Wat voor kapsel?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Wat voor kapsel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 15:15

Heej!

Ik heb (best dun) blond haar tot aan mijn schouders. Ik heb een best lang en groot hoofd. Nu heb ik het aan de voorkant bol laten knippen. Donderdag ga ik het weer in laagjes laten knippen. Weten jullie nog iets leuks om met mijn haar te doen? Gewoon een leuk 'model'? Ik heb het namelijk ook vaak in een staart, en misschien is dat ook een beetje saai. Ik wil het misschien ook es in een ander kleurtje doen, kleurshampoo, welke kleur zou dat dan moeten worden, nog blonder, donkerder? (ik heb een lichte huid) Ik hoop dat jullie wat leuks weten! Voor een foto in mijn profiel kijken.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 15:18

er staat geen foto in je profiel met je haar erbij maar je hebt wel hele leuke verzorgpony's

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 15:19

Nu wel!

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 15:25

Urielle schreef:
er staat geen foto in je profiel met je haar erbij maar je hebt wel hele leuke verzorgpony's


Nu staat er wel een foto! (edit: bedankt, ze zijn ook heel lief!)

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-06 20:39

niemand?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:08

Highlights zijn altijd wel leuk vind ik Maar je haar is wel al erg blond van zichzelf, dus misschien dat je dan juist plukjes niet kunt verven en de rest nét een tint lichter.

Verder je haar een keertje los.
Een klem in je haar in plaats van een elastiekje (een bananenklem is bijvoorbeeld erg leuk )
een halve staart
Twee plukjes van net voor je oren onder je haar doorsteken en dan met een speldje vastmaken. Dan lijkt het van voor net of je je haren in een halve staart hebt en van achter los. Geeft een grappig effect

Verder gewoon veeeeeel uitproberen

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: Wat voor kapsel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 23:36

Ik zou een pony of een lok laten knippen (je hebt een lange voorhoofd, een pony verbergt dat).
Misschien plukjes in een donkere (middenblond) tint laten verven?
En als je je haar een keer los doet, of in een knotje, probeer verschillende stijlen uit met je haar !

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 18:29

Ik heb al een lok laten knippen, (misschien moeilijk op de foto te zien) Maar ik ga eens in de zomer met kleurshampoo aan de gang, als het dan niets is hoef ik er teminste niet op school voor paal te lopen en ik kan het er weer uitspoelen.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:14

Ik zelf in mijn blonde haar ooit donkerbruine en rode plukjes laten zetten, om en om bruin-rood-blond-bruin-rood-blond. Dat verlevendigt het ook een stuk en daarmee zouden je ogen ook heel mooi uitkomen denk ik. Misschien is dat wat?

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:30

Ik zou je haar idd in lagen laten knippen en zo dat het om je gezicht heen valt. Snap je wat ik bedoel?
Voor een kleurtje zou ik niet te donker doen, want het word zomer.bedenk ook watvoor kleur je er ook indoet hij word altijd lichter, omdat je 1 licht haar hebt en 2 het zonnetje schijnt (als het goed is )

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Wat voor kapsel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 20:04

Ben vandaag naar de kapper geweest en dit is het resultaat van het knippen! (het kleurtje komt dus in de zomer wel!)

Before:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

After:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding