wanneer dokter bellen ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babsiej

Berichten: 6244
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

wanneer dokter bellen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 19:48

Hoi,

Ik heb sinds zaterdag, lijkt, een flink koutje te pakken te hebben, heb koorts, (niet meer zo erg als dat het was eergister was die 40,4, nu 38.9), hoofdpijn, misselijk, en ik hoest dus al sinds zaterdag zo'n beetje mn longen uit mn lijf, en dat wil dus maar niet minder worden. Ik hoest nu bloed op, dit omdat mijn keel dus waarschijnlijk gewoon stuk is, en mn hele middenrif doet zeer. Ik heb al verschillende hoestsiroopen geprobeerd en zuigtabletjes mar het wil allemaal niet helpen. Ik vind het alleen zo stom om voor waarschijnlijk een koutje de dokter te bellen, alleen moet nu soms zelfs al overgeven zo erg moet ik hoesten. Vanaf hoeveel tijd mag je verwachten dat hoesten overgaat of kan je dokter bellen ?

Groetjes barbara

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:51

probeer een pilletjes van daro. Die kan je bij de drogist halen en werkt erg goed. Waarschijnlijk heb je door het hoesten dat bloed. De griep heerst ook wel! succes

Babsiej

Berichten: 6244
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Re: wanneer dokter bellen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 19:52

Ik heb de hoestdrank van Daro en Bisolvon heb ik al geprobeerd, trachitol, een of ander smerig goedje van Bloem

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:54

Misschien even de huisarts bellen en hem je klachten voorleggen?

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: wanneer dokter bellen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:55

Nou als ik jou was was ik zeker een bezoekje gaan brengen aan de huisarts die kan je altijd raad geven en goeie medicijnen die helpen. Hoe ik het uit maak ui je bericht is het zeker niet goed.

mhtimmerwerk
Berichten: 567
Geregistreerd: 05-04-06
Woonplaats: schellinkhout

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:56

meteen een ha bellen dat klinkt niet goed hoor
beterschap

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:57

Op het moment dat je je echt bagger voelt en ook bloed ophoest zou ik gewoon bellen. Als je de stap om langs te gaan te groot vind, bel dan tijdens het telefonische spreekuur, dan kan de dokter je vertellen of je wel of niet langs moet komen.

tootje
Berichten: 85
Geregistreerd: 28-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:07

Ik zou gewoon de dokter bellen. Daar zijn ze voor hoor!! Helemaal omdat je beste koorts hebt gehad en je ook bloed ophoest... Dokters zijn er voor middeltjes enzo duzze gewoon ff bellen.