Ongesteld hoe zo snel mogelijk over ???

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jitske

Berichten: 13082
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:46

heb je dan ook 9 weken een 'menstruatie-humeur' ?

Orabella
Berichten: 455
Geregistreerd: 26-08-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:51

Moet je ibrubrofen slikken, werkt erg goed! Tegen de pijn, hoeveel je .... en hoelang het duurt. Ik maar 3 daagjes hiermee .

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:55

VeertjeV schreef:
Moet je ibrubrofen slikken, werkt erg goed! Tegen de pijn, hoeveel je .... en hoelang het duurt. Ik maar 3 daagjes hiermee .


Idd, werkt goed, of Apranax, dat werkt nog sneller...

marloe

Berichten: 4836
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Cuijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 07:07

Oh, bedoelen jullie die roze pillen?
Want die hebben we hier ook thuis! Was laatst echt niet leuk.. Eerste dagen was zó veel bloed.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 11:18

Tampons! Met maandverband bleef ik echt dágen vloeien, met tampons heb ik 1 heftige dag en daarna wordt het al rap minder. Echt, uitvinding van de eeuw

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:20

Ik dacht inderdaad ook dat sex zou helpen, of zou dat een fabel zijn? naja er zijn ergere dingen.

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:23

Ik heb ook de pil.. Ik slik 6 maanden door, dus ik ben maar 2 keer in het jaar ongesteld.
Ze zeiden dat het ongezond was, maar de dokter zei dat het wel kon. Heb ook geen doorbraakbloedingen enzo.

En als ik ongesteld ben is het maar 3 dagen

estherL
Berichten: 1686
Geregistreerd: 26-04-05

Re: Ongesteld hoe zo snel mogelijk over ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:24

Mij is wel eens verteld dat het sneller over is als je veel water drinkt.. weet alleen niet ofdat het echt waar is ahah

Whiz

Berichten: 5131
Geregistreerd: 04-04-06
Woonplaats: Steenwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 18:25

Jah was er maar zoiets... Thank god.. gelukkig ben ik het maa 3 dagen *o/*

Maar als het helemaal afgeschaft kon worden....... Ben ik voor.

Mleen
Berichten: 711
Geregistreerd: 17-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:03

elisabeth schreef:
heb je dan ook 9 weken een 'menstruatie-humeur' ?


Valt mee... ligt eraan... als ze de hele tijd aan me kop zeiken ben ik nu dus wel sneller kwaad... maar voor de rest ben ik gewoon hartstikke vrolijk enzo

Emmaa

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-04-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:05

Ik ben maar 3 dagen ongesteld meestal .
dus heb er niet zo'n last van .

Hobby

Berichten: 1408
Geregistreerd: 16-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:10

Pil doorslikken is niet ongezond. Het kan helemaal geen kwaad

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:13

Whiz schreef:
Maar als het helemaal afgeschaft kon worden....... Ben ik voor.

Dat middeltje bestaat zeker, althans voor een dikke 9 maanden. Het heet zwanger worden .

Sex, in het leger gaan, niet meer eten, je zat zuipen... best originele tips maar ik denk dat de laatste wat beter zijn .

De pil kan trouwens ook helpen(als je er niet al aan bent). Niet voor iedereen, ik heb mij menstruatie even lang nu ik de pil slik als voorheen. Maar een ander meisje heeft ze nu ze de pil heeft ipv 7 dagen en heel zwaar nog maar 3 en heel licht.

Blend
Berichten: 278
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 01:21

Mleen schreef:
elisabeth schreef:
heb je dan ook 9 weken een 'menstruatie-humeur' ?


Valt mee... ligt eraan... als ze de hele tijd aan me kop zeiken ben ik nu dus wel sneller kwaad... maar voor de rest ben ik gewoon hartstikke vrolijk enzo



oeh dat is wel erg lang 9 weken! Ik heb wel een jaar lang gehad dat het bij mij de omgekeerde wereld was, 3 weken wel en hooguit een weekje niet. Dat was toen ik die implanon in mijn arm had laten zetten. Geen goed idee van mij dus! Aan mijn humeur was niks te merken maar voelde me wel wat slapjes

Hilde_92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 20:59

Tieneke schreef:
Ben vorige week met de pil begonnen, op aanraden van de huisarts. Ik kon de pijn niet meer verdragen, had nog het liefst dat ik geopereerd kon worden en dat ze alles eruit haalden, maar ja Doen ze niet natuurlijk...
De pijn was echt verschrikkelijk en vaak was ik ook 2 dagen aan het overgeven en zo. Echt geen leven meer


Daar heb ik nu dus ook last van,Woensdag Nacht,Donderdag de heledag en 's nachts,heel vaak overgeven en ik kan nu bijna niet lopen van de buikpijn.
Normaal heb ik helemaal niet zo'n last.
Ik ga denk ik volgende week maar is naar de dokter.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:48

De pil slikken is ook makkelijk hoor, verminderd je bloedverlies ook heel goed. En tampons is de uitvinding van de eeuw.

marloe

Berichten: 4836
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Cuijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:19

horsewisper schreef:
De pil slikken is ook makkelijk hoor, verminderd je bloedverlies ook heel goed. En tampons is de uitvinding van de eeuw.


