Ervaring veel afvallen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Ervaring veel afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 13:14

Hee,
Ik ben dus nu aan het afvallen en ik wil veel gewicht verliezen 30 a 40 kilo nou ben ik op zoek naar mensen die ook veel zijn afgevallen en hoe zit dit hebben gedaan en hoe ze dit ervaren hebben.

Hebben jullie toen ook nog een mooi lichaam overgehouden of veel overtollig vel.

Ik ben benieuwd

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:28

ik ga onder begeleiding van een dietiste (in opleiding =zusje van mn beste vriendin) afvallen, niet veel hoor, 10kilo... ofzo...
raad je aan niet in je eentje zoveel af te vallen

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 13:30

KindnessM schreef:
ik ga onder begeleiding van een dietiste (in opleiding =zusje van mn beste vriendin) afvallen, niet veel hoor, 10kilo... ofzo...
raad je aan niet in je eentje zoveel af te vallen


Nee hoor ik zit bij een dieetiste en bij een kinderarts

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:36

Ik zou zeggen GA ERVOOR!Als je onder begeleiding bent van de dietste en de kinderarts zit het wel goed.Mijn dochter is ook onder begeleiding van een kinderarts en heeft nu ook eindelijk de geest gekregen om af te gaan vallen.Ze is bijna 15 en moet zo'n beetje 25 kilo!!!
Of je er een mooi lichaam aan over houdt weet ik natuurlijk niet maar sporten kan daarbij natuurlijk altijd helpen!Succes

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 13:37

FlairS schreef:
Ik zou zeggen GA ERVOOR!Als je onder begeleiding bent van de dietste en de kinderarts zit het wel goed.Mijn dochter is ook onder begeleiding van een kinderarts en heeft nu ook eindelijk de geest gekregen om af te gaan vallen.Ze is bijna 15 en moet zo'n beetje 25 kilo!!!
Of je er een mooi lichaam aan over houdt weet ik natuurlijk niet maar sporten kan daarbij natuurlijk altijd helpen!Succes

Ik ben al 7 kilo afgevallen en ben hier harstikke blij mee maar ik moet er nog veel af pff

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:07

ik ben ook bezig met afvallen,en er mag bij mij zeker 20-25 kg af.ik heb nu dieet nr. 1000001,het sonja bakker dieetplan,maar tot nu toe bevalt mij dit het beste!
super snel gaat het niet,maar je eet gezond en de pondjes gaan er langzaam maar zeker vanaf en blijven er vanaf!

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:10

Ik ben nu ongeveer 23 kg afgevallen.
Heb geen dieet gevolgd of hulp gehad. Heb gewoon zelf m'n eet en beweegpatroon aangepast. Langzamer eten helpt al heel goed. Bruin brood in plaats van wit brood. Veel water drinken. Allemaal van dat soort dingetjes helpen al heel goed. Verder gewoon regelmatig bewegen en niet teveel in ene willen.

Succes!

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:11

Ik ben een aantal jaar geleden 37 kilo afgevallen. Ik ben helaas wel weer wat aangekomen, bijna 10 kilo, maar ik ben weer druk bezig weer af te vallen.

Tuurlijk had mijn lijf wel even wat aanpassings moeilijkheden. Maar met bijvoorbeeld Powerplaten kan je je lijf vrij mooi strak houden tijdens het afvallen.

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 14:41

Ludora schreef:
Ik ben een aantal jaar geleden 37 kilo afgevallen. Ik ben helaas wel weer wat aangekomen, bijna 10 kilo, maar ik ben weer druk bezig weer af te vallen.

Tuurlijk had mijn lijf wel even wat aanpassings moeilijkheden. Maar met bijvoorbeeld Powerplaten kan je je lijf vrij mooi strak houden tijdens het afvallen.


Ja dat is een goed idee zo powerplate ik kan weleens zo 1 gaan kopen
Ik doe nu een superstreng dieet hiermee val ik in 3 weken 11 kilo af erg veel maar er komt zo 4 kilo weer bij

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 18:23

11 kg in 3 weken is erg veel, hoor. Dat begint op uithongeren te lijken. Zodra je dan weer een normaal eetpatroon aanneemt, vliegen de kilo's er ook zo weer aan.
Ik denk dat het beter is om er wat meer tijd voor te nemen. Is dit dieet op advies van een deskundige?

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-06 18:56

Yorghos schreef:
11 kg in 3 weken is erg veel, hoor. Dat begint op uithongeren te lijken. Zodra je dan weer een normaal eetpatroon aanneemt, vliegen de kilo's er ook zo weer aan.
Ik denk dat het beter is om er wat meer tijd voor te nemen. Is dit dieet op advies van een deskundige?


