Zonnebank-studio oid uitzoeken om een kuurtje te volgen..?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Zonnebank-studio oid uitzoeken om een kuurtje te volgen..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 21:57

Ik heb werkelijk waar geen idee waar het hoort, maar aangezien het een poging is mezelf te verhoeden voor fikse verbrandingen zet ik 't maar op MW

Het zit zo: in juli gaan we 2 weken naar Thailand. Lijkt me enorm gaaf. Maar: ik verbrand gruwelijk snel (groene ogen, blond haar, lichte huid met veel sproeten). Ik krijg van iedereen het advies om van te voren al een paar keer op de zonnebank te gaan.

Ik zit nu dus een beetje te Googlen... Ik kom allemaal indrukwekkende lijsten met zonnebanken etc tegen (bij centra dus) waarvan ik geheid onder de helft simpelweg niet mag. Maar onder welke ik wel mag is me een raadsel. Maar hoe zoek je zoiets uit? Prijzen zijn bv eigenlijk al niet te vergelijken, oa door allerhande kortingen en zo. Gewoon bij een willekeurige schoonheidssalon of hoe die dingen ook heten naar binnen wandelen? Of, while we're at it: is er iemand bekend met een zonnestudie hier in Tilburg?

Oh, en heeft er iemand ervaring met zo'n soort kuur? Is het wat? Helpt het?


Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 22:04

In Tilburg, achter de V&D in de stad, zit SummerTan. Daar ging ik altijd naar toe, tot volle tevredenheid!

JustNanno

Berichten: 2369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:14

Zoek er eentje met gekwalificeerd personeel, zij kunnen je dan precies vertellen welk schema je het beste kan volgen. Problem solved:)

SuusEventing
Berichten: 136
Geregistreerd: 24-10-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 13:18

Ik ken het probleem, ik ga altijd naar de Sunday's. Die is elke stad wel te vinden. Daar ga ik 12 min. onder de lichtste. De volgende dag ben ik ietsje rood. maar daarna een inieminie beetje bruin! Succes

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:04

Ik ben ook erg tevreden over Sunday's Ze geven meestal wel goed advies.

Karin_deB

Berichten: 8287
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Rijsbergen

Re: Zonnebank-studio oid uitzoeken om een kuurtje te volgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:11

Toen ik in de herfst op vakantie ging hadden we ook een zonnebank. Ben er gewoon elke dag onder gegaan, geloof iets van 5 min en toen 11 min en toen 15 min. Niet langer want was niet nodig, want ik wordt heel snel bruin.
Heb er niet eens aan gedacht dat je onder sommige niet mag ofzo, waarvoor zou dat niet mogen?

Had me trouwens wel goed ingesmeerd van te voren en het brilletje dat er bij lag opgedaan

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:14

Je moet je nooit insmeren onder de zonnebank tegen verbranden.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 17:33

Ik mag onder bepaalde zonnebanken niet omdat die simpelweg te sterk zijn, snelbruiners ed is voor mij uit den boze Toen ik nog bij mijn ouders woonde ging ik daar wel eens 5 minuten eronder, maar ik woon tegenwoordig niet meer in Roermond

Sunday's zit hier idd, en SummerTan heb ik ook wel eens gezien... Nou, dat elimineert de berg mogelijkheden in elk geval al tot 2

In elk geval bedankt voor de tips!

Blend
Berichten: 278
Geregistreerd: 20-07-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Zonnebank-studio oid uitzoeken om een kuurtje te volgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 01:45

Mijn vriend gaat ook bij Sunday's, hij kreeg erg goed advies en er word van te voren gekeken naar je huidtype enzo. Hij heeft al veel ervaring met zonnestudio's en sinds er een sunday's is bij ons in de buurt gaat hij daar heen.