Protest topic

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitmen

Berichten: 84
Geregistreerd: 10-08-05

Protest topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 09:35

Hierna hebben jullie geen "last " meer van mij, maar dit wil ik nog even kwijt. Ik wordt er een beetje moe van dat ieder topic waar het woord biceps of armworstelen in zit gesloten wordt. Ik vraag me werkelijk af wat de reden is. Ok ok ik heb nog nooit een paard zien armworstelen (Bokkers please verbeter me mocht dit wel kunnen) , maar de reden dat dit niks met paarden te maken heeft en dat er daarom een slot op gaat is meten met 2 maten! Ik kan een hele lijst opnoemen met topics die absoluut niks met paarden te maken hebben, maar wel eindeloos doorgaan zonder slot erop.

Ik merk dat het gezever van mij dus niet echt welkom is en daarom tabee (Damn, ik wilde me goed houden maar ik breek nu toch...........snik)

Iedereen veel plezier iig met paardrijden!

Groeten

PS: Wellicht dat Mensenwelzijn niet de goede plaats ook is voor mijn topic. Er staan hier namelijk echt goede en serieuze topics op. Hiervoor mijn excuses.

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:29

Mischien gaat het topic de verkeerde kant op, of heb je hem in het verkeerde forum gezet. Mischien 1 van de moderators PM-en met je reden en wat je graag wil.

Als het een verzameltopics zijn van foto's dan mag het zowieso niet

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:50

Misschien kun je beter gaan posten op een fitnessforum oid.
Bokt is voor paardenmensen en niet om je spierballen te tonen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:03

Het zal je vast niet verbazen, maar ook hier een slotje.