genânt probleem

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:32

super goed van je!!!!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:52

aambeien...ik ken iemand die een aambei verwijdering heeft ondergaan en die kon voor 6 weken lang niet normaal naar het toilet...ik heb zelf ook een keer een aambei gehad...gelukkig maar voor een weekje en toen trot die weer weg maar alle jezus wat deed dat een pijn.

heel erg veel succes ermee

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:54

Ik vind het heel knap van je dat je jezelf er zo naartoe weet te slepen Echt heel goed van je. Op het moment zelf zal het misschien eng en ongemakkelijk zijn, maar denk je eens in dat je daarna lekker van alle ellende verlost bent! Daar moet je aan blijven vasthouden

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:58

Haha *zat net lekker te eten.

Je moet maar zo denken, die artsen/zusters zie je waarschijnlijk nooit weer, ja misschien 1keertje voor controle ofzo.
Heel veel succes.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:01

Ik zou gewoon gaan. Het is beter dan je hele leven met dat "uitsteeksel" rond te lopen. Dokters en zusters zien, zoals al genoemd, duizend konten per dag, en die maken er echt niks van hoor!
Die prik..Dat snap ik, maar het valt heust wel mee. Het doet iig minder pijn, dan dat je het zonder verdoving doet. Succes ermee!

Ulony

Berichten: 161
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Beets

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:02

Heey,
maak je niet druk joh, ik moest laatst naar de gynacoloog, werd ik ook niet vrolijk van ofzow, maar wat iedereen al zegt, je bent niet de eerste!!!
en denk aan de voordelen!!!!
xxx

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:07

Lief............. *ik heb alleen de eerste post gelezen)

wat is nou 10 minuten jezelf ongemakkelijk voelen tegenover een leven lang gemak van die 10 minuten

Lekker weg laten halen

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:07

Woogy schreef:
aambeien...ik ken iemand die een aambei verwijdering heeft ondergaan en die kon voor 6 weken lang niet normaal naar het toilet...ik heb zelf ook een keer een aambei gehad...gelukkig maar voor een weekje en toen trot die weer weg maar alle jezus wat deed dat een pijn.

heel erg veel succes ermee



Het zijn geen aambeien

Ik snap dat je het wel best eng vind.
Maar ach, je hoeft je niet te schamen....

Ik zie ook iedere dag blote konten ( loop stage in een verpleeghuis) en wij kijken er echt niet zo na van "hey een kont".
Daar moet je je vooral geen zorgen om maken, zij zien zoveel!

Goed van je dat je het gaat doen!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:20

Als je er zoveel last van hebt, dan zou ik het ook weg laten halen.
Verpleegsters en chirurgen hebben vaker billen gezien, je zal niet de eerste zijn
Verder kan je met de arts wel overleggen over de verdovingen, neem ik aan.

Heel veel sterkte en succes ermee

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:27

meid ik snap dat je het een schaamte vind,alleen bedenk wel ff je kont laten zien is minder erg dan je hele leven met je uisteeksel te moeten leven,gewoon doen!
suc6 ermee!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:28

okay dan...lijkt me in elk geval vies, als het geen aambeien zijn is het best eng...zoiets uit de alien films ofzo?(grapje hoop dat je het hebben kunt )
Maar inderdaad, m'n beste vriendin loopt ook stage in een verpleghuis en moet ook steeds mensen wassen...die kijkt nergens meer van op

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:03

Super dat je de afspraak hebt gemaakt!!

Ik heb 2 weken geleden een endoscopie gehad (met een klein cameratje in je darmen voor onderzoek). Ik zag er echt enorm tegen op (pijn en schaamte). Maar de zuster was super aardig en het was echt zo gebeurd. Heb mijzelf natuurlijk daarna op iets lekkers getrakteerd (vooral omdat ik al anderhalve dag niet had mogen eten).

Heel veel succes!!

Snovje
Berichten: 800
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Veldhoven

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:11

Ik kan het me voorstellen , maar je kunt er ook voor kiezen om helemaal onder narcose te gaan, dan merk je het niet en weet je ook niet wie het weghaalt...... Daarnaast leggen ze je waarschijnlijk op je buik en zullen ze echt niet alles zien, want ze dekken het ook nog eens af. Mijn zusje werkt in het ziekenhuis en zij zegt dat dat alles haar niet meer opvalt. Wel moet je je goed van te voren wassen zeg ze...

Het is moeilijk maar de baten zijn straks denk ik groter toch ?
Daarnaast zal ik een gesprek aanvragen met de artsen in het ziekenhuis en zij kunnen je uitleggen hoe ze het doen en kunnen je waarschijnlijk ook gerust stellen.............

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:50

Lijkt me heel vervelend dit meid. Maar soms zal je toch even moeten doorbijten. Als je vaak naar de dokter gaat met een schimmel-infectie, waarom is het dan 10 keer enger als ze naar je anus moeten kijken?

Gewoon gaan! Je bespaart jezelf een boel ellende. Sterkte, ook al schaam je je rot. En schimmel-infecties kunnen je uiteindelijk ook onvruchtbaar maken. Dus even doorzetten nu!