Nee dat is het zeker niet.. Ik doe het ook zo maar en ja het is uithongeren ja maar het valt wel mee die kilos die er aan vliegen als je de vette dingen maar laat staan want na die 3 weken moet je ook 3 weken een 1000 kcl dieet doen

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:25

Vriendin van mij is ongeveer 20 kilo kwijtgeraakt in iets minder dan een jaar. Ze heeft NIKS!! gehaast. En dat is het beste. Het enige wat ze heeft gedaan is een krantenwijk nemen, wandelen en afentoe fietsen. Snoepen meer laten en veel water drinken!

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 10:11

iemand die ik goed ken is veel afgevallen door de weight watchers.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:04

ik hoef niet zoveel af te vallen maar wil wel even zeggen dat ik het ontzettend knap van je vind en je steun! succes en je kan het

John_1983
Berichten: 1216
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Budel dorplein

Re: Ervaring veel afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:26

Ik ben vorig jaar bijna 20 kg afgevallen in 6 maanden.

Truc: Veel bewegen (fietsen, zwemmen, lopen of iets zwaars) en gezond en vooral niet te veel eten. Dan komt het echt allemaal goed.

(ik moet er wel bijzeggen dat ik vroeger veel heb gesport en dat het dan ook makkelijker is om af te vallen)

wreckh

Berichten: 2556
Geregistreerd: 09-06-05

Re: Ervaring veel afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 11:29

Vooral als je nog vrij jong bent zal je als je afvalt niet veel los vel houden. Dat is idd met sporten wel op te lossen of idd met de powerplate.

Naarmate je ouder wordt wordt dat lastiger.

Ik wens je heel veel succes met afvallen. Hoe je het nu doet klinkt mij niet heel gezond in de oren. Maar dat is natuurlijk je eigen keus. Als het echt een fout dieet is merk je dat naderhand vanzelf omdat je ineens weer heel veel aankomt.

Nou meid, succes verder...Ik hoop dat je je doel bereikt.

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Ervaring veel afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 11:52

wreckh schreef:
Vooral als je nog vrij jong bent zal je als je afvalt niet veel los vel houden. Dat is idd met sporten wel op te lossen of idd met de powerplate.

Naarmate je ouder wordt wordt dat lastiger.

Ik wens je heel veel succes met afvallen. Hoe je het nu doet klinkt mij niet heel gezond in de oren. Maar dat is natuurlijk je eigen keus. Als het echt een fout dieet is merk je dat naderhand vanzelf omdat je ineens weer heel veel aankomt.

Nou meid, succes verder...Ik hoop dat je je doel bereikt.


Hee bedankt voor je reactie

Ik ben eigenlijk best bang dat ik veel vel over houdt als ik veel afval/
Ik loop elke dag 3 kwartier em fiets 20 min

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:16

Echt hangend vel kan je nooit optrekken met powerplaten, cremes of sport hoor dames.
Als dat echt blijft hangen hangt dat jammergenoeg ook. Elasticiteit kan je nooit terug in je lijf stoppen.
PP kan dat verbeteren, maar zeker niet helemaal wegdoen. De enige methode om dat helemaal weg te krijgen is nog steeds een operatie ....

Maar als je jong bent is de kans groot dat het gewoon meekrimpt met jou. Al val je dan natuurlijk beter iets trager af dan die 11 kilo op drie weken.
Dat een arts je daartoe kan aanzetten ... jawadde

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 12:26

Belsje schreef:
Echt hangend vel kan je nooit optrekken met powerplaten, cremes of sport hoor dames.
Als dat echt blijft hangen hangt dat jammergenoeg ook. Elasticiteit kan je nooit terug in je lijf stoppen.
PP kan dat verbeteren, maar zeker niet helemaal wegdoen. De enige methode om dat helemaal weg te krijgen is nog steeds een operatie ....

Maar als je jong bent is de kans groot dat het gewoon meekrimpt met jou. Al val je dan natuurlijk beter iets trager af dan die 11 kilo op drie weken.
Dat een arts je daartoe kan aanzetten ... jawadde


Nee dat doet een arts ook niet.. maar ik heb een eetstoornis gehad bed en ja ik kan alleen maar afvallen als het snel gaat dan gaat het alleen maar goed zeg maar

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 12:29

Dan zou ik eerst eens met die arts gaan spreken en tot een echte oplossing komen. Vrees nl. dat je nu alleen maar meer problemen gaat krijgen.