veel hoofdpijn + duizelig

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

veel hoofdpijn + duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 14:54

Oke ik heb dus hoofdpijn!, en dan minimaal 1x per 2 dagen, hierbij ben ik dan op z'n moment (flink) duizelig maar niet misselijk ofzo.

Ik heb 4 jaar geleden een ongeluk gehad in het zembad van duinrell waardoor er van alles scheef staat, rug enz. heb fysio gehad maar dit hielp niet echt behalve dat ik er last van kreeg op dat moment.

Maarja nu heb ik sinds een week of 2 hoofdpijnen + duizeligheid, zoals dus vandaag en ik ben gewoon te duizelig om naar mijn paard te gaan en dat zegt dus best veel omdat ik zelfs nog toen mijn teen gebroken was er dagelijks heen ging.

Maarja nu zijn hier een aantal dingetjes bij, bijv dat ik oppeens veel meer honger heb dan normaal, ik slaap veel en veel meer. Vandaag bijv 12 uur geslapen terwijl ik normaal de 6 uur nog niet eens haal.
Ik heb ook al heel lang steken in mijn longen, dit is niet nieuw dit heb ik zeker al 3 jaar. Ook mee naar de dokter geweest en die zei dat het niks was maar heb er dus nog steeds wel last van (dat was ong 1,5 jaar terug).

En ik heb afgelopen woendsdag op z'n rot stoel van school iets doms uitgehaald want mijn pen viel, ik pakte die en toen ik omhoog kwam, kwam mijn ruggegraat langs de puntige zeide van het hout en als ik nu op een bepaalde manier zit of leun met mijn rug tegen iets dan steekt het, mijn rug was niet dik of blauw.

Maarja ik wil dus van die hoofdpijn af en als ik naar de dokter ga krijg ik vast weer te horen dat ik meer moet drinken en paracetamol in moet nemen, alleen ik drink extra veel en paracetamol helpt voor geen meter.

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:57


Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 14:57

Tequiro schreef:
www.osteophatie.nl

kijk eens op deze site misschien heb je er iets aan.


De link doet het niet??

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:12


Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: veel hoofdpijn + duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 15:15

Dankje!

Anoniem

Re: veel hoofdpijn + duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 15:17

Misschien heb je bloedarmoede

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: veel hoofdpijn + duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 16:46

Ben ik d8 ik laatst nog op getest toen ik longontsteking had.
Stond volgens mij op die kaart van het ziekenhuis.

Equidea

Berichten: 6347
Geregistreerd: 10-07-05

Re: veel hoofdpijn + duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 17:06

laartjuh schreef:
Ben ik d8 ik laatst nog op getest toen ik longontsteking had.
Stond volgens mij op die kaart van het ziekenhuis.


Edit dat was met de bloedtest of ik pfeiffer had was niet zo ik bleek longontsteking te hebben.... heeeel iets anders