afvallen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 12:37

voel me aangevallen!

Ik zal hem voor je verwijderen.. de reden dat ik het stuurde was om der een idee te geven om welke tijden je kan eten en wat je allemaal kan eten.. Of jij nou yochurt of een boterham eet, als dat bij jou werkt moe tje dat idd doen!

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 00:09

okee. ik wou iedereen bedanken voor de tips.

Ik zou proberen om 6 keer op een dag te gaan eten. En ik zou proberen(hoe moeilijk het ook is) om een goed ontbijt te eten.
Ook zal ik meer water gaan drinken en frisdrank laten staan.

Voor de mensen die de optie meer sporten als tip gaven, ik fiets ongeveer 83 km per week, dit is in 4 dagen , met een gemiddelde snelheid van 22 km per uur. Daarnaast rij ik natuurlijk ook nog paard. En ik mest 1 keer in de week 11 stallen. Ik verbrand hierbij best veel calorien, en ik beweeg ook best veel als ik dit zo zie

Heeft iemand nog tips heeft voor lekkere en gezonde en verantwoorde tussen doortjes. En dan bedoel ik echt een vervanger voor chips, koekjes, snoepjes etc etc. Dat zou mischien ook wel handig en lekker en nuttig (niet alleen voor mij) zijn.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 00:44

Komkomer,sla,appels,peren en dat soort dingen is lekker voor tussen door

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:37

met peren, druiven en bananen moet je uitkijken als je wilt afvallen! Hier zitten veel eiwitten, koolhydraten en suikers in..

Goeie fruitsoorten om af te vallen zijn: kiwi, grapefruit en ananas..

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 09:23

Zal iemand mij een perfecte afval schema kunnen sturen via pm?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 12:50

dat is per persoon vreschillend.. voor het perfecte schema moet je eerst een week lang iedere dag opschrijven wat je eet, hoe laat, hoeveel, hoeveel je beweegd ed. Aan de hand daarvan kan je een schema opzetten hoe je he tkan verbetere!

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:03

Okee

Onyx88

Berichten: 739
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Woerden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 13:22

Ik ben afgevallen door meer te gaan bewegen. En dat heeft voor 2 zaken gezorgt. En ik krijg meer beweging en ik krijg minder tijd/zin om te eten. Maar aan jouw eet/bewegingsschema te zien helpt je eetpatroon je niet veel lichter te worden maar je beweging ook niet.

Misschien is er bij jou wel iets mis met je stofwisseling of een andere medische reden. Misschien kun je eens langs een dokter gaan?

Kyno

Berichten: 10440
Geregistreerd: 07-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:23

M3isSi3j; Ik heb juist ergens gehoord dat thee heel slecht is als je wilt afvallen? [zelfs zonder suiker!]


Voor de TS; je moet inderdaad 6 keer per dag 'iets' eten, zo blijft je stofwisseling op gang en verbrand je meer calorieën. Ook is het niet slim om na 8 uur nog iets te eten. Je lichaam verbrand 'savonds bijna niks meer.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:40

het ligt er aan welke thee.. groene thee is wel goed! Aardbeien thee ed zitten smaakstoffen in.. dacht k hoor!

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 18:55

maar gewoone thee, earl grey (of zo iets). Kun je dat ook beter laten staan dan?

Kyno

Berichten: 10440
Geregistreerd: 07-09-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:01

Ik heb [heel] vaak gehoord dat je ALLE thee moet laten staan behalve groene thee. Die zou juist weer helpen?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 19:40

volgens mij moet je alleen de smaakjes laten staan en kan gewone thee en groene thee wel...

Maar ik weet niet hoe zwaar je jezelf op dieet wilt zetten!? Maar je kan beter iedere dag thee drinken dan helemaal niets!

Onyx88

Berichten: 739
Geregistreerd: 22-01-06
Woonplaats: Woerden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:33

Ik weet het niet hoor, maar aankomen doe je toch niet van smaakstoffen? En thee is over het algemeen kruiden met water. IK denk niet dat het wat uitmaakt of je nou groene, gele of grijze thee drinkt. Het gaat erom dat je veel vocht binnen krijgt met weinig suiker erin. Dat kan zijn een glas water maar ook een glas thee zonder suiker.

Groene thee is overigens wel beter dan andere thee's maar dat komt niet omdat je er minder dik van word maar groene thee schijnt heilzaam te zijn tegen bijvoorbeeld kanker, hartziekten, vaatziekten etc. Natuurlijk hebben deze ziekten veel meer oorzaken maar groene thee schijnt hiertegen wel te helpen.