Te mager

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:52

Als je je goed voelt, probeer er dan geen probleem van te maken, sommige mensen hebben nou eenmaal een snelle stofwisseling ...

Ik ben altijd een magere garnaal geweest, en had zelfs heel vaak buikpijn van de honger (terwijl ik echt de hele dag door at). Rond mijn 18e woog ik 50 kg. Ik 1.75m en weeg nu al jaren 56 kg. Gelukkig ben ik (door het uitmesten) wat breder in mijn schouders en heb spierballen op mijn bovenarmen, en heb ik ook nog eens een volle c-cup (dankzij de pil), dus ik krijg zelden commentaar over dat ik té dun ben. Broeken kopen is lastig, maat 34 is te groot en maat 32 is te kort, dus ik breng nog steeds trouw alle maatjes 34 naar mijn moeder die een randje elastiek aan de achterkant zet

Vind je jezelf niet mooi, ga dan fitnessen of uitmesten Zo krijg je wat meer spieren en zie je er wat voller uit.

hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:58

Dandy dat is bij mij dus het raare ... je schiltklier heeft er ook mee te maken..
ik heb dus geen schiltklier ... ik zou mollig zijn ! ( ik heb meer mensen ontmoet zonder schiltklier die waren ook redelijk mollig.) * als je schiltklier te snel werkt word je dun *
ik ben dus egt het verre van mollig ... * heb hier eerder gereageert* ben 1.80 weeg 54 en A70.... blijkbaar ben ik dus weer anders ...
en ik ben van kleins af aan veel te dun geweest ... ach ik zit er niet mee... ik ben nu de laatste 2 jaar aangekomen...en ik ben er tevrede mee hoe ik er nu uit zie.

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:12

Amaris schreef:
@Shaar: Ik krijg ook dikwijls opmerkingen over anorexia. Iets in de aard van: Pas maar op dat je geen anorexia krijgt.
Ohja, van mager zijn krijg je echt wel anorexia


Inderdaad. Of gewoon opmerkingen achter mijn rug om: "Die is écht heel dun, die heeft vast anorexia!"

Ik heb trouwens ook maar A70

Ik wist trouwens niet dat je ook géén schildklier kon hebben! Ik wist wel dat je door je schildklier heel erg kon aankomen of afvallen, want dat zit in mijn familie. Mijn vader heeft het ook, bij hem werkt 'ie te snel. Misschien heb ik dus wel iets daarvan van mijn vader geërfd...

Oonax
Berichten: 1597
Geregistreerd: 21-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 16:17

Bij ons zitten schildklierproblemen ook erg in de familie (grootmoeder, tantes, nonkels, papa,..)
Misschien zit dat er ook voor iets tussen.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties Het is fijn te weten dat ik niet alleen ben!

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:20

Hoi!,
Heb dit ook altijd gehad. Ik ben nu 17..toen ik 14/15 was kon ik eten wat ik wilde,was mager (niet broodmager maar wel aan de magere kant) kreeg ook vaak opmerkingen dat ik te weinig at. maar at juist heel veel.
nu ik 17 ben is daar wel verandering in gekomen. ik kan nu nog wel veel eten en ben nog slank maar merk dat ik wel wat dikker ben geworden met name mijn heupen, bips , en mijn onderbuik zeg maar. maar dit heeft gewoon met met het ouder worden te maken. je krijgt toch een vrouwelijker lichaam.
met broeken had ik ook altijd last...paste ze bij mijn middel dan waren ze te kort en andersom.

misschien werkt het bij jou ook zoals bij mij..en merk je over een jaar dat je wat dikker word.

hrappur

Berichten: 1778
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Alkmaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:49

Shaar hahah ik heb er dus geen !.... en ben niet dik .. ik ben dus een beetje een apart geval..

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 18:24

Ik meld me ook . Ben 1.72m en ongeveer 53 kg, ben toen ik op kamers ging wonen eindelijk eens een paar kilo aangekomen.
Ik kan idd ook eten wat ik wil. Ben dus vrij licht, maar wel tevreden met m'n figuur, zeker nu met die paar kilo erbij.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:38

Dat probleem heb ik dus ook. Ik eet echt gigantisch veel! Is niet normaal. Me moeder dacht al dat ik een lintworm had.

Ik ben nu 15 jaar, over 2 maandjes 16. Ben 1.63 en weeg 43/44 kilo.
Ben dus te licht.

Ik heb paar weken terug voor het eerst een maatje 34 gekocht en die zit me nog aardig te groot.

O nog even wat bij toegevoegd. Ik rij zo'n 5 dagen in de week. Fiets veel en train 2 tot 4 uur voor majorette. Verder ga ik nog 1x in de week hardlopen of skeeleren.

Juliette_88

Berichten: 816
Geregistreerd: 06-05-05

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 23:33

ik vind me zelf ook te mager!

ik wil graag nog meer krachttrainingen gaan doen om me iets breder te maken!
ik ben zelf 17 en 1.73m lang en weeg 50 kilo! ik voel me prima alleen
heb bijna geen figuur hele lange benen met weinig vet enzo!
met alleen meer eten redt je het niet ook niet doen is niet goed voor je!
ik ga zo en zo proberen nog meer te sporten en kijken of ik iets breder word!
ik kan er dan alleen nooit tegen als vriendinne zich dik vinden terwijl ze maar 5kilo meer wegen en dan willen gaan lijnen!
doe ik me best aan te komen en zij vinden zichzelf te dik!
nou geef me dat gezonde beetje vet maar dan

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:14

Ik ben 18, 1.67 lang en weeg 56 kilo, is ook te weinig toch?
Veel mensen zeggen dat ik veelste dun ben, ik vind wel dat mijn benen wat dikker mogen en mijn armen maar verder niet wil juist dat mijn buik wat dunner is, maar ja het is toch nooit goed he

dressagelady

Berichten: 6205
Geregistreerd: 19-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:59

Ik vind dat wel netjes hoor xSemmiex

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:59

Hier meldt zih er nog een !

17 jaar, 1.72 m en 49 kilo. Ben aan de pil en hierdoor van cup A naar B gegaan. *eindelijk
Bij mij zit het wel in de familie. Aan biede kanten ; sommige waren graadmager en andere 'normaal'.

Zo is het bij ons gezin ook , heb nog 2 broertjes die ook dun zijn maar mijn zus is weer normaal/mollig.

IloveKelly
Berichten: 290
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: provincie groningen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:30

zo wat zijn jullie allemaal licht!
Ik ben zelf 1.65 en 50 kilo beetje zwaar weet het..
mijn vriendin is 1.55 en 35 kilo!

_JL_

Berichten: 2210
Geregistreerd: 11-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:04

toen ik 12 was, was ik 1.75 en... 44-45 kilo, was niet normaal mager,
nu, 15, 1.79 en 61 kilo, vind mezelf nu te dik...,
ik was echt een rechte lat, maatje 30 (alleen bij esprit te vinden toen)
nu maatje 36-38,
eigenlijk wel goed dus...
voor al degenen die smal zijn met lange benen,
Zara broeken zijn geweldig hiervoor

esziiY
Berichten: 2379
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Veenendaal

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 22:25

heb het probleem ook een beethje. Maar bij mij zitten er bij mn heupen van die uitstekende idiote botten Dus pas ik al snel een casual heupbroek.

margot123

Berichten: 813
Geregistreerd: 09-04-06

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:41

ik ben niet zo heel groot (1.60 ongeveer) en ik ben 14 jaar en weeg maar 39 kilo maar ik vind mezelf wel dun maar niet extreem ofzo. m'n vriendinnen vinden zelfs dat ik veel eet, en vragen hoe ik dat toch doe :P

Stefaaah

Berichten: 1915
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: België

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:05

Ik ben 15 jaar, binnen 2 weken 16.
Ben 1.63 ongeveer en weeg 47 kg.
Heb A75.
Mager dus. Krijg vaak ook commentaar van anderen: hé, jij lijdt zeker aan anorexia...Euh, neeh?!
Als we gaan zwemmen voel ik me ook niet zo om mijn gemak vermits ik mager ben. Mijn moeder zegt dat ik me er niets van moet aantrekken dat het er wel bij komt bij de jaartjes...
Als we dan turnen hebben hoor je de meisjes zeggen van, ooh ik moet afvallen, ben te dik en ben dit terwijl ze echt goed zijn...Dan sta ik daar maar bij van ja...tuurlijk jullie hebben gelijk hoor, echt mager zijn is niet leuk.
ben de magerste in de familie, soms eet ik heel veel, soms (en ik geef het toe) heel weinig. Ik sport heel veel, de laatste tijd minder omdat ik een half jaar heb stil gelegen met mijn rug.
Maar nu zie ik dus dat ik niet de enige ben!

garfieldjuh

Berichten: 1361
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Groesbeek

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:21

Ik ben net 16 jaar.
ben nu het afgelopen jaar wel wat meer aangekomen gelukkig.
ik ben nu 1.68 en weeg 49/50 kilo.
Ook te weinig dus,maar ik ben al blij dat er wat bijgekomen is!
ik eet gewoon goed, veel tussendoortjes eten (koeken etc.) dan moet het vanzelf goed komen.
Ik heb overigens voor m'n lengte & gewicht geen kleine cup maat,maat 75C.

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:01

Ik ben bijna 15, 1.62 meter en 48 kilo. Dus ik weeg normaal. Maar ik heb altijd problemen met broeken. Ze moeten vaak ingekort worden en meestal staan ze aan de achterkant een meter open. Dat is wel erg vervelend.

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:02

margot123 schreef:
ik ben niet zo heel groot (1.60 ongeveer) en ik ben 14 jaar en weeg maar 39 kilo maar ik vind mezelf wel dun maar niet extreem ofzo. m'n vriendinnen vinden zelfs dat ik veel eet, en vragen hoe ik dat toch doe :P

Damn dit is echt niet goed. Je bent echt te mager.

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:03

IloveKelly schreef:
zo wat zijn jullie allemaal licht!
Ik ben zelf 1.65 en 50 kilo beetje zwaar weet het..
mijn vriendin is 1.55 en 35 kilo!

Ik vind als je 1.65 bent en 50 kilo weegt echt niet zwaar hoor. Wajoh je vriendin weegt echt weinig. Niet normaal man.

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Te mager

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:59

Citaat:
Ik ben 18, 1.67 lang en weeg 56 kilo, is ook te weinig toch?

Dat vind ik wel meevallen. Ik ben 2 cm langer en weeg net zo veel, en mager vind ik mezelf niet meer.

Ik was vroeger ook behoorlijk dun. Toen ik naar de middelbare ging woog ik nog geen 30 kilo. Kom je (voor iets anders) bij de kinderart, denkt ze dat ik ondervoed ben, terwijl ik ontzettend veel at.
Éigenlijk was dat toen wel heel makkelijk, eten wat ik wil en geen pondje aankomen.
Sinds het einde van de pubertijd, 2 jaar geleden ofzo, kom ik wel gewoon makkelijker aan. In principe heb ik nu een prima gewicht, hoewel ik mezelf soms wel "dik" vind, aangezien ik dunner gewend ben.

Bij mij heeft het probleem van mager zijn zichzelf dus opgelost.

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:26

ik ben 16
Altijd al erg mager geweest.
Overlaatst kwam ik een foto van mezelf tegen waar ik mijn heupbotten echt verschrikkelijk zag uitsteken. Toen ik 14 was, was ik 1.70m en woog amper 48 kg.

Nu ben ik 1.75m lang en weeg 55 kg
Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna dagelijks zwem en ik echt ongelofelijk veel spieren heb in zowel mijn schouders, armen en buik. Mijn benen vallen best mee. Dus weeg ik eigenlijk nog net iets te weinig, terwijl ik er echt niet zó mager uitzie hoor. Ik heb vaak genoeg opmerkingen gekregen over mijn gewicht, waarbij het woord anorexia veel is vermeld. Ik vatte dat op als een compliment . Overigens heb ik een kleine C-cup, wat ik meer dan voldoende vind

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:39

Ik ben nu 16
Toen ik 14/15 was had ik hetzelfde als jou, maar ik at ook niet super goed.
Maar nu zij een dietiste eens tegen mij dat ik om de 2 uur een boterham moest eten. Dat heb ik gedaan en het hielp echt, dus ga nou geen vette junkfoodtroep naar binnen stouwen, maar gewoon om de 2 uren een stukje brood.
Toen ik 16 was ben ik ook aan de pil gegaan en daar ben ik ook van aan gekomen. Hah en nu heb ik zeg maar een dikke reet

Lientjee

Berichten: 12376
Geregistreerd: 23-10-05
Woonplaats: Baarle-Nassau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:42

Mijn broertje is ook zo supermager, hij kan eten wat ie wil.. maar hij komt echt niks aan en er is bijna geen vet te bekennen op z'n lichaam... Maar ik zou eerlijk gezegd niet echt weten wat je eraan kunt doen.