wat is een normale lengte?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:43

klopt het wel van die voeten???
**de grote van de voet, is vaak ook de penis?Zo ongeveer dan**

Lusitana

Berichten: 22446
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:09

Nou meestal zijn dingen wel in verhouding, en hier (in Portugal) kijken ze meer naar de lengte van je hand, dus van basis handpalm tot langste vingertop, maar ook daar zijn genoeg uitzonderingen op. Ze zeggen ook dat mensne met lange neuzen lange penissen hebben, maar er is nooit bewijs gevonden van enige relatie voor zover ik weet. De enige manier om te weten hoe groot iemands penis is, is gewoon hem voor de dag halen.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:16

hahaha jij bent grappig Lusitana (gaaf profiel trouwens jij heb al een hoop gedaan) Ben jij overingens in je vrije tijd, sexuloge ofzo?

Lusitana

Berichten: 22446
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:49

Nee, maar ik heb wel van jongs af aan makkelijk over sex kunnen praten, want dat deden ze bij mij thuis ook. En als je er gewoon open en eerlijk over bent, leer je veel meer dan met het stiekeme gedoe. Oh, en ik ben een goede luisteraar. Jongens bespreken allemaal hun probleempjes met me.

En bedankt voor het compliment over mijn profiel Ja, veel gedaan, maar ik ben al een ouwe knar, dan krijg je dat.

Emori

Berichten: 13129
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:57

Lusitana schreef:
Nee, maar ik heb wel van jongs af aan makkelijk over sex kunnen praten, want dat deden ze bij mij thuis ook. En als je er gewoon open en eerlijk over bent, leer je veel meer dan met het stiekeme gedoe. Oh, en ik ben een goede luisteraar. Jongens bespreken allemaal hun probleempjes met me.

En bedankt voor het compliment over mijn profiel Ja, veel gedaan, maar ik ben al een ouwe knar, dan krijg je dat.


nou dat is bij ons thuis wel anders
vooral niet over sex praten

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:20

nou ik heb 2 opgroeiende kinderen (jongen 11 en meisje van 9) En die komen soms met vragen dat ik denk euhhhh, maar probeer er wel gewoon uitleg over te geven. Nu is het onderwerp "haar" haha waar dat wel niet kan groeien. Bespreken jullie dat soort dingen ook tijdens het eten. Je zit nog niet aan tafel en hopla bij het opscheppen van de aardappels komen de eerste opmerkingen ect.

Lusitana

Berichten: 22446
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 12:07

Bij ons was dat ook juist tijdens het eten bij het afwassen daarna. Om een of andere reden is dat de goede tijd om aandacht van je ouders te krijgen, denk ik.

justlove
Berichten: 28
Geregistreerd: 23-02-06
Woonplaats: Back to the USA 12/05/06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 22:22

lengte. maakt mij dus echt niet uit, al moet ik toegeven dat ik nog nooit een echt kleintje gezien heb

bricitaa
Berichten: 16
Geregistreerd: 21-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 17:58

siets schreef:
En jij bent niet toevallig zelf een jongen die er via een omweg achter wil komen of zijn 12 cm normaal is?



nee, ben geen jongen hoor, anders had ik het er ook niet opgezet.