twee weken overtijd

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

twee weken overtijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 13:23

tjonge tjonge..
ik word er niet goed van hoor..

ik ben aan de pil (dat zegt voor mij tegenwoordig ook niets meer)
nu heb ik twee weken geleden de stopweek ingelast maar ik word maar niet ongesteld..

ik ben zo misselijk als een hond..ontzettend moe en sinds twee dagen heb ik er nog heerlijke buikpijn bij gekregen (buikpijn in de vorm van krampen in de onderbuik)

een paar dagen geleden heb ik een test gedaan en volgens die was ik niet zwanger, volgende dag ee afspraak gemaakt bij de HA en inwendig onderzoek gehad en hij kon verder niets '' aparts'' vinden.

Nu raad hij me aan om gewoon weer verder te gaan met de pil en na 4 weken weer een stopweek in te lassen.
Ik heb hier zelf mijn twijfels over (vraag me niet waarom)

Maar wat kan ik nu het beste doen?
Of inderdaad weer gewoon de pil starten en afwachten of weer naar de huisarts gaan en vragen om een verwijzing naar de gynecoloog Dokter Poesman ( hihi ik blijf lachen om de naam)

wreckh

Berichten: 2556
Geregistreerd: 09-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:24

Ik zou in de eerste instantie gewoon naar je huisarts luisteren. Misschien voor de zekerheid nog een test doen.

Als je volgende stopweek weer niet ongetseld wordt weer naar de HA.

Maya1990
Berichten: 1627
Geregistreerd: 11-03-05

Re: twee weken overtijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 15:42

dat heb ik ook nog wel eens hoor, dat mn cyclus gewoon flink in de war is. Ik zou gewoon naar de HA luisteren, die heeft er verstand van
X

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Re: twee weken overtijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 16:30

Hahaha een gyneacoloog die dokter Poesman heet

Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

Re: twee weken overtijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 16:39

Maya1990 schreef:
dat heb ik ook nog wel eens hoor, dat mn cyclus gewoon flink in de war is. Ik zou gewoon naar de HA luisteren, die heeft er verstand van
X


of juist niet

ik heb nou niet echt alle vertrouwen in mijn HA

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 10:42

Second opinion bij een andere huisarts?

Esterdebest
Berichten: 59
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 02:15

Een zwangerschaps test is in principe heel betrouwbaar en je bent echt niet de enige die niet ongesteld wordt in de stopweek. Geen zorgen daarover!!!! Waarschijnlijk is je cyclus heel onregelmatig... was dat ook al zo voordat je met 'de pil' begon. Hoe lang slik je de pil al? Zou gewoon de volgende stopweek afwachten... je baarmoederslijmvlies is zich op dit moment aan het opbouwen en er komt vast een moment dat dat afgestoten wordt meestal gebeurt dat tijdens de stopweek maar ook dit hoeft niet altijd!

Succes (and don't worry!!)

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 16:46

als je voor je eigen gevoel nog iets wil doen
nog een testje ...
en dan gewoon maar idd de pil weer doen
en dan even bekijken of het dan wel inzet bij volgende stopeek
ik wete dta het lastig is , ik werd helemala niet meer ingesteld , ondanks de pil (of dankzij? )
( iedere maand weer een testje doen ... zucht )

maar nu ik een dik een anderhalf jaar van de pil af ben ben ik zo onregelmatig als de pest
nu alweer 7 weken geleden ...
maar ja, maandag even afspaak maken bij de betreffende specialiten
dan komt er bij mij als het goed is wel weer duidelijkheid

Debsey
Berichten: 2180
Geregistreerd: 02-08-04
Woonplaats: Ijmuiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:20

Esterdebest schreef:
Een zwangerschaps test is in principe heel betrouwbaar en je bent echt niet de enige die niet ongesteld wordt in de stopweek. Geen zorgen daarover!!!! Waarschijnlijk is je cyclus heel onregelmatig... was dat ook al zo voordat je met 'de pil' begon. Hoe lang slik je de pil al? Zou gewoon de volgende stopweek afwachten... je baarmoederslijmvlies is zich op dit moment aan het opbouwen en er komt vast een moment dat dat afgestoten wordt meestal gebeurt dat tijdens de stopweek maar ook dit hoeft niet altijd!

Succes (and don't worry!!)


ik slik de pil al sinds ik 15 jaar was.. ben nu bijna 24..
de enige zorgen die ik me maak is dat de pil niet altijd zo betrouwbaar is als word gezegt..
Heb nu een heerlijk mannetje van 2.5 rondlopen..
Morgen vroeg maar weer test tijd

Esterdebest
Berichten: 59
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:27

Laat je ff weten hoe t afgelopen is??

gurlicious
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 17:31

Heej!
Ik heb dat Ook precies hetzelfde! en is al een paar maanden verder ik vindt dat ook vet eng..maarja ligt blijkaabr tog aan jezelf.. teminste da was bij mij..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:10

Ik heb dat pas ook gehad. Was niks aan de hand, in de tweede stopweek toch gewoon ongesteld geworden.
Als je je ongerust maakt kun je nog een testje doen, maar als daar niks uitkomt dan is er niks aan de hand.

Ronja

Berichten: 2142
Geregistreerd: 27-02-04

Re: twee weken overtijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 19:15

Debsey schreef:
of weer naar de huisarts gaan en vragen om een verwijzing naar de gynecoloog Dokter Poesman ( hihi ik blijf lachen om de naam)


lol dat is echt humor

Maar het is idd verstandiger denk ik om weer met je pil verder te gaan. Toen mijn moeder zwanger was van mij gaf de predictor eerder aan dat ze zwanger was dan de test van de huisarts. Dus die dingen zijn echt wel betrouwbaar (of onze huisarts gewoon absoluut niet)