Last van spier in mijn nek

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Last van spier in mijn nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 13:53

Een paar weken geleden had ik opeens zwáár last van een spier in de linker kant van mijn nek. Zo erg dat ik echt 2 dagen heb lopen janken van de pijn, met mijn hoofd naar links gezakt omdat het dan minder pijn deed. Na een weekje was de échte pijn weg, dacht ik. Het is denk ik zo'n 2 maanden geleden, maar ik heb nu nog steeds last van mijn spier (iig, ik denk dat het de spier in mijn nek is), de pijn begint te komen als ik vanaf mijn rechter schouder (dus als ik gewoon opzij kijk) en als ik verder naar achter wil kijken.. Als ik naar links kijk heb ik dit ook, maar dan minder erg..
Weet iemand wat ik hier aan kan doen ofzo, begint echt heel erg irritant te worden nl..

ellepel

Berichten: 47432
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Re: Last van spier in mijn nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:52

fysiotherapeut!!!!

absoluut, even via je huisarts door laten verwijzen en die fysio's kunnen je geweldig goed helpen.had ik laatst ook, een schouderblessure,maar t is nu wel al weer over

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Re: Last van spier in mijn nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:21

inderdaad even naar de fysio! een verwijzing van de huisarts voor fysiotherapie heb je sinds januari 2006 niet meer nodig en lijkt me ook niet zinvol in jouw geval, je kunt dus gewoon een fysiotherapeut bellen in de buurt voor een afspraak.