met de opmerking over je leven in eigen hand nemen. Ik heb overigens het idee dat je dat ook probeerd, gezien je reacties... Veel goeie tips die gegeven zijn trouwens.

Ook namens mij heel veel sterkte, ik hoop echt dat je hier uit kunt komen en dat je toch ergens een mogelijkheid ziet je pony te houden.

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:11

even off topic: Jullie moeten blijkbaar zelf (ook) frustratie kwijt

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:13

Want?

Natrick

Berichten: 958
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: De bollenstreek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:14

Schimmelig schreef:
even off topic: Jullie moeten blijkbaar zelf (ook) frustratie kwijt


Pardon!?Ik denk niet dat deze reactie enige waarde toevoegd aan dit topic. Zoals al is verzocht door een mod. Zie hier

Citaat:
Laten we vanaf nu graag weer gewoon ontopic reageren.

Schimmelig, die opmerking was echt niet nodig, zeker in combinatie met die smiley, reageer dan gewoon niet.

/Edit : Die frustratie kun je uiten in het topic op FZ hierover, maar het is nergens voor nodig om dat op deze wijze in het topic op te merken.

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:15

Want wat? Nog even... Niks dat ik doe is willekeurig

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:15

Citaat:
Pardon!?Ik denk niet dat deze reactie enige waarde toevoegd aan dit topic. Zoals al is verzocht door een mod. Zie hier


Deze ook niet

Anoniem

Re: ik wil niet verder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:16

Graag niet meer offtopic reageren vanaf hier. Frustratie over het zoveelste ik-ben-zielig-topics, of ergens anders kun je in een ander topic kwijt, of op FZ aanmaken, maar graag niet meer in dit topic hierover doorgaan. Dit geldt voor alle partijen.

On-topic voor Woogy.

Schimmelig

Berichten: 6926
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 22:42

@ Woogy:
Sorry dat ik zo bot overkom.

Ik kijk om mij heen en ik zie dit; dagelijks worden mensen opgeblazen, vrouwen verkracht, kindjes gemollesteerd, hele volksstammen lijden honger. Kortom: één grote ellende.
Als ik de situatie bekijk, waar die mensen in zitten en vervolgens hoor ik dat iemand 'het leven niet meer ziet zitten, omdat er een relatie over is' dan kan ik het niet laten om te relativeren... hey, shít happens, maar er zijn ergere dingen... veel ergere dingen.
Als je vindt dat je het zwaar hebt, denk dan even aan de mensen die geen dak boven hun hoofd hebben, laat staan zich een paard kunnen permiteren, of welk dier dan ook en die dagelijks voor hun leven moeten vrezen en prijs je gelukkig dat je nu weer een nieuwe kans hebt, om het goed te doen.
Let wel, ik zeg niet dat jouw situatie makkelijk is en ik wil je in ieder geval sterkte wensen.

Gr Schimm

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:40

Hoe gaat het op het moment Woogy?

Rashja

Berichten: 1281
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: dicht bij de Loonse en Drunense duinen

Re: ik wil niet verder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:50

Hey meid heel veel sterkte.
Je moet maar zo denken na regen komt zonnen schijn.
Je zal er nu mischien niet veel aan hebben maar toch.
Als je een keertje wil praten kun je me gerust een berichtje sturen.