Geblesseerde teen door een kast

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Geblesseerde teen door een kast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 13:38

Jaja, blond geboren blond gebleven...
Ik ben afgelopen zaterdag in m'n haast tegen de kast gelopen, die er dus al een jaar staat, en mijn kleine teen (liep op blote voeten)bleef erachter hangen terwijl ik doorliep...

En nou moet ik direct naar het ziekenhuis...
Ben benieuwd wat ze ervan gaan zeggen...Had zelf eerst heel erg het gevoel dat het gebroken was, al valt dat nu wel mee..beweegt alleen heel erg ''stroef'' Wie helpt mij van mijn angst af, is het dan waarschijnlijk gebroken of niet?Ik wil nog wel kunnen rijden

Nja, het echte oordeel komt rond 3 uur...Maar k ben al 2 uur zenuwachtig

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:45

Dat klinkt bekend! Ik heb dat jaren geleden eens gehad: op blote voeten met mijn kleine teen achter het pootje van de bank blijven hangen. Teen stond meteen in een hoek van 90 graden, ik was in mijn eentje thuis, had nog geen rijbewijs en moest toen een paar uur wachten tot mijn moeder uit haar werk kwam om met mij naar de dokter te gaan. En PIJN dat het deed, zo'n klein teentje!

Anyway, op de EHBO zijn foto's gemaakt. Teen bleek gebroken te zijn en toen moest-ie in twee keer teruggedrukt worden. Gips of spalken kan niet met zo'n klein teentje, dus ze hebben 'm vervolgens met tape aan de teen ernaast vastgezet. Na drie weken was het gelukkig geheeld en niet meer pijnlijk.

Ik kon overigens wel rijden, niet meteen de eerste week (dat was te pijnlijk) maar daarna wel - met stevige schoenen.

Dan weet je ongeveer wat je te wachten staat. Ik wens je iig veel succes straks om 3 uur en ook veel sterkte, zo'n klein rotteentje kan behoorlijk pijn doen...

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Re: Geblesseerde teen door een kast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-06 13:50

een 90 gradenhoek heeft hij niet durven maken (denk ik..als reactie op de pijn ben ik namelijk op de grond gevallen en heb mijn handen om m'n voet geklemd )maar de binnenkant is nu paarsblauw, en een plek van ongeveer een 2 eurostuk op me voet zegmaar, waar die teen eindigt... Dokter zei dat het misschien een botje in me voet was wat gebroken was, en dat werd gips }>
Maar k moest wachten op de foto's want hij wist het niet zeker(strax is er helemaal niks komt me vriend voor niks eerder naar huis )

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 14:25

Als ik me niet vergis gipsen ze dat niet.
Ze kunnen er weinig aan doen, koelen, paracetamol en even twee tenen aan elkaar plakken met pleisters

Druif_01

Berichten: 8845
Geregistreerd: 04-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 18:24

tenen gipsen ze inderdaad niet, heelt vanzelf (zeggen ze altijd) maar wat zeiden ze in het ziekenhuis??

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Re: Geblesseerde teen door een kast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 10:00

wat ze in het ziekenhuis zeiden...''is niks te zien'' en weg waren ze weer

De dokter die had verder ook niks gezegd van wat als het niet gebroken was...
Dusja, ik ben iets wijzer, het is niet gebroken, maar het doet nog net zo zeer...

Pfff...voortaan kijk ik uit voor de kast