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:40

Als je er zoveel last van hebt, zou ik toch echt kiezen voor die operatie.. Vraag aan die arts wat de mogelijkheden zijn.. En vertel waar je bang voor bent.. Hij/zij zal je er wel doorheen helpen..

xamindu
Berichten: 13
Geregistreerd: 11-04-06

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 21:27

Ja ik vraag me eigenlijk iets af... want volgens mij mag je helemaal niet onder narcose voor zo'n kleine ingreep. Nouja, dat is iets dat ik kan vragen natuurlijk

Vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt; weer een vaginale infectie! Dus tot nu toe heb ik nog geen spijt van mijn afspraak

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:06

Doorzetten hoor !!! Ookal krijg je dan geen hele verdoving of een roesje (wat ik me niet kan voorstellen, dat kan namlijk bij de kaakchirurg toch ook) dan nog doe.

Ik zou me ook kapot schamen, toen ik een spiraaltje kreeg lag ik daar ook... Hmmmmmmm niet echt prettig, maar ik ben er nu heel blij mee, het zal écht de moeite waard zijn !!!!

Ibalia

Berichten: 2256
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Een-city

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:17

Goed dat je gaat en veel succes.

Stel je de dokter maar naakt voor
Misschien wordt het dan wat makkelijker voor je

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 22:50

of juist weer niet hahaha....

ik zou toch ook voor die operatie kiezen, keuze zou snel gemaakt zijn eigenlijk, het kiezen tusen deze 2 zaken
1) pak een dag ziekenhuis met je kont bloot in het gezicht van een vreemde pipo
of
2) nog 80 jaar lang 15minuten overbodige tijdt spenderen op toilet.

nou geef mij die 24 uur dan maar in het ziekenhuis.

nou veel succes met de operatie en hopelijk is het "herstel" vlug gebeurd en kan je als een elfje rondhuppelen

Anoniem

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 00:54

xamindu schreef:
Vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt; weer een vaginale infectie!


Goed hoor dat je besloten heb weg te halen!
Maar wil toch iets over die infectie zeggen, ik heb het ook járen chronisch gehad, was vrezelijk!
Let je wel op je eten? Niet teveel suiker?
En wat voor ondergoed draag je?
Weet je wat ook ontzettend goed helpt bij candida? BIOCLYN.
Kan je kopen in de winkel, kost ogv 11 euro maar helpt het branderige en de jeuk weghalen.
Het kan zelfs een infectie voorkomen, het heeft mijn leven veranderd!
Smeer het er ná de sex op, en 2 maal per week gewoon als onderhoud.
Ik weet als geen ander hoe ellendig het is als je onderstel niet doet wat het hóórt te doen.

Ik hoop dat je wat aan me tip's heb, maar voor hetzelfde geld is dit allemaal oud nieuws wat ik vertel, ik hoop van wel.

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 01:01

xamindu schreef:
Ja ik vraag me eigenlijk iets af... want volgens mij mag je helemaal niet onder narcose voor zo'n kleine ingreep. Nouja, dat is iets dat ik kan vragen natuurlijk

Vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt; weer een vaginale infectie! Dus tot nu toe heb ik nog geen spijt van mijn afspraak


ze hebben mij onder narcose gebracht om mijn neusamandelen te pellen. 5 minuten werk en had daarna nergens pijn. dus vroeg me af waarom dat onder narcose gebeurde. dus wie weet kan je ook wel onder narcose

tienus63

Berichten: 12157
Geregistreerd: 09-08-05

Re: genânt probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 01:11

Ik weet bijna wel zeker dat je volledig onder zeil mag, als jij dat duidelijk aangeeft dat liever te willen.

Ik denk dat het voor een ruggeprik bijna in het grensgebied valt van wel of niet werken, en een plaatselijke verdoving lijkt me ook vrij belastends fysiek, en ook mentaal; Je hoort alles, maar ziet niets.

En ach, waarschijnlijk vinden de artsen en verpleegkundigen het ook veel gemakkelijker dat jij volledig onder zeil bent; je kunt niet tegen spreken en je kunt niet klagen over de ongemakkelijke houding.

Nog een tip voor als je koukleum bent en je volledig onder zeil gaat, vraag of ze je lekker warm kunnen houden tijdens de operatie d.m.v. operatiekousen, en kacheltjes en/of folie.
Dan ben je tenminste lekker warm bij het wakker worden uit de narcose.

Mocht je nog vragen hebben dan is het wellicht een idee om contact op te (laten) nemen met het ziekenhuis uit het filmpje.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:54

bij mij kan dat dus niet ,omdat het zenuwen betreft,en ik aan moet kunne ngeven,wat ik voel(pijn!),omdat dae kans bestaat dat ze een verkeerde zenuw raken,met alle gevolgen van dien!

xamindu
Berichten: 13
Geregistreerd: 11-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 11:48

Ibalia schreef:

Stel je de dokter maar naakt voor
Misschien wordt het dan wat makkelijker voor je


Haha, die WIL je niet naakt ziek or haha

@Chiqa; Ja erg vervelend die infecties!
Heb er nu ook medicijnen tegen gekregen die ik gewoon in moet slikken (weet de naam even niet meer). Er zitten veel bijwerkingen bij maar het helpt wel! En liever een dagje lichte hoofdpijn dan die jeuk de hele tijd.

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:10

Ga ervoor! En je kunt je het beste er maar bij neerleggen dat je met je blote kont de operatietafel op moet. Probeer er niet aan te denken. Die mensen zijn niet anders gewend en de kwaliteit van jouw leven gaat er op vooruit!! En daar gaat het om.

Veel succes!