Verminderd? Man, ik wist niet wat ik meemaakte zoveel! Maar misschien kwam dat omdat dat de eerste keer was dat ik met de pil ongesteld werd.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:11

marloe schreef:
niet wat ik meemaakte zoveel! Maar misschien kwam dat omdat dat de eerste keer was dat ik met de pil ongesteld werd.

De eerste keer dat je ongesteld bent met de pil kan er inderdaad nogal wat mislopen. Toen ik eraan begon en mijn regels kreeg, heb ik ze eerst een hele maand door gehad(helemaal niet leuk maarja ) . Je lichaam moet er ook aan wennen. Toen die maand om was en ik mijn echte regels weer kreeg, waren ze na het gebruikelijke weekje weer voorbij en nu loopt alles weer normaal .

shron_silver

Berichten: 1540
Geregistreerd: 13-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 15:13

xKatleentjex schreef:
Whiz schreef:
Maar als het helemaal afgeschaft kon worden....... Ben ik voor.

Dat middeltje bestaat zeker, althans voor een dikke 9 maanden. Het heet zwanger worden .

Sex, in het leger gaan, niet meer eten, je zat zuipen... best originele tips maar ik denk dat de laatste wat beter zijn .

De pil kan trouwens ook helpen(als je er niet al aan bent). Niet voor iedereen, ik heb mij menstruatie even lang nu ik de pil slik als voorheen. Maar een ander meisje heeft ze nu ze de pil heeft ipv 7 dagen en heel zwaar nog maar 3 en heel licht.


Hoezo in het leger gaan? als ik vragen mag..
Maar ik ben het maar 3 dagen, dus heb er niet zo veel alst van
(ben trouwens caat_eve, allen ik bne bij sharon)

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:49

Hoe het in het lager gaan in elkaar steekt weet ik ook niet . Ik vermoed dat het iets met de zware trainingen te maken zal hebben. Net als bij bodybuildersvrouwen. Die vrouwen die trainen om zo sterk mogelijke spieren te hebben, krijgen ook geen menstruatie meer omdat het lichaam veel te mannelijk wordt.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:46

xKatleentjex schreef:
Hoe het in het lager gaan in elkaar steekt weet ik ook niet . Ik vermoed dat het iets met de zware trainingen te maken zal hebben. Net als bij bodybuildersvrouwen. Die vrouwen die trainen om zo sterk mogelijke spieren te hebben, krijgen ook geen menstruatie meer omdat het lichaam veel te mannelijk wordt.

Dat heeft wat te maken met het aanmaken van (mannelijke) hormonen.

_Nicky

Berichten: 5132
Geregistreerd: 21-02-06

Re: Ongesteld hoe zo snel mogelijk over ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:47

Frouk schreef:
Dan heb ik dus dikke pech


Ik ook!

Mzz_emmatje

Berichten: 1961
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Ongesteld hoe zo snel mogelijk over ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:37

Bij mij helpt sporten en paardrijden altijd heel goed,
en daarna goed douchen..
Klinkt heel raar, maar het helpt wel.
Een vriendin van me gebruikt altijd een middeltje..
(het bevat wel alcohol..)
Maar ik weet ff niet hoe het heet,
ik meld het jullie als ik het wel weet!!

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Ongesteld hoe zo snel mogelijk over ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 14:53

Als ik veel in beweging ben is het sneller over. (3dgn ipv 7)
Maar vaak wordt ik het daardoor niet eens. Ik loop nl de hele dag door tijdens werk. Ik word het dus alleen als ik een paar dagen achtereen vrij ben, zoals met de paasdagen laatst.

Mleen
Berichten: 711
Geregistreerd: 17-12-04

Re: Ongesteld hoe zo snel mogelijk over ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 10:47

Wow ik ben nu inmiddels al 16 week ongesteld en is nog steeds niks aan te doen nu moet ik binnen kort weer naar het ziekenhuis en daarna nog keer voor kijk operatie :S Ben nu alweer met een andere pil begonnen helpt allemaal niet meer Maar waar ik nu aan dacht het mirena spiraaltje kan je ongesteldheid ook helemaal wegnemen *ik ben tegen spiraaltje daarom neem ik hem zelf niet heb er wel veel negatiefs over gelezen*