koortslip

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
malouuu

Berichten: 1370
Geregistreerd: 24-01-06

Re: koortslip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:33

lindylove schreef:
Citaat:
tis ook niet de bedoeling dat je nu als een gek op je koortslip gaat hengsten, maar ik deed altijd vlak voor dat ik de zalf erop deed ff stevig drukken, zodat ie droog is en dan de zalf erop, bij mij werkt het goed, maar ik weet niet of het de juiste manier is hoor



Ik heb je raad meteen op gevolgd.. Poeh wat doet dat pijn.. er kwamen allemaal tranen uit mijn ogen haha




maar het belangrijkste; is het vocht nu wel uit je koortslip

Carola_de_W
Berichten: 229
Geregistreerd: 30-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:55

Ik heb ook altijd last van koortslippen. Wat bij mij heel goed helpt is als ik het voel komen gelijk pure alcohol met een wattenstaafje erop doen. Als ik op tijd ben komt hij meestel niet door.

batje

Berichten: 10563
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 09:59

kristie schreef:
batje schreef:
Ik heb ze nog niet geprobeerd omdat ik er medicijnen tegen heb omdat ik ze te vaak had, maar het lijkt me zeker een goede uitvinding!


Hoevaak is vaak??
Ik wilde ook graag pillen omdat ik gemiddeld een keer per maand ben getroffen door een koortslip, maar ik kreeg ze niet van de dokter...

Het criteria is hoorde ik 1x per maand en dat je er onder lijdt. Ik kreeg een baan niet (buitendienst) omdat ik gemiddeld 25% van de tijd een dikke lip heb, en dat was voor de huisarts genoeg om de door te sturen. Die pillen zijn ontzettend duur en ook niet goed voor je, dus ze zijn er vrij terughoudend mee..
Maar als je er echt last van hebt zou ik nog eens teruggaan en uitleggen dat je er erg mee zit, maar dan zit je wel heel lang aan vrij zware pillen vast.