Klein dieetje

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KirstenFranc
Berichten: 167
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Haarlem, NH en straks Vierpolders ZH :D

Klein dieetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 14:41

Hoi hoi,

Ik ben wel een beetje ontvreden met mijn spekbuikje nu wil ik hem er graag af hebben Ik heb vorig jaar een week of 2 met angina gezeten (amandelontsteking) en ben toen 7 kilo afgevallen. wat een mooi plat buikje had ik toen maar die ben ik nu al weer kwijt Wat is jullie beste advies om toch mijn laatste ongewenste kilootjes weg te krijgen? Graag ook beetje advies qua eten en minder snoepen en meer sporten die adviezen ken ik al maar ik heb nu pfeiffer dus veel sporten zit er ff niet in

bedankt allemaal!!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:01

Kijk uit met koolhydraten (rijst, pasta's, aardappelen, brood), eet hier niet te veel van, als je dat nu doet moe tje dat iets afbouwen.

Veel drinken! Minimaal 1,5 a 2 liter op een dag!

Veel bewegen.. pak de trap ipv de lift, pak de fiets ipv de auto, ga lopen ipv met de bus.. Het zijn de kleine dingetjes die verschil maken.

Eet ieder 3 uur iets, als is het een appel of een kopje soep. Hierdoor blijf je spijsvertering op gang en verbrand je beter waardoor je gemakkelijker afvalt!

Succes

KirstenFranc
Berichten: 167
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Haarlem, NH en straks Vierpolders ZH :D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 15:03

das al een super tip! bedankt! water drinken doe ik al zo veel als ik kan en ik fiets me rot :p brood eet ik weinig maar aardappelen vink altijd wel lekker. Ik doe mijn best om mij aan je tips te houden! bedankt :p

Anoniem

Re: Klein dieetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